Det Praktiske:
Tid: torsdag d. 18/04 kl. 18.00
Sted: Telia Parken
Dommer: Mads Kristoffersen
Medie: TV3+ og radions P3, men der er brug for dig på stadion
Vejret: 18 grader og høj solskin.
Karantæner:
FCK: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader:
Midtjylland: Korsmár, Riis, Nicolaisen, Dovbyk
FCK: Ukendt
Bud på start XI'er:
Hansen
Kian-Erik-Scholz
Joel-Sparv-Polle-Kurzawa
Frank-Paul Onuachu-Evander
Hvis ikke Erik er klar, kan vi trygt lade James overtage derinde, han gjorde det særdeles overbevisende mod OB.
Jeg gætter på genvalg til Sparv efter hans gode indsats mod OB, samtidig med at vi må skulle have en robust central midtbane til en topkamp som mod FCK.
Kurzawa forventer jeg har erobret pladsen ud fra Bak-Bachs kommentar i Sort Snak.
Vigtigheden af den her kamp kan ikke undervurderes! Med en sejr er mesterskabskampen vidt åbent og vi har endda en hjemmebanekamp mod FCK i baghånden, hvor vi vil være favoritter. Omvendt vil et nederlag med næsten garanti lægge mesterskabet over til FCK, jeg kan ikke se os hente 8 point på FCK på 6 kampe.
Vi bliver heldigvis mange midtjyder i parken. Allerede 600 solgte billetter, og minimum 5 busser sendes afsted fra det midtjyske. BW søger - vidst nok - fortsat frivillige til at tage sig af busdriften, så hvis man overvejer at melde fra grundet økonomi, så er der mulighed for at få en gratis tur, mod at tage lidt ansvar, kontakt BW's busansvarlige for nærmere detaljer. Vi skal gerne ramme 1000 mand i parken, hvilket vil være vores største præstation på en away i superligaen på Sjælland, siden vi engang vandt sølv(?) i Farum.
ALLE MAND AFSTED!
Hiv familien afsted på påsketur til København, kør afsted tidligt og ha' en hel dag i København i det dejlige vejr, såfremt påskehygge med familien skulle være en begrundelse for at blive væk.
Det er kun sejren, der tæller!