Nu bliver der skrevet en del om banneret igår i kamptråden og diverse socialemedier osv.
Jeg synes det er en meget uheldig sag for klubben og jeg føler mig sat i en bås som fan af FCM.
Jeg forstår ikke man i fanklubben ikke er mere kritisk over hvad der sker og hvordan man vil opføre sig. Jeg ved godt der altid vil være nogen tumber med lav IQ, men alligevel undre jeg mig over at man bare kan få lov til at hænge sådanne et banner op? Det er jo ikke bare 2 personer. Der er jo langt flere der hjælper med det og holder det oppe.
Er der ikke nogen koordinering i området med disse ting? Kan alle bare hænge hvad de har lyst til op?
Fcm og jeg som fan ønsker jo klubben er en klub der er mangfoldig. Hvordan passer vores fankultur ind i dette? Vi har en kulturbære i klubben, Erik S som også tager kampen mod homofobi og dagen efter kan han høre fanklubben råbe flere bøsse sange
ASA området som skal sætte gang i publikum gør det modsatte når capoen står og råber bøsse sange. Folk står jo og ryster på hovedet og krummer tæer mens stemningen daler og ender med 20 mand der synger og synes det er sejt og sjovt.
Hvor er vore fankultur på vej hen?
Jeg synes det er MEGA pinligt og vi fremstår mere og mere som en klub med en fankultur fra stenalderen.
Har i andre det ligesom jeg? Kan vi ikke vise Danmark at FCM også er en klub der lever i 2018.