Europa League 19/20
Europa League 19/20
Selvom eventyret først starter om 2 måneder, så kan man allerede nu se de modstandere som vi muligvis kan møde.
I kan se det hele via dette link: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... l2019.html
Desværre ser det ud til vi lige akkurat ikke bliver seedet i runde 4
I kan se det hele via dette link: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... l2019.html
Desværre ser det ud til vi lige akkurat ikke bliver seedet i runde 4
Re: Europa League 19/20
Er det ikke ret umuligt på nuværende tidspunkt at sige, om vi er seedede eller ej i 4. runde? Det afhænger vel af hvor mange overraskelser, der kommer i 3. runde osv. osv.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Europa League 19/20
Man kan også se hvad der sker hvis vi ikke rammer et gruppespil. Når vi mister pointene fra 2015 så er vi useedede i 3. runde. Fy for pokker.
Det er også derfor at jeg ikke fatter at man ikke har satset mere tidligere år. Det er så hamrende vigtigt for klubben at ramme de her gruppespil på så mange vigtige parametre at truppen mere eller mindre skal være på plads når sommertræningen går i gang. Det skal i hvert fald ikke være indkøb sidst i vinduet der skal/kan hjælpe os. Det skal planlægges allersenest i vintervinduet. Jeg gruer for tanken om at vi trækker en tilsvarende vej som FCK gjorde sidste år - vi kommer sgu nok ikke forbi et hold som CSKA Sofia og slet slet ikke forbi Atalanta (som FCK så heller ikke burde have gjort hvis ret skal være ret)
Det er også derfor at jeg ikke fatter at man ikke har satset mere tidligere år. Det er så hamrende vigtigt for klubben at ramme de her gruppespil på så mange vigtige parametre at truppen mere eller mindre skal være på plads når sommertræningen går i gang. Det skal i hvert fald ikke være indkøb sidst i vinduet der skal/kan hjælpe os. Det skal planlægges allersenest i vintervinduet. Jeg gruer for tanken om at vi trækker en tilsvarende vej som FCK gjorde sidste år - vi kommer sgu nok ikke forbi et hold som CSKA Sofia og slet slet ikke forbi Atalanta (som FCK så heller ikke burde have gjort hvis ret skal være ret)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Europa League 19/20
CSKA Sofia er altså ikke et særlig dygtigt fodboldhold, det er et hold som vi burde gå videre imod 8/10 gange, men ellers er jeg enig.mousebreaker skrev: ↑27. maj 2019, 16:06Man kan også se hvad der sker hvis vi ikke rammer et gruppespil. Når vi mister pointene fra 2015 så er vi useedede i 3. runde. Fy for pokker.
Det er også derfor at jeg ikke fatter at man ikke har satset mere tidligere år. Det er så hamrende vigtigt for klubben at ramme de her gruppespil på så mange vigtige parametre at truppen mere eller mindre skal være på plads når sommertræningen går i gang. Det skal i hvert fald ikke være indkøb sidst i vinduet der skal/kan hjælpe os. Det skal planlægges allersenest i vintervinduet. Jeg gruer for tanken om at vi trækker en tilsvarende vej som FCK gjorde sidste år - vi kommer sgu nok ikke forbi et hold som CSKA Sofia og slet slet ikke forbi Atalanta (som FCK så heller ikke burde have gjort hvis ret skal være ret)
Fun fact, så er Bodurov anføre for CSKA Sofia
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Europa League 19/20
Vi er da seedede i Q3.Matjavsen skrev: ↑27. maj 2019, 16:09CSKA Sofia er altså ikke et særlig dygtigt fodboldhold, det er et hold som vi burde gå videre imod 8/10 gange, men ellers er jeg enig.mousebreaker skrev: ↑27. maj 2019, 16:06Man kan også se hvad der sker hvis vi ikke rammer et gruppespil. Når vi mister pointene fra 2015 så er vi useedede i 3. runde. Fy for pokker.
Det er også derfor at jeg ikke fatter at man ikke har satset mere tidligere år. Det er så hamrende vigtigt for klubben at ramme de her gruppespil på så mange vigtige parametre at truppen mere eller mindre skal være på plads når sommertræningen går i gang. Det skal i hvert fald ikke være indkøb sidst i vinduet der skal/kan hjælpe os. Det skal planlægges allersenest i vintervinduet. Jeg gruer for tanken om at vi trækker en tilsvarende vej som FCK gjorde sidste år - vi kommer sgu nok ikke forbi et hold som CSKA Sofia og slet slet ikke forbi Atalanta (som FCK så heller ikke burde have gjort hvis ret skal være ret)
Fun fact, så er Bodurov anføre for CSKA Sofia
Playoff til gruppespil bliver en helt anden sag. Der er for det første 13 hold der er bedre i koefficient end os, men samtidig kommer der 4 tabere fra non-champions CL kvalen med i puljen også. Dvs vi skal have 5 overraskelser i Q2 før vi er seedede.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Europa League 19/20
Tror du misforstod noget. Vi snakkede om at når vi mister de 7,000 koefficient point vi fik i 2015 sæsonen så er vi pludselig useedede fremover i Q3. Dermed bliver det en helt anden sag at komme i gruppespil. Derudover har FCK scoret så mange point at vi nu er tæt på at kunne få en ekstra europæisk plads i superligaen, samtidig med direkte adgang til gruppespil for mestre og pokalvindere.Administrator skrev: ↑28. maj 2019, 21:14Vi er da seedede i Q3.Matjavsen skrev: ↑27. maj 2019, 16:09CSKA Sofia er altså ikke et særlig dygtigt fodboldhold, det er et hold som vi burde gå videre imod 8/10 gange, men ellers er jeg enig.mousebreaker skrev: ↑27. maj 2019, 16:06Man kan også se hvad der sker hvis vi ikke rammer et gruppespil. Når vi mister pointene fra 2015 så er vi useedede i 3. runde. Fy for pokker.
Det er også derfor at jeg ikke fatter at man ikke har satset mere tidligere år. Det er så hamrende vigtigt for klubben at ramme de her gruppespil på så mange vigtige parametre at truppen mere eller mindre skal være på plads når sommertræningen går i gang. Det skal i hvert fald ikke være indkøb sidst i vinduet der skal/kan hjælpe os. Det skal planlægges allersenest i vintervinduet. Jeg gruer for tanken om at vi trækker en tilsvarende vej som FCK gjorde sidste år - vi kommer sgu nok ikke forbi et hold som CSKA Sofia og slet slet ikke forbi Atalanta (som FCK så heller ikke burde have gjort hvis ret skal være ret)
Fun fact, så er Bodurov anføre for CSKA Sofia
Playoff til gruppespil bliver en helt anden sag. Der er for det første 13 hold der er bedre i koefficient end os, men samtidig kommer der 4 tabere fra non-champions CL kvalen med i puljen også. Dvs vi skal have 5 overraskelser i Q2 før vi er seedede.
Det er så ekstremt vigtigt for os selv og dansk fodbold at vi snart stepper op europæisk og viser noget andet end tomme ord. Det er i hvert fald svært at påstå at vi er bedre end eks svenske tophold og norske tophold
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Europa League 19/20
Man kan se nu at der skal 4 overraskelser til før vi er seedet i Q4.
Der er nok en størrechance for at møde et useedet hold hvis de slår det seedede hold i Q3.
Men hvis man skulle vælge et af de hold der er vidst, så er det nok Malmø jeg helst vil møde, eller Legia, som vi slog i gruppespillet sidst.
Der er nok en størrechance for at møde et useedet hold hvis de slår det seedede hold i Q3.
Men hvis man skulle vælge et af de hold der er vidst, så er det nok Malmø jeg helst vil møde, eller Legia, som vi slog i gruppespillet sidst.
Re: Europa League 19/20
Kæft hvor er det sørgelig læsning. Det er svært at opbygge nogen optimisme.
Re: Europa League 19/20
Vejen til gruppespillet ser desværre ret svær ud i år, selvom det "kun" er to hold, som vi skal igennem. Selvom vi endda er seedede i 3. runde, er der stadigvæk mange af holdene, som vil være ret svære for os. Jeg vil hvert fald nødigt møde hold som Trabzonspor, Hajduk Split, FC Utrecht osv.
Re: Europa League 19/20
Synes det virker usandsynligt med 4 overraskelser ud af 11 hold. Håber så at den ekstra tid vi har før vi starter bliver brugt til at spille et hold sammen og ikke bruge tid på at se alle 40 mand an.
Re: Europa League 19/20
Ligegyldig hvem vi skal møde så SKAL vi videre.....
VI mister vores point fra vores gode sæson næste sæson
VI mister vores point fra vores gode sæson næste sæson
Re: Europa League 19/20
Eller, det ligner dog vi også for de 7 point med til 20/21 sæson.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2019.html
Men når vi mister dem, så vil vi være useedet i Q3
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2019.html
Men når vi mister dem, så vil vi være useedet i Q3
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Europa League 19/20
Netop derfor gør sidste års fadæse i Europa også så ondt. Vi havde alle chancer for at komme i et gruppespil, men sådan gik det jo som bekendt ikkeMatjavsen skrev: ↑4. jun 2019, 10:08Eller, det ligner dog vi også for de 7 point med til 20/21 sæson.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2019.html
Men når vi mister dem, så vil vi være useedet i Q3
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Europa League 19/20
Det lyder til, at AC Milan bliver udelukket fra EL, hvilket i så fald vil betyde, at AS Roma ryger direkte i gruppespillet, og at vi så slipper for at kunne møde dem i 4. runde, hvis vi skulle nå dertil.