Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

[
Værsgo :)
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-mid ... -aab/7684/

Er selvfølgelig bare resultatet og ikke replay :)
[/quote]

Tak Men det var nu mere replay af målene som jeg er ude efter ;) da jeg simpelthen ikke kan huske Pimpong scorer overhovedet og slet ikke et hattrick, men hold op han kæmpede for holdet og altid med et smil på læben :)

Nicolai

THenry

Indlæg af THenry »

Kim Christensen har i øvrigt engang lavet hattrick i en europæisk kamp mod Bangor (1-6) :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

LordX skrev:
24. okt 2018, 13:03
Har man ikke glemt Collins' Hatrick mod OB?
Det kan jeg se, at der er nogen, som påstår. Så det må nok være rigtigt (har ikke lige hørt den sekvens igennem igen). Det var på min liste over hattricks (som er hentet superstats.dk): https://superstats.dk/maal/hattrick-klub?hold=FCM
Så det er bare dårlig quizmaster-evner fra min side, at jeg ikke fangede, at de ikke ramte Baba :(

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det skuffende pointtab mod EfB stopper ikke Sort Snak, som vi optager mandag aften. Patrick Arff og Peter Krogh vender de seneste kampe, og ser frem mod Vejle-kampen. Som sædvanligt har vi brug for jeres fyringer og forlængelser, så byd ind med hvad I har!

SimonH

Indlæg af SimonH »

Kent skrev:
4. nov 2018, 21:03
Det skuffende pointtab mod EfB stopper ikke Sort Snak, som vi optager mandag aften. Patrick Arff og Peter Krogh vender de seneste kampe, og ser frem mod Vejle-kampen. Som sædvanligt har vi brug for jeres fyringer og forlængelser, så byd ind med hvad I har!
Forlængelse: Sparv. Selvom at han blev skadet mod FCK har han været absolut fremragende og er virkelig blevet god offensivt, som man også så mod BIF, hvor han bar vigtig ved 2-2 målet.

Fyring: Vores pinlige opdækning på Esbjergs udlingsmål.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hvis I skulle have misset det, så kom der en ny omgang Sort Snak tidligere i dag. Jeg kan anbefale at abonnere på podcasten, så misser man det ikke ;-)
https://soundcloud.com/user-336203398/f ... -til-vejle

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Er der mulighed for, at vi igen kan få en gennemgang af, hvordan det går vores udlejede spillere? :fcm:

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kan vi få nogen anekdoter fra nuværende eller tidligere (stadigt aktive) spillere?

Evt. nogen med Jens Ørgaard og alle de spillere som vi kunne have fået?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg ved ikke, om det hører til her, men her en podcast fra Mediano med Jonas Dal, hvor man taler en del om samarbejdet og udlejede spillere: http://www.mediano.nu/oversigt/2018/11/ ... og-esbjerg

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

En landskampspause er nu smukkest fra toppen af #sldk🥇Men den lakker mod enden og vi optager Sort Snak på tirsdag. Udover afrunding af storsejren mod VB skal vi på tur i lejeland og se frem mod braget #fckfcm. Som altid har vi brug for fyringer og forlængelser - så byd ind!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

aoa-fcm skrev:
11. nov 2018, 19:34
Er der mulighed for, at vi igen kan få en gennemgang af, hvordan det går vores udlejede spillere? :fcm:
Wish granted :-) Hvis alt falder i hak, håber vi faktisk at have en gæst med i lejeland i denne omgang :-)

Sniper

Indlæg af Sniper »

Forlængelsen er åbenlys: Evander!!!
Ingen fyring i denne omgang men Graversen må godt få et “nu skal du til at tage dig sammen” i forbindelse med Evander👍

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Kent skrev:
18. nov 2018, 17:16
aoa-fcm skrev:
11. nov 2018, 19:34
Wish granted :-) Hvis alt falder i hak, håber vi faktisk at have en gæst med i lejeland i denne omgang :-)
Fedt fedt - mange tak for jeres arbejde (Y)

Ugens forlængelse: Kan passende gå til Victor Torp for at gribe chancen i FCF
Ugens fyring: Pas.. Fyr Ståle fra Superligaen, han er trættende at høre på ;)

LordX

Indlæg af LordX »

Ugens fyring: Kenneth Andersen for manglende rotation

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

LordX skrev:Ugens fyring: Kenneth Andersen for manglende rotation
Kontroversiel fyring...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar