Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af SimonH »

FCM2000 skrev:
31. aug 2018, 12:18
Kent skrev:
31. aug 2018, 11:59
FCM2000 skrev:
31. aug 2018, 11:27
SALG:

60 mill kr. + 35 mill kr. drexler + 35 mill kr. Poulsen + 35 mill kr. Duelund + 4 mill kr. Drachman + 3 mill kr. Kroon

ialt ca. 142 mill kr.

INDKØB:

Drexler 18 mill kr. + ES 9 mill kr. + Andersson 10 mill kr. + SZ. 10 mill kr. + George 3 mill kr. + Okosun 3 mill kr. + Evander (leje) 4 mill kr. + MH 2 mill kr.

ialt ca 60 mill kr.

OVERSKUD:

CA 80 mill kr.

Der burde være råd til at styrke midtbanen med

1) 1-2 stk. cm klassespillere som kan byde Sparv og Poulsen op til dans.
2) 1. stk. klasseangriber

evt. udleje af Dovbyk Fredericia

Efterårsstarten har vist, at Sparv og Poulsen er nedadgående.
Nu er transferregnskabet jo ikke isoleret fra resten af økonomien, så fra de 80 millioner skal du så trække 50 mio for manglende EL-kval samt evt. de 22,5 mio som transfers generelt skal bidrage med til regnskabet. Det efterlader ca. 1 mio € til en enkelt spiller i dag. Mere end det sker der næppe (i hvert fald ift start-11 hos os).

Her Kent !!!!

https://www.fyens.dk/sport/Danske-topkl ... el/3279037

FCM budgetterer ikke med et europæisk gruppespil i denne sæson. Derfor er det ikke nogen katastrofe, hvis klubben ikke går videre.
Når du nu kan finde kilder til Kent, så kan du vel også finde en kilde på evander til mig.
På forhånd tak

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Uffe Bech, Simon Tibbling og Mads mini Pedersen, ja tak.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2018, 12:23
Uffe Bech, Simon Tibbling og Mads mini Pedersen, ja tak.
Skib dal hende af og køb mini. Nej tak til Bech, lad endelig BIF få ham, han passer ikke ind. Køb en type som tibbling, men ikke ham, han er dyr.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis vi skal fortsætte stilen med wingbacks, så er det alt afgørende at vi får Da Hende skiftet med en spiller, der kan spille fodbold.

Desuden skal vi have en klasse 8’er som Tibbling, men det behøver ikke være ham. Spørgsmålet er om Evander kan slå til, hvis han har niveauet, så ville en midtbane med Sparv, Tibbling og Evander være en god kombi.
Alternativt, Sparv, Okosun og Evander.

mmgala

Indlæg af mmgala »

ALG:

60 mill kr. + 35 mill kr. drexler + 35 mill kr. Poulsen + 35 mill kr. Duelund + 4 mill kr. Drachman + 3 mill kr. Kroon

ialt ca. 142 mill kr.

INDKØB:

Drexler 18 mill kr. + ES 9 mill kr. + Andersson 10 mill kr. + SZ. 10 mill kr. + George 3 mill kr. + Okosun 3 mill kr. + Evander (leje) 4 mill kr. + MH 2 mill kr.

ialt ca 60 mill kr.

OVERSKUD:

CA 80 mill kr.

Hvis ret skal være ret.... Skal beløbet for sørloth, Nissen og Novak ikke også med i regnestykket

ben2han

Indlæg af ben2han »

Hvor er det ynkeligt Steinlein !!!!

https://ekstrabladet.dk/sport/tv3sport/ ... 286766.ece

Steinlein taler om 5 pct mere

Hvad har man hentet til angreb og midtbanen i det her vindue ?????

Okosun og George, vel en pris samlet 6-8 mill kr., det er vel et realistisk bud, man hentede Dovbyk for 0 kr. i sidste vindue, fra et 2 division hold i Ukraine

George var ikke engang fast mand på nedrykker holdet Lyngby !!!!

Steinlein står i det ene øjeblik gang på gang og praler om alle de millioner kr. de har hentet og formentlig endnu mere klokken 23.59.59

Nu stod han så i aftes og talte om 5 pct. mere

For fanden Steinlein hvad har du hentet i det her vindue ??? set i forhold til det du har solgt ????

Jeg kender ikke det rigtige beløb, men pressen skriver om 60 mill kr. + klausuler for Sanneh, Sorgenfri taler om 50 mill kr. for Duelund, samtidig har man fået indtægter på Poulsen, Tyskeren, Drachman og Kroon ? 70- 80 mill kr. samlet ??? + det man hentede i sidste vindue ??

Hvis man mener det seriøst, så skal man hente de spillere som FCK henter og tildels Brøndby henter nu her de sidste vinduer (Kaiser, muktar, Tibbling, vigen m.m.)

Nej det man har hentet er spillere som Okosun, George og Dovbyg, dyb respekt for dem, men de har ikke klassen til FCK og Brøndby, det er her du har svaret Steinlein, nuvel brøndby røg ud, men det gjorde de i forhold til Genk, tophold i Belgien, der på transfermarkt er vurderet til mere end 3 gange den værdi Malmø er vurderet til.

Hvis ikke man er parat til at spændere mere på spillere, så skal man holde sin mund med at man vil være den nye magtfaktor i dansk fodbold.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

ben2han skrev:
31. aug 2018, 13:03

FCM har lige hentet Evander. En offensiv midtbane fra den bedste brasilianske liga. En liga der er rangeret ret langt over den danske.

Jeg er heller ikke vildt imponeret over købene af George og Okosun, men det er mærkeligt ikke at tage det største køb med i dit regnestykke.

CasperA

Indlæg af CasperA »

EsbenVest skrev:
31. aug 2018, 14:45
ben2han skrev:

FCM har lige hentet Evander. En offensiv midtbane fra den bedste brasilianske liga. En liga der er rangeret ret langt over den danske.

Jeg er heller ikke vildt imponeret over købene af George og Okosun, men det er mærkeligt ikke at tage det største køb med i dit regnestykke.
Problemet med Evander er blot, at vi ikke aner, hvordan det kommer til at gå med ham. Der er nok en grund til, at man kun har ville leje ham i første omgang, da man er nødt til at finde ud af, om han overhovedet kan tilpasse sig vores kultur. Måske skal han bruge hele det første år på at tilpasse sig, lære engelsk osv. hvor han så måske ikke bliver så afgørende på banen, så det er lidt en lottokupon at have som vores største køb.

Men lad os håbe at det går hurtigt for ham - og at han bliver en gevinst ret hurtigt, da vi virkeligt har brug for det, hvis ikke der bliver hentet andre ind inden lukketid i aften.

ihaki

Indlæg af ihaki »

jeg tror ikke fcm har problemer med at bruge mange penge på en spiller, jeg tror mange glemmer hvor lav superligaen og fcm er, kontra fck, malmø, og på visse områder, rosenborg og bif, dem fck henter kunne fcm nok ikke få, selv hvis fcm lønnede dem bedre end fck, jeg vil mene der skal bruges 15 år, før fcm og de flestes forventninger herinde, har en acceptabel sandsynlighed for at ske, og så skal de være stabile, i over 10 år, før det er bevidst

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Uffe Bech til Brøndby? Endnu en midtbane? Kun på 6 mdr?
Åbner det en dør for Tibbe?

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Diebesten skrev:
31. aug 2018, 15:12
Uffe Bech til Brøndby? Endnu en midtbane? Kun på 6 mdr?
Åbner det en dør for Tibbe?
Jeg håber virkeligt, at vi henter Tibbling.
Men helt ærligt, det kommer ALDRIG til at ske. Og Bech og co. lagde låg på den igår.

Jeg tror ikke, vi skal regne med mere IND.

ben2han

Indlæg af ben2han »

EsbenVest skrev:
ben2han skrev:

Det kan lyde rigtig det du skriver, men i så fald skulle man have hentet ham langt før, så man kunne have indspillet ham på holdet og brugt ham i EL kampene.

George og Okosun er katestrofe indkøb, nuvel Okosun har noget i sig men ???, den store organisator er han jo ikke.

Jeg har svært ved at se Okosun indgå i bold lækkerier med Evander ? men nuvel nogle gange kan man bliver overrasket

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

ben2han skrev:
31. aug 2018, 15:20
EsbenVest skrev:
ben2han skrev:

Det kan lyde rigtig det du skriver, men i så fald skulle man have hentet ham langt før, så man kunne have indspillet ham på holdet og brugt ham i EL kampene.

George og Okosun er katestrofe indkøb, nuvel Okosun har noget i sig men ???, den store organisator er han jo ikke.

Jeg har svært ved at se Okosun indgå i bold lækkerier med Evander ? men nuvel nogle gange kan man bliver overrasket
Jeg siger ikke, at Evander bliver en kæmpe succes. Men når folk efterlyser store indkøb ind, er det altså værd at tage, at Evander er kommet ind. Der har sikkert været rigtig mange andre på radaren, men man troede, man havde Drexler, og det er nok ikke nemt at finde den slags spillere. Og derfor kom vi på bagkant. Det har nok kostet os Europa.

ben2han

Indlæg af ben2han »

EsbenVest skrev:
31. aug 2018, 15:30
ben2han skrev:
31. aug 2018, 15:20
EsbenVest skrev:

Jeg siger ikke, at Evander bliver en kæmpe succes. Men når folk efterlyser store indkøb ind, er det altså værd at tage, at Evander er kommet ind. Der har sikkert været rigtig mange andre på radaren, men man troede, man havde Drexler, og det er nok ikke nemt at finde den slags spillere. Og derfor kom vi på bagkant. Det har nok kostet os Europa.
jo jo men mit point er at de skulle have hentet ham tidligere og brugt ham i EL kampene, det er jo set i forhold til det Steinlein siger omkring "ingen undskyldninger", så hjælper det jo ikke noget at hente en spiller når det er forsent.

Søren Sorgenfri skriver på sin twitter:‏

Steinlein siger FCM fortjener en over næsen nu. Måske er det bare på tide at stoppe med at rende og hylde sig selv ude på heden over de flotte salg og få fokus på udvikle klubben og især spillestilen, så det ikke kun er selvforståelsen, der er international #eldk

Man kan kun give ham ret

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Farvel og tak!

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bu ... anderlecht

Gad vide om vi bruger lidt penge på en ny? Bubacarr havde hverken hjerte eller hoved med i Malmø kampene.

Låst