Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
Hvis I ikke er på twitter, så sker der vist snart noget.... https://twitter.com/RasmusAnkersen/stat ... 26144?s=20
Ja så røg nattesøvnen da helt sikkert!Kent skrev: ↑2. jul 2019, 22:52Hvis I ikke er på twitter, så sker der vist snart noget.... https://twitter.com/RasmusAnkersen/stat ... 26144?s=20
Og det bliver en af de godeKent skrev: ↑2. jul 2019, 22:52Hvis I ikke er på twitter, så sker der vist snart noget.... https://twitter.com/RasmusAnkersen/stat ... 26144?s=20
Det passer i øvrigt meget godt med det, som RandomHero skrev for nogle dage sidenRandomHero skrev: ↑30. jun 2019, 12:28Lige lidt insider - efter weekenden skulle vores trup blive forøget med 2 spillere, om det er nye transfers eller u19 spillere der bliver rykket op, ved jeg ikke.
Men iflg folk i klubben, skal vores trup være på omkring 32-33 spiller maks. Lige nu er der 48, så kan man selv regne ud, hvor mange spillere vi skal af med i dette vindue, for at trup størrelsen er som den skal være
-
RandomHero
Jeps, jeg plejer at have okay styr på mine facts 
Jeg var vidst også den første til at betale at vi havde signet Evander permanent. Spøg til side
Jeg er VIRKELIG spændt på at se, hvem de hiver op af hatten. Har desværre ikke navnet endnu, men det tyder da på at blive et stort navn, eller stort talent. Nogle herinde som har nogle idéer? Umiddelbart kunne jeg forestille mig vi i kulissen har forhandlet et salg af Paul på plads, som bare mangler det sidste for at gå igennem, og at vi derfor præsentere en angriber i Sørloth klassen, samtidig med vi sender Mayron til Silkeborg eller lignende
Jeg var vidst også den første til at betale at vi havde signet Evander permanent. Spøg til side
Jeg er VIRKELIG spændt på at se, hvem de hiver op af hatten. Har desværre ikke navnet endnu, men det tyder da på at blive et stort navn, eller stort talent. Nogle herinde som har nogle idéer? Umiddelbart kunne jeg forestille mig vi i kulissen har forhandlet et salg af Paul på plads, som bare mangler det sidste for at gå igennem, og at vi derfor præsentere en angriber i Sørloth klassen, samtidig med vi sender Mayron til Silkeborg eller lignende
Spændende, når Ankersen går ud og teaser for noget, der kunne ligne en forholdsvis stor signing. Som andre tror jeg også mest på en angriber, men hvem der bliver spyttet ud af computeren er sgu ikke til at gætte.
Men - jeg har et bud på en solid målscorer på både liga- og europæisk niveau (dog ikke de mest prangende modstandere her), og det er Christian Gytkjær. Knap så eksotisk, men ikke desto mindre den 'bombertype', vi i den grad har brug for.
Er det så ham? Nok næppe
Men hans udtalelse om et måske kommende sommerskifte tidligere på året, så kunne han være en mulighed. Og ja, han spiller til daglig i Polen, så mon der har været plads til et par møder eller fem? 
Men - jeg har et bud på en solid målscorer på både liga- og europæisk niveau (dog ikke de mest prangende modstandere her), og det er Christian Gytkjær. Knap så eksotisk, men ikke desto mindre den 'bombertype', vi i den grad har brug for.
Er det så ham? Nok næppe
Hvad med Simon Kjær? Hvis Erik er på vej videre?
-
Philipjensen
SImon Kjær er fuldstændig udelukket, vi for ALDRIG landsholdets anfører.
Måske om 2-3 år når han er lidt ældre og er i enden af karrieren.
Agenten har sagt Pione ikke skal til Danmark.
Tarveligt af Ankersen at spolere alles nattesøvn...
Måske om 2-3 år når han er lidt ældre og er i enden af karrieren.
Agenten har sagt Pione ikke skal til Danmark.
Tarveligt af Ankersen at spolere alles nattesøvn...
- bobthebuilder_dk
Efter "opblomstningen af østergade" i herning, er Bente måske klar på en tur til hertil? Nej spøg til side.
Jeg tror heller ikke på simon kjær desværre... Så tror nærmere at Pione kunne være en mulighed, til trods for at hans agent siger noget andet. Det giver simpelhen bare mere mening!?
Dog tror jeg allermest på at signingen er et navn som ingen overhovedet havde tænkt på. Købt til en god pris i en anden liga et sted i verdenen!
Sikkert som direkte erstatning til Paul som jo sikkert ryger indenfor en måned.
Men en ting er helt sikkert! ......... det er aldrig kedeligt at holde med FCM - også selv Rasmus holdte mig og andre vågne på twitter i nat.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... -angriber/
Eksotisk nation, det er interessant det her! 25 mil er også en sjat! Hvem er det mon?
Eksotisk nation, det er interessant det her! 25 mil er også en sjat! Hvem er det mon?
// Straarup 
25 mill..... Wow det lyder sq sindssygt... Nu er jeg da først ved at sprænge i spænding..
Det er vel endnu en brasilianer...
-
Philipjensen
Svend Graversen har allerede udtalt, at der ikke kommer flere brasiliænere i dette vindue, så den eksotiske nation er dermed ikke Brasilien.