Det er ikke første gang, at Brøndby forsøger at tørre den af på andre i deres redegørelser til disciplinærudvalget. Sidst var det Horsens' fans og vagter der "aktiverede" Brøndbys fas til vold og baneløb. Hver gang tror man at de har nået bunden. Hver gang bliver man overrasket. Jeg vakler mellem Jan Bech Andersen og en 14-årig forsmået fan, hvis jeg skal skyde på, hvem der skriver de redegørelser for Brøndby. Måske både Oscar og Jan Bech Andersen i fællesskab.Jesper BW1100 skrev: ↑18. dec 2018, 17:24Nuvel er Paul ikke en bly viol. Han tager sine slåskampe, hvor der bliver givet og taget. Men jeg kan sq ikke mindes han har begået nogle deciderede svinestreger, a la den her fra Wilczek. Derfor finder jeg det tåkrummende pinligt at Brøndby bruger det i en forsvarstale af Wilczeks overfald. De burde i bund og grund bare glæde sig over at dommeren var blind i kampen, og det dermed var med til at sikre dem 3 point.
Men på den anden side er det sq lidt skøn læsning alligevel. De har satme ondt i røven over det missede mesterskab; hvilket gør sejrens sødme endnu bedre!![]()
Ynkeligheden understreges af, at Vejle netop IKKE indberettede Wilczeks voldsepisode, fordi man ikke ville 'stikke' en anden klub. Brøndby stryger derefter direkte ud og peger fingre af FCM. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ikke-andre
Det er alt sammen de andres skyld. Og vi forstår ikke 'jargonen' på Vestegnen.