SL R14 FCM-Brøndby, Mandag d. 29. oktober kl. 19.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: SL R14 FCM-Brøndby, Mandag d. 29. oktober kl. 19.00

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk aften på MCH Arena. Jeg har bare en klippefast tro på det her hold, en følelse af at vi vinder uanset hvad. Begge gange vi kom bagud, havde jeg den følelse at vi nok skulle vinde. Det her hold har altså nogle store kugler, der er saft og kraft i mentaliteten, det er et rigtigt mesterhold. Jeg vil gå så langt, som at sige vi aldrig har været stærkere, end nu. Det er oppe i hovederne det her sker. Det første mesterskab beviste at det kunne lade sig gøre, det andet at vi er et rigtigt mesterhold og ikke bare en døgnflue. Det gennemsyrer alt.

Det kører selvfølgelig ikke alle 90 minutter. Første halvleg kunne have været bedre. Men så gearer vi op, og det må være skræmmende for vores modstandere at vide at vi kan.

Lad os doble op og ordne FCK på torsdag, selvom den pokal ikke rager mig en papand ;-)

Jakla

Indlæg af Jakla »

Super kamp. Den eneste malurt er de små kojonagtige pyrodrenge, der havde bevæget sig udenfor børnehaven og hen bag ved mål.
Skulle det ske igen tror jeg sgu de mister deres hovedbeklædning.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... praemisser

Snakken i pausen gik bla. på: "Både spillerne og jeg er enige om, at første halvleg bliver spillet på Brøndbys præmisser. De vinder andenbolde, og vi får ikke gjort det, vi gerne vil."

Jeg mener også, at jeg hørte Mabil i et postkamp interview nævne den dialog, der var, hvor han satte navn på: JP.

Selvfølgelig, fristes man til at sige.

Det må være uvurderligt for Andersen at have JP i omklædningsrummet i denne tid. Som det er sagt så mange gange før, jeg aner ikke, hvordan klubben skal erstatte ham bare nogenlunde, for man kan i al fald ikke erstatte ham fuldt ud.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Stoffer skrev:
30. okt 2018, 08:30
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... praemisser

Snakken i pausen gik bla. på: "Både spillerne og jeg er enige om, at første halvleg bliver spillet på Brøndbys præmisser. De vinder andenbolde, og vi får ikke gjort det, vi gerne vil."

Jeg mener også, at jeg hørte Mabil i et postkamp interview nævne den dialog, der var, hvor han satte navn på: JP.

Selvfølgelig, fristes man til at sige.

Det må være uvurderligt for Andersen at have JP i omklædningsrummet i denne tid. Som det er sagt så mange gange før, jeg aner ikke, hvordan klubben skal erstatte ham bare nogenlunde, for man kan i al fald ikke erstatte ham fuldt ud.
Kunne det ikke tænkes at han for en stilling når hans karriere er slut?

LordX

Indlæg af LordX »

Nu har vi et par kampe I streg (eller flere) startet med den samme stamme. Er jeg den eneste der håber på lidt mere rotation så vi for alvor kan holde folk varme og udnytte vores brede trup.

Jeg tænker især på flere startpladser til folk som Evander, George, Nicolaisen og Munksgaard/Tychosen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det jeg hørte, var at det var de samme, fordi de havde gjort sig fortjent til det.

Måske aner vi her den første forskel på Thorup og Andersen? Thorup ville nok have roteret? Men jeg er enig i at lade være: never change a winning team :!:

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
30. okt 2018, 11:34
Det jeg hørte, var at det var de samme, fordi de havde gjort sig fortjent til det.

Måske aner vi her den første forskel på Thorup og Andersen? Thorup ville nok have roteret? Men jeg er enig i at lade være: never change a winning team :!:
Never change a winning team!?
Endnu en floskel i fodboldverdenen. Hvordan gik den plan for Brøndby sidste år?

Jeg tænker helt klart at det ikke gør noget at ændre på 1 - 2 pladser afhængig af modstanderen. Hvis vi mener at vores kultur og system er bundsolidt så skulle det ikke komme til at betyde noget. Vi behøver jo ikke lave rotation a la Thorup for hvem rotation var 7+
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian

Indlæg af Christian »

mousebreaker skrev:
30. okt 2018, 12:14
Ravnen skrev:

Jeg tænker helt klart at det ikke gør noget at ændre på 1 - 2 pladser afhængig af modstanderen. Hvis vi mener at vores kultur og system er bundsolidt så skulle det ikke komme til at betyde noget. Vi behøver jo ikke lave rotation a la Thorup for hvem rotation var 7+
Jeg er også fortaler for rotation i et eller andet omfang. Det giver håb til hylden lige under de 11 startende og er med til at presse alle til at gøre deres bedste.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Det er da fint nok at rotere et par spillere, men det skal sgu ikke være i kampe mod de store hold! Der stiller vi med det bedste hold.
Høvdingen af Herning

oros

Indlæg af oros »

Saemala skrev:
30. okt 2018, 13:07
Det er da fint nok at rotere et par spillere, men det skal sgu ikke være i kampe mod de store hold! Der stiller vi med det bedste hold.
Vel talt.

Vi skal også stille stærkt op på torsdag. Andersen på mål naturligvis. Udover det . måske en enkelt eller to.
Vi skal sq da vinde 😎

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

mousebreaker skrev:
30. okt 2018, 12:14
Ravnen skrev:

De fik det 4.(?) bedste pointsnit i ligaen nogensinde, så det gik sådan set ganske udmærket.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

CasperBW skrev:
30. okt 2018, 14:55
[quote=mousebreaker post_id=156596 time=<a href="tel:1540898097">1540898097</a> user_id=11898]
[quote=Ravnen post_id=156595 time=<a href="tel:1540895678">1540895678</a> user_id=7737]

[/quote]

De fik det 4.(?) bedste pointsnit i ligaen nogensinde, så det gik sådan set ganske udmærket.
[/quote]

Kenneth Andersens start: En udekamp imod FCN og hjemme mod BIF, første kamp som seniortræner og overtager ligaens tophold - som er ubesejret i de seneste 9 kamp.

Jamen det er da for dårligt han ikke rotere 5-7 pladser og laver nogle store taktiske ændringer, Det kan ENHVER jo se!.

Lad os nu se hvordan han har brugt truppen når vi kommer frem til vinterpausen, i stedet for efter de her to kampe- Her er Okosun forhåbentlig også tilbage og spillet ind på holdet igen.

Besvar