En chances størrelse afhænger ikke af udførelsen. De kan sparke huller i luften eller ramme den lige i røven, det ændrer ikke på chancens størrelse, heller ikke om bolden går i mål eller ej.bifr05t skrev: ↑13. jul 2019, 10:32Hvilke chancer er det du taler om? Hvis du refererer til Brumados hovedstød og Paulinhos skud direkte på målmanden, var de jo aldrig tætte på at gå i mål. Samtidig må jeg erklære mig fuldstæding uforstående overfor dem af jer herinde, der skriver at vi spillede en god første halveg. Jovist, var vi spilstyrende, men vi var jo på ingen måde farlige, og den ene situation Esbjerg kom frem til i første halveg, var vel i bund og grund lige så farlig som det vi kom frem til.
Vi havde da i den grad et koncept som virkede i første halvleg. I anden halvleg sidder presset slet ikke, det var forskellen. Det åbnede banen op for vidt gab for Esbjerg. Om det var pga af Esbjergs justeringer i pausen eller at vi ikke var mentalt parate det ved jeg ikke. Jeg tror mest på det sidste. Enig i at anden halvleg var horribel og vi var pivheldigebifr05t skrev: ↑13. jul 2019, 10:32Første halveg udstiller jo lige netop det problem FC Midtjylland har haft under KA, netop at vi ikke har et koncept, og at spillerne i bund og grund ikke ved hvad de skal stille op med bolden, når vi angriber. Anden havleg var derimod horribel, og vi skal virkelig prise og lykkelige for at vi vinder kampen, da Esbjerg alt i alt kom frem til flest målgivende chancer.
Jeg synes det er for tidligt at sige at det ikke lover godt, men er enig i at KA ikke skal på skafottet endnu, den snak kan tages sidst i august
Det lignede forårssæsonen på den måde at vi spiller som nat og dag gennem kampen. Kæmpestore udfald. Vi har svært ved at sætte en kamp sammen gennem 90 minutter