Grunden til at vagterne ikke skrider ind, er at det ofte eskalerer situationen.Danand123 skrev: ↑6. nov 2018, 15:58Men hvem må eller kan gøre noget. Har tit undret mig over, at dem der står med hætter på og romerlys ikke bliver stillet til ansvar. I Esbjerg stod der en FCM'er med hætte på og fyrede af lige ved siden af vagterne. Så de må åbenbart ikke gøre noget. Det var også åbenlyst, hvem der stod og brændte et Efb-halstørklæde af. Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis også er dem, der vil slås o.s.v., men jeg forstår bare ikke, hvorfor der ikke sker sanktioner.
Det er jo helt pip, at vi alle skal igennem kropsvisitering inden kampen - og så er man ligeglad med dem, der alligevel tager noget med ind.
Og nej, jeg er ikke bange for romerlysene, men forstår bare ikke den manglende konsekvens.
Derfor skal vagterne spotte, og så hiver man dem til side efter kampen, eller næste kamp.
Det er set tidligere, hvor kontrollørerne bare VIL ind og have fat i personerne med det samme, og det er hver gang, resulteret i stor tumult, hvilket ikke gavner nogen.