Hvor god er det nu lige Hjulmands europæiske præstation er? Desuden virker det heller ikke til at han gør spillerne "stærke" nok til at kunne slå igennem i udlandet.Mathias skrev: ↑29. maj 2019, 13:55Tænker faktisk at vores største mangel, er en top træner!
Bevares - KK har gjort det fornuftigt siden han kom til roret , men jeg ser ham ikke være strategen bag europæisk success for FCM.
I mine øjne ville en Hjulmand være intet mindre end et perfekt match. En mand med en klar defineret - og i øvrigt super attraktiv - fodbold filosofi, som jeg til tider syntes vi har manglet. Derudover er talentudvikling en nøglekompetence fra hans side, hvilket passer perfekt ind i vores set up. Både hvad angår akademiet, men også når man kigger på nogle af de seneste indkøb af dyre og højt profilerede unge spillere (Evander, Brumado, Dovbyk, Kraev, Joel etc.)
Derudover vil Hjulmand højst sandsynlig til udlandet, hvis han ikke ender i BIF og som andre også skriver skal vi måske lige give KA chancen i europa først og med en grundig sæsonoptakt, synes jeg at det ser positivt ud. Man kan allerede nu se at han gerne vil have mere boldbesiddelse og spille mere fodbold end de forrige trænere som vi har haft.
Nicolai