Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Benzo »

50 Seniorkampe som 24-årig er heller ikke prangende..

Sniper

Indlæg af Sniper »

Skønt med lidt rygter😊 er godtnok begyndt at hungre efter nogle transfers, indtil videre den sløjeste transfersommer jeg kan huske.
Med hensyn til rygtet om en ny brasilianer er jeg en smule skeptisk, det er altid spændende at få en ny brasser ind i truppen, men skal vi bruge et halvt år igen til at lære ham engelsk så mener jeg det er et stort sats hvis det er meningen han skal være Dal hendes afløser. Det er indtil videre kun Evander vi har haft glæde af pga hans engelskkundskaber. Jeg tænker også man skal passe på med at hente for mange brassere så længe det kun er Evander der har vist sig pengene værd. Og lige netop denne spiller har vel det dårligste CV af vores brassere?

974

Indlæg af 974 »

Brumado tænker jeg bliver et kæmpehit!
Både det han har vist lidt i kampene i sæsonen og det jeg så i træningskampen igår virker da utroligt opløftende :P

Stats fra Transfermarkt på en mulig ny back er jo også kun lettere vejledende - vi ved jo ikke hvordan hans rolle har været på holdet han har spillet på ?

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Lige lidt insider - efter weekenden skulle vores trup blive forøget med 2 spillere, om det er nye transfers eller u19 spillere der bliver rykket op, ved jeg ikke.
Men iflg folk i klubben, skal vores trup være på omkring 32-33 spiller maks. Lige nu er der 48, så kan man selv regne ud, hvor mange spillere vi skal af med i dette vindue, for at trup størrelsen er som den skal være

Cortez

Indlæg af Cortez »

RandomHero skrev:
30. jun 2019, 12:28
Lige lidt insider - efter weekenden skulle vores trup blive forøget med 2 spillere, om det er nye transfers eller u19 spillere der bliver rykket op, ved jeg ikke.
Men iflg folk i klubben, skal vores trup være på omkring 32-33 spiller maks. Lige nu er der 48, så kan man selv regne ud, hvor mange spillere vi skal af med i dette vindue, for at trup størrelsen er som den skal være
Så skal Graversen sa.... til at lette røv.... :P

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

En skam med Kurzawa, han så ud til at have et stort potentiale. Vi er nødt til at have to spillere som kan presse hinanden på venstre back, en brasser som skal integreres og lære det hele at kende, det kan ikke stå alene.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Nikolas Dyhr kan godt tage pladsen allerede.

henker

Indlæg af henker »

Mon bliver bahia vor ny samarbejdesklub?? Trist det med brassere venstre back.. 50 kamp for den 24 årige.. Uha.. Lyder rigtig skidt.. Men lad os nu fast se ham an under venskabskampene..måske leje med option første omgang..

Peter

Indlæg af Peter »

Bahia er en større klub end FC Midtjylland sådan umiddelbart så jeg tvivler på at der kommer noget officielt samarbejde der :)

THenry

Indlæg af THenry »

RandomHero skrev:
30. jun 2019, 12:28
Spændende!

Paulinho bliver jo formentlig den ene af de to. Vi har skrevet kontrakt med alle fra idealopstillingen fra sidste års U-19, så tror egentlig ikke der er flere fra U-19, der kommer på kontrakt (men det kan selvfølgelig bare være at vi smider en U-19 spillere ind som nr. 33 i truppen i stedet for udleje..), men måske vi ser endnu en handel, så spilleren kan få en del af optakten med?

Peter

Indlæg af Peter »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/7695070

Paulinho for 6 millioner. Computeren må vise en høj xG eller xA siden at vi køber ham - Hvis at Transfermarkt's tal da er rigtige er hans reele output dårligt ihvertfald. Glæder mig til at se ham i træningskampene så. Håber at han bliver fløjet direkte ned til træningslejren efter lægetjekket så han kan blive spillet ind til Europa kampene.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Underlig signing med ham Paulinho, hvis kampantal og data er korrekte. 6 mio og en fem årig kontrakt?!? Well, de plejer at have styr på sagerne med transfers så jeg lader tvivlen komme dem tilgode. Mon ikke det er ok
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
30. jun 2019, 21:58
Underlig signing med ham Paulinho, hvis kampantal og data er korrekte. 6 mio og en fem årig kontrakt?!? Well, de plejer at have styr på sagerne med transfers så jeg lader tvivlen komme dem tilgode. Mon ikke det er ok
Ja det tænker jeg samme som du.. Er faktisk ret bekymret..

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:
30. jun 2019, 21:58
Jeg tror egentlig hans niveau er ret fornuftigt. Tror vi i DK undervurderer niveauet i brasiliansk topfodbold. Havde vi købt en spiller i 2. Bundesliga, så havde vi nok været mindre bekymret for hans niveau, da vi har mere føling med niveauet i Tyskland. Paulinho har også 50 kampe i Serie B foruden de 9 i Serie A. Når jeg sammenligner med brasilianske spillere, der har haft succes i Superligaen, så har han opnået mere i brasiliansk fodbold end stort set dem alle sammen. Vi henter stadigvæk spillere fra et niveau i Brasilien (selvom Paulinho ikke er på samme hylde som Evander), som jeg ikke tidligere umiddelbart tror, der er set for en skandinavisk klub.

Paulinho har f.eks. også udrettet mere i brasiliansk fodbold end venstre backen Neto Borges, der blev en stor succes i Hammarby, inden han blev solgt dyrt til Genk.

Min store bekymring er, at det bare tager tid for vores brasilianske venner at falde til og vænne sig til europæisk fodbold, og med et forventet salg af Dal Hende, så skal Paulinho slå til fra start. Han er lidt ældre end de andre brassere, som vi har hentet, så man kan da håbe på, at han er mere klar til dette spring til en anden kultur. Jeg er meget mere bekymret for denne dimension, end om hans reelle niveau er tilstrækkelig.

Jeg havde foretrukket Kurzawa, da jeg tror, at han ville være klar for os fra dag 1, og vi har behov for at knække den europæiske kode om 2 måneder...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Peter skrev:
30. jun 2019, 21:50
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/7695070

Paulinho for 6 millioner. Computeren må vise en høj xG eller xA siden at vi køber ham - Hvis at Transfermarkt's tal da er rigtige er hans reele output dårligt ihvertfald. Glæder mig til at se ham i træningskampene så. Håber at han bliver fløjet direkte ned til træningslejren efter lægetjekket så han kan blive spillet ind til Europa kampene.
https://www.youtube.com/watch?v=f6HVNZQyQko

Hvad forventer du han skal kunne. Den bedste spiller Bahia har er deres venstre back, så nok meget naturligt at han ikke har flere kampe. Derfor kan han jo være fin nok. Synes han ser fornuftig ud med god fart, pasningsspil og indlæg.

Låst