Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

974 skrev:
14. jul 2019, 15:02
mousebreaker skrev:
14. jul 2019, 14:30
henker skrev:
14. jul 2019, 11:19
Han er satme ambitiøse!!

https://www.bt.dk/superligaen/fc-midtjy ... -hvert-aar

Sådan man. !!
Altså der er jo absolut intet nyt i den artikel. Det er gammelt stof som bliver blæst op i en overskrift. Det er længe siden at vi har meldt op at vi skal have et trofæ hver sæson ellers er det skuffende.
Steinlein har læst med herinde, og har kun lavet interviewet for at henker kan få pulsen lidt ned igen ;)
😂😂😂 lol 😂

henker

Indlæg af henker »

Men seriøst nu...

Jeg spekulere lidt på om det vil være god ide at få evander forlænget og får klausul i kontrakten at han kan købes fri for mindre 125 - 150 mio.. ? Eller sådan noget.. For jeg synes at evander er alt for kostbar at miste..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

henker skrev:
14. jul 2019, 15:08
Men seriøst nu...

Jeg spekulere lidt på om det vil være god ide at få evander forlænget og får klausul i kontrakten at han kan købes fri for mindre 125 - 150 mio.. ? Eller sådan noget.. For jeg synes at evander er alt for kostbar at miste..
Han er væk hvis nogle vil give 60 mio nu og her, det er der bare ikke nogen der vil betale før han har udviklet sig. Nu skal vi ikke gøre ham bedre end han er. Jeg synes ikke han har været imponerende og fremfor alt dominerende på nogen måde. Det kommer forhåbentligt for han har alle værktøjerne til det, men skal vi nu ikke lade det komme til udtryk inden vi begynder at hive de store prisskilte frem
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Jeg har lige siddet og set Horsens blive nedlagt af et nyt kuld Nordsjælland talenter, og jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til, hvor ringe besat Horsens er på de forskellige positioner på banen. Jeg kom derfor til at tænke på, om det ikke ville give nogenlunde god mening, at vi forsøgte at udleje et par af vore talenter eller overskudsspillere til Horsens, for at disse ville kunne få dyrebare superliga minutter i fødderne, i stedet for enten at sidde på bænken hos os, eller ikke blive udtaget?

Jeg formoder i hvert fald, at Horsens ledelse, efter dagens resultat, må være desperate efter superliga parate spillere. Det kan sagtens være, at jeg er i gang med at opstille endnu et luftkastel, men jeg tænker at vi ville være i stand til at lave en gunstig aftale på tværs af klubberne.

edit: Bare lige for en sikkerheds skyld, så er jeg godt klar over at Horsens gerne vil låne Søren Reese igen, men jeg tænker at vi eventuelt skulle presse på, og låne dem et par ekstra spillere.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

bifr05t skrev:
14. jul 2019, 16:04
Jeg har lige siddet og set Horsens blive nedlagt af et nyt kuld Nordsjælland talenter, og jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til, hvor ringe besat Horsens er på de forskellige positioner på banen. Jeg kom derfor til at tænke på, om det ikke ville give nogenlunde god mening, at vi forsøgte at udleje et par af vore talenter eller overskudsspillere til Horsens, for at disse ville kunne få dyrebare superliga minutter i fødderne, i stedet for enten at sidde på bænken hos os, eller ikke blive udtaget?

Jeg formoder i hvert fald, at Horsens ledelse, efter dagens resultat, må være desperate efter superliga parate spillere. Det kan sagtens være, at jeg er i gang med at opstille endnu et luftkastel, men jeg tænker at vi ville være i stand til at lave en gunstig aftale på tværs af klubberne.

edit: Bare lige for en sikkerheds skyld, så er jeg godt klar over at Horsens gerne vil låne Søren Reese igen, men jeg tænker at vi eventuelt skulle presse på, og låne dem et par ekstra spillere.
Spørgsmålet er, om Horsens tør spille med 18-20 år gamle spillere i det, der kan ligne en hidsig bundkamp for dem. De kan bestemt bruge nogle spillere, men vi skal bare være sikre på, at de spiller - og på de rigtige positioner. Der må ikke gå Sammy Skytte i den.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Kent skrev:
14. jul 2019, 16:22
bifr05t skrev:

Spørgsmålet er, om Horsens tør spille med 18-20 år gamle spillere i det, der kan ligne en hidsig bundkamp for dem. De kan bestemt bruge nogle spillere, men vi skal bare være sikre på, at de spiller - og på de rigtige positioner. Der må ikke gå Sammy Skytte i den.
Det kan jeg ikke argumentere i mod. Jeg håber dog, at vi på en eller anden smart måde, får struktureret vores trup, således at vi får maksimalt udbytte af vores spillere.

henker

Indlæg af henker »

Søren Reese
Kristian riis
Kreav
Baidoo
Nicolas Madsen
Gustav Isaksen
Mayron
Sebastian buch kunne jo lejes ud.. Agere?

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

bifr05t skrev:
14. jul 2019, 16:37
Kent skrev:
14. jul 2019, 16:22
bifr05t skrev:

Det kan jeg ikke argumentere i mod. Jeg håber dog, at vi på en eller anden smart måde, får struktureret vores trup, således at vi får maksimalt udbytte af vores spillere.
Det er vel også et spørgsmål om at finde udlejningsklubber, med en spillestil der passer til den udviklingsretning vi gerne vil have vores talenter til at få? Ville næsten være ærgeligt udleje en Isaksen til et hold der helst vil sparke lange bolde. Selvom han da sikkert kunne slå en Kasper Junker af. Så vil jeg næsten hellere udleje dem til en lavere række, hvor de rent faktisk udvikler deres færdigheder med bolden. Det er selvfølgelig individuelt fra spiller til spiller hvad der passer ind.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nå, Nigeria blev slået ud i semifinalen i den dybeste overtid uden minutter til Paul. Ikke den ACN, man kunne have håbet på, desværre. Dog flot, han kom med og fik lidt spilletid. Heller ikke nogen decideret skam at blive overstrålet af Ighalo.

Men der skal laves penge. Sæt i gang, Steinlein, Ankersen og Graversen!

henker

Indlæg af henker »

Acebone skrev:
14. jul 2019, 23:42
Nå, Nigeria blev slået ud i semifinalen i den dybeste overtid uden minutter til Paul. Ikke den ACN, man kunne have håbet på, desværre. Dog flot, han kom med og fik lidt spilletid. Heller ikke nogen decideret skam at blive overstrålet af Ighalo.

Men der skal laves penge. Sæt i gang, Steinlein, Ankersen og Graversen!
Synes at det er rigtigt ærgerligt at big Paul benyttes ikke ret meget i afcon..

henker

Indlæg af henker »

Hvem mon skal være backup for Paulinho og Joel??

Kunne det være at vi bruger akademisk spiller

Eller ham her erstatter hvis døhr smutter

https://www.transfermarkt.com/linus-wah ... ler/249125

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

henker skrev:
15. jul 2019, 01:20
Hvem mon skal være backup for Paulinho og Joel??

Kunne det være at vi bruger akademisk spiller
Hmmm .... spændende spørgsmål ... Men altså, jeg tænker ikke lige umiddelbart at AB har nogen spiller overhovedet, som FCM er interesserede i?

Men man ved selvfølgelig aldrig, og du har jo et stort kendskab til et rigtig, rigtig stort netværk af uslebne diamanter ;) ;)

O

Indlæg af O »

henker skrev:
14. jul 2019, 11:06
Danne skrev:
13. jul 2019, 19:45
Luk nu med alt dit Football Manager.
Fandme da træls at høre på alle mulige navne, som du ikke aner om Midtjylland overhovedet har kig på.
Wow hvorfor tror du at den altid komme fra FM?!?!
Vidste du ikke at Google er din bedst ven..
Du virker til at være en der har tabte sutte. Slappe nu dog af..

Jeg er blot ambitiøse og vil fcm det bedst..
Hej Henker

Hvordan finder du disse interessante navne på Google? Altså hvordan søger du på? Hvis du vil ud med din hemmelighed, vil jeg da hjertens gerne give et nap med, nu hvor vi ved at ledelsen kigger her på forummet. Så kan vi måske få banket lidt fornuft ind i hovedet på dem.

Sniper

Indlæg af Sniper »

O skrev:
15. jul 2019, 09:43
henker skrev:
14. jul 2019, 11:06
Danne skrev:
13. jul 2019, 19:45
Luk nu med alt dit Football Manager.
Fandme da træls at høre på alle mulige navne, som du ikke aner om Midtjylland overhovedet har kig på.
Wow hvorfor tror du at den altid komme fra FM?!?!
Vidste du ikke at Google er din bedst ven..
Du virker til at være en der har tabte sutte. Slappe nu dog af..

Jeg er blot ambitiøse og vil fcm det bedst..
Hej Henker

Hvordan finder du disse interessante navne på Google? Altså hvordan søger du på? Hvis du vil ud med din hemmelighed, vil jeg da hjertens gerne give et nap med, nu hvor vi ved at ledelsen kigger her på forummet. Så kan vi måske få banket lidt fornuft ind i hovedet på dem.
Det er det samme shit hver eneste sommer, tråden bliver spammet til af Henkers ligegyldige tanker som aldrig har noget som helst hold i virkeligheden. Jeg bliver så træt...

4904

Indlæg af 4904 »

Det er det samme shit hver eneste sommer, tråden bliver spammet til af Henkers ligegyldige tanker som aldrig har noget som helst hold i virkeligheden. Jeg bliver så træt...
[/quote]

Man orker faktisk ikke, at åbne med alle de guldkorn er kommer fra Henker - faktisk forstår jeg ikke, at de store klubber ikke har fået øjnene op for ham endnu når nu han er så ekstraordinær dygtig til at spotte alle de store talenter, og alle andre blot er idioter...

Låst