SL R14 FCM-Brøndby, Mandag d. 29. oktober kl. 19.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R14 FCM-Brøndby, Mandag d. 29. oktober kl. 19.00

Indlæg af mousebreaker »

ben2han skrev:
29. okt 2018, 20:00
mousebreaker skrev:
29. okt 2018, 19:57
En gigantisk brøler af Jesper Hansen og en stor opdækningsfejl koster to mål og så er det sgu op af bakke. Jesper Hansen kommer til at sove dårligt i nat.

Vi kan slette ikke sætte vores spil og man kan på ingen måde se at vi spiller hjemme. Vi skaber ingenting. Der skal ændres nogle ting i anden halvleg. Vi er med i kampen og det har på flere fronter været meget lige, så der skal ikke så mange justeringer til.
Det er Sparv og Poulsen der taber 1 halvleg, men de er også i undertal, tror Thorup vil have valgt 3 på midten ?
Med Thorups statistik mod Brøndby in mente er det vel ligegyldigt hvad han ville. Det sagt, så tror jeg du har ret. Hvis Onyeka var fit ville han starte og skulle falde med ned tænker jeg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Der er godt nok bid i kampene mod Brøndby. Flotte 3 point - spillet er en ting, men mentaliteten lige nu er godt nok vild, det virker til, at man er det helt rigtige sted ifht. spændingsniveau.

En lille tanke: Det er ikke mange akademister som bidrager i denne gode periode. Hmm.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Var meget efter vores hold i 1 halveg.
Men vores 2 halveg ser meget skarp ud! Mabil stepper meget op!
Hvad synes i om Wikheim præstation? Han laver nogle gode ting, men jeg synes han mangler et slutprodukt?

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fedt! Så fik vi for alvor smækket døren for Brøndby. Lækkert. Vanvittigt hvordan vi bare moser på, og vi kører jo reelt Brøndby midtiver i anden halvleg.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

En fed kamp at se. Indrømmet, jeg var ikke optimistisk ved pause, og jeg synes vi er heldige ikke at være mere bagud. Stærk 2. Halvleg :fcm: :fcm: :fcm:

ben2han

Indlæg af ben2han »

på nær en fejl, så spiller A. scholz en fremragende kamp, ikke en man lægger mærke til, men han var solid og hans opspil er klart bedre end Kian Hansens og eriks.

Hvad angår Kian Hansen var det ikke på tide at lade Andersson tage de der indkast ????

Paul viser, at han har andre ting i fødderne end mål, synes virkelig han var stærk mand til mand i aften, høj klasse.

Der hvor der skal forbedres er dødbold mod os selv, man står og sover ved flere hjørne, og så skal J. Hansen altså til at holde op med de der klovne indslag i ny og næ.

Mabil vokser kamp for kamp. wickheim virker ikke koncentreret i alt hvad han fortager sig.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Der var vel en halvleg til hver, så det var vigtigt at vi var bedst i vores. I anden halvleg har Brøndby vel ikke bolden på vores banehalvdel før der er gået 20 minutter.
Fantastisk anden halvleg, og en drømmestart af Kenneth Andersen

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

ben2han skrev:
29. okt 2018, 21:00
på nær en fejl, så spiller A. scholz en fremragende kamp, ikke en man lægger mærke til, men han var solid og hans opspil er klart bedre end Kian Hansens og eriks.

Hvad angår Kian Hansen var det ikke på tide at lade Andersson tage de der indkast ????

Paul viser, at han har andre ting i fødderne end mål, synes virkelig han var stærk mand til mand i aften, høj klasse.

Der hvor der skal forbedres er dødbold mod os selv, man står og sover ved flere hjørne, og så skal J. Hansen altså til at holde op med de der klovne indslag i ny og næ.

Mabil vokser kamp for kamp. wickheim virker ikke koncentreret i alt hvad han fortager sig.
Enig i alt pånær indkastkommentaren. Tænker Kian kan kaste den mere fladt ind med mere fart
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Flot anden halvleg. De skyldte sgu også lidt efter den første halvleg :)

Jeg vil på ingen måde sige at Brøndby blev kørt over i anden halvleg, men det var os der helt klart dominerede. Jeg undrer mig enormt over Kamil Wilczeks udskiftning. Det havde jeg sgu aldrig gjort som træner når han ikke var skadet.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Mabil kan vise sig at blive bedre end Sisto. Mere stabil er han i hvert fald. Lækker spiller at se på.
Wikheim mangler lige at få den sidste selvtillid.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg havde virkelig høj puls i anden halvleg. Vild kamp og fantastisk at den sluttede med sejr.

Flot fight over hele linjen og dejligt at Jespers fejl ikke koster os point.

Mom: Dal hende der har fundet formen fra sidst sæson langt om længe, men også stor stor ros til Sparv, som involverer sig langt mere i vores spil, end jeg husker han nogensinde har gjort.

Denne sejr må overføre noget positivt til kampen mod FCK på torsdag.

Benzo

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
29. okt 2018, 21:10
Jeg undrer mig enormt over Kamil Wilczeks udskiftning. Det havde jeg sgu aldrig gjort som træner når han ikke var skadet.
Han er åbenbart blevet far i denne her uge, så han har nok ikke været 100% frisk.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
29. okt 2018, 21:51
mousebreaker skrev:
Jeg undrer mig enormt over Kamil Wilczeks udskiftning. Det havde jeg sgu aldrig gjort som træner når han ikke var skadet.
Han er åbenbart blevet far i denne her uge, så han har nok ikke været 100% frisk.
Tænker det er en bedre undskyldning i kvinde fodbold :)

Benzo

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
29. okt 2018, 22:26
Benzo skrev:
mousebreaker skrev:
Tænker det er en bedre undskyldning i kvinde fodbold :)
Haha, godt ord igen ;)

oros

Indlæg af oros »

Benzo skrev:
mousebreaker skrev:
Så er det vel omtrent ni måneder siden, han har været fysisk belastet på hjemmefronten... ? :oops:

Besvar