Det er fuldstændig underordnet om han rammer Rømer eller ej. Han udsætter spilleren for unødig fare, og det alene kan give rødt.
Jeg er overbevist om at det er Rømers skuespil der udløser det røde kort. Man tror jo en overgang at han er kommet alvorligt til skade, og så viser det sig at han ikke engang ømmer sig efterfølgende.
Rigtig mange frispark udsætter jo en spiller for unødig fare.
Med al den medgang vi havde før sommerferien som endte med et mesterskab, så vil jeg ikke hoppe med på vognen og kalde os uheldige. Vi har 1,9 point i snit som er lidt mindre end det jeg forventer/kræver af holdet, men det er acceptabelt lige nu - og vi er først nu begyndt at spille godt og dominere kampene.
Med undtagelse af Randerskampen har vi vel kun haft kampene mod TNS hvor vi kan sige at har domineret, indtil FCK kampen. Resten af kampene var noget usammenhængende bold hvor vi sjældent havde fortjent de point vi fik. Så i stedet for at klynke over nogle dommerkendelse som også fra tid til anden går vores vej, så vil jeg nøjes med at glæde mig over de tendenser vi ser i holdet lige nu, som har været savnet i ca 9 måneder. Nu mangler vi bare at se vores nye brasser folde sig ud. Jeg gætter på spilletid til ham mod Hobro og måske en start mod Vendsyssel
Vi har absolut ikke være uheldige, heller ikke efter sommerferien vil jeg tilføje.
I kampene indtil nu har man nærmere scoret på mere, end man har haft chancer til. Udover Brøndby kampen var ude mod Malmø ikke bare lidt men meget heldigt. Kampen ude mod Astana kan føles uheldig fordi målet faldt sent, men en uafgjort der reflekterede også de skabte chancer.
Enig i, at vi må glædes over, at spillet virker til at være i bedring. - Der skal åbenbart altid en landsholdspause til.
Nu mangler vi bare at se vores nye brasser folde sig ud. Jeg gætter på spilletid til ham mod Hobro og måske en start mod Vendsyssel
Jeg gætter på debut på onsdag mod Dalum, og indhop mod Hobro.. Glæder mig også til at se hvad han kan, selvom jeg ikke kommer til at tage turen til Dalum.
Kære midtjydere,
Kan i ikke begynde at oprette disse kamptråde før handlen lukker inde på holdet.dk?
Jeg bliver nød til at kører fuld skrue på Midtjylland spillere, jeg synes virkelig i har ramt noget af det rigtige, og har ofte svært ved at læse Thorups hjerne omkring hans start-11. Og forresten tillykke med jeres velfortjente sejr i sidste weekend.
Jeg er bange for at vi heller ikke er særligt gode til at forudse start-11 for FCM. Men Jesper Hansen, Dal Hende, Jakob Poulsen og Onuachu er nok i starten hver gang, forudsat de er fit.