Er selvfølgelig bare resultatet og ikke replay
[/quote]
Tak Men det var nu mere replay af målene som jeg er ude efter da jeg simpelthen ikke kan huske Pimpong scorer overhovedet og slet ikke et hattrick, men hold op han kæmpede for holdet og altid med et smil på læben
Det kan jeg se, at der er nogen, som påstår. Så det må nok være rigtigt (har ikke lige hørt den sekvens igennem igen). Det var på min liste over hattricks (som er hentet superstats.dk): https://superstats.dk/maal/hattrick-klub?hold=FCM
Så det er bare dårlig quizmaster-evner fra min side, at jeg ikke fangede, at de ikke ramte Baba
Det skuffende pointtab mod EfB stopper ikke Sort Snak, som vi optager mandag aften. Patrick Arff og Peter Krogh vender de seneste kampe, og ser frem mod Vejle-kampen. Som sædvanligt har vi brug for jeres fyringer og forlængelser, så byd ind med hvad I har!
Det skuffende pointtab mod EfB stopper ikke Sort Snak, som vi optager mandag aften. Patrick Arff og Peter Krogh vender de seneste kampe, og ser frem mod Vejle-kampen. Som sædvanligt har vi brug for jeres fyringer og forlængelser, så byd ind med hvad I har!
Forlængelse: Sparv. Selvom at han blev skadet mod FCK har han været absolut fremragende og er virkelig blevet god offensivt, som man også så mod BIF, hvor han bar vigtig ved 2-2 målet.
Fyring: Vores pinlige opdækning på Esbjergs udlingsmål.
En landskampspause er nu smukkest fra toppen af #sldkMen den lakker mod enden og vi optager Sort Snak på tirsdag. Udover afrunding af storsejren mod VB skal vi på tur i lejeland og se frem mod braget #fckfcm. Som altid har vi brug for fyringer og forlængelser - så byd ind!
Forlængelsen er åbenlys: Evander!!!
Ingen fyring i denne omgang men Graversen må godt få et “nu skal du til at tage dig sammen” i forbindelse med Evander
Er der mulighed for, at vi igen kan få en gennemgang af, hvordan det går vores udlejede spillere?
Wish granted Hvis alt falder i hak, håber vi faktisk at have en gæst med i lejeland i denne omgang
Fedt fedt - mange tak for jeres arbejde (Y)
Ugens forlængelse: Kan passende gå til Victor Torp for at gribe chancen i FCF
Ugens fyring: Pas.. Fyr Ståle fra Superligaen, han er trættende at høre på