SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R15 Esbjerg-FCM, søndag 4. November kl. 18.30

Indlæg af Saemala »

Danand123 skrev:
6. nov 2018, 15:58
Men hvem må eller kan gøre noget. Har tit undret mig over, at dem der står med hætter på og romerlys ikke bliver stillet til ansvar. I Esbjerg stod der en FCM'er med hætte på og fyrede af lige ved siden af vagterne. Så de må åbenbart ikke gøre noget. Det var også åbenlyst, hvem der stod og brændte et Efb-halstørklæde af. Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis også er dem, der vil slås o.s.v., men jeg forstår bare ikke, hvorfor der ikke sker sanktioner.

Det er jo helt pip, at vi alle skal igennem kropsvisitering inden kampen - og så er man ligeglad med dem, der alligevel tager noget med ind.

Og nej, jeg er ikke bange for romerlysene, men forstår bare ikke den manglende konsekvens.
Grunden til at vagterne ikke skrider ind, er at det ofte eskalerer situationen.
Derfor skal vagterne spotte, og så hiver man dem til side efter kampen, eller næste kamp.
Det er set tidligere, hvor kontrollørerne bare VIL ind og have fat i personerne med det samme, og det er hver gang, resulteret i stor tumult, hvilket ikke gavner nogen.
Høvdingen af Herning

Jakla

Indlæg af Jakla »

Saemala skrev:
6. nov 2018, 16:48
Danand123 skrev:
6. nov 2018, 15:58
Men hvem må eller kan gøre noget. Har tit undret mig over, at dem der står med hætter på og romerlys ikke bliver stillet til ansvar. I Esbjerg stod der en FCM'er med hætte på og fyrede af lige ved siden af vagterne. Så de må åbenbart ikke gøre noget. Det var også åbenlyst, hvem der stod og brændte et Efb-halstørklæde af. Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis også er dem, der vil slås o.s.v., men jeg forstår bare ikke, hvorfor der ikke sker sanktioner.

Det er jo helt pip, at vi alle skal igennem kropsvisitering inden kampen - og så er man ligeglad med dem, der alligevel tager noget med ind.

Og nej, jeg er ikke bange for romerlysene, men forstår bare ikke den manglende konsekvens.
Grunden til at vagterne ikke skrider ind, er at det ofte eskalerer situationen.
Derfor skal vagterne spotte, og så hiver man dem til side efter kampen, eller næste kamp.
Det er set tidligere, hvor kontrollørerne bare VIL ind og have fat i personerne med det samme, og det er hver gang, resulteret i stor tumult, hvilket ikke gavner nogen.
Nej, men så er det mærkeligt at det ikke efterhånden tynder ud i hættemændene. I Brøndbykampen havde de forvildet sig helt hen bag mål. Så det er tilsyneladende en strategi uden mange resultater.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

CasperBW skrev:
5. nov 2018, 16:08
Due skrev:
5. nov 2018, 12:17
JyskeVestkysten skriver kun om FCM fans der gav problemer. https://www.jv.dk/esbjerg/Urolige-FCM-f ... el/2659188
Dårligt de dækker over deres lokale :shock:
Andre nyhedssider står der 24 EFB fans anholdt. Nogen der ved hvad de lavede? Var ikke selv til stede
Der er da ikke mange “problemer” i det der skrives der. At sætte sig ned i protest over at mam er uenig i politiets rute er da den bedste konfliktløsning set i meget lang tid. Godt arbejde af de fremmødte fans!

At der så er 2 der er i register er vidst i småtingsafdelingen som ikke gør ondt på nogen.

Det er i grunden en spøjs historie også, alle der har været med i de March vi har lavet, ved at vi sætter os ned, men det er ikke i protest, det er fordi vi har en sang hvor alle sætter sig ned, det ved alle. Det er også sket ved vores seneste to march, i Vejle og Malmø. Det ved politiet også, hvertfald dem fra Herning der følger med på ruten, og der var ingen ballede da det skete i Esbjerg.

Generelt set en total ligegyldig artikel af Jyske Vestkysten, de havde først lagt en video op i artiklen, hvor de skrev at det var en række FCM fans der forsøgte at stikke af fra Politiet. Sjovt nok, så var det på den rute Esbjergs fans gik, og det vidste sig jo også at være Esbjergs fans, så den blev hurtigt pillet ned igen. :lol:

Medierne prøver at skabe et værre billede af fans, end hvor stort problemet reelt set var. Ikke at det forsvarer de ting der skete i Esbjerg.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Så fik Esbjerg også lige at føle, hvordan det er at lukke point-tabende mål ind i sidste minut...

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det er vel ok at blive kampens spiller, i kun nr. 2 kamp hvor han er startet.

Ved Kent hvor mange der har gjort dette før i FCM ? :-)

Evander har et stort potentiale, når han har spillet 20 kampe fra starten og er spillet ind.

Besvar