Steffen am skrev: ↑24. feb 2019, 20:56
mousebreaker skrev: ↑24. feb 2019, 20:45
Paul må dog aldrig gå i den nærkamp på den måde som ikke var helt kontrolleret med et gult kort i bagagen.
Tja.. skal han ikke det?
Han skal jo stadig spille fodbold og en angriber skal gå efter bolden.
Man ser tusind andre episoder der er farligere eller har højere ben (og mere fart), men fordi der er ikke nogen der bliver ramt, bliver det ikke omtalt.
Enig med dig, Steffen. Paul rammer kun bolden, og gør netop hvad han skal. - Hvis spillere ikke skal lave sådan en aktion (med eller uden gult), så er det mere end almindeligt svært at spille med et gult kort.
ben2han skrev: ↑25. feb 2019, 00:28
håber at DE indklager den udvisning af Paul, der er jo bold imellem og det er ikke engang med knopperne at han går ind i den tackling.
Problemet for Paul i situationen er netop, at han går ind med knopperne, så jeg er uenig med dig her ben2han. Det er også årsagen til, at jeg tror, den bliver svær at udfordre. Dommeren kan argumentere for, at det var med unødvendig stor risiko for modspilleren - i.e. at det var mere held end forstand, at Stage ikke blev ramt.
I øvrigt meget frustrerende (selvom det naturligvis er ligegyldigt i det store hele) hvor mange på twitter, der godter sig over, at Paul bliver smidt ud, fordi han "skulle have fortjent flere i fortiden". Hvis Paul føler sig behandlet ringere end andre fodboldspillere i Danmark, så forstår jeg ham godt.
---
En helt anden ting:
Jeg skal bare høre, husker jeg helt forkert, eller har vi aldrig haft et bedre forsvar? - Sanneh var fantastisk, men Scholtz er i min optik en klar opgradering. Og længere tilbage i historien mener jeg ikke, at blandingen af rutine og topniveau findes hos nogen, selvom flere af vores CB's har fået nogle flotte karrierer.
Jeg har af flere omgange glædet mig over, at Evander spiller centralt, men vi har ikke snakket om, at det måske netop er pga. den her tre back kæde, at det overhovedet kan lade sig gøre.