Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
SALG:
60 mill kr. + 35 mill kr. drexler + 35 mill kr. Poulsen + 35 mill kr. Duelund + 4 mill kr. Drachman + 3 mill kr. Kroon
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
Drexler 18 mill kr. + ES 9 mill kr. + Andersson 10 mill kr. + SZ. 10 mill kr. + George 3 mill kr. + Okosun 3 mill kr. + Evander (leje) 4 mill kr. + MH 2 mill kr.
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
Der burde være råd til at styrke midtbanen med
1) 1-2 stk. cm klassespillere som kan byde Sparv og Poulsen op til dans.
2) 1. stk. klasseangriber
evt. udleje af Dovbyk Fredericia
Efterårsstarten har vist, at Sparv og Poulsen er nedadgående.
60 mill kr. + 35 mill kr. drexler + 35 mill kr. Poulsen + 35 mill kr. Duelund + 4 mill kr. Drachman + 3 mill kr. Kroon
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
Drexler 18 mill kr. + ES 9 mill kr. + Andersson 10 mill kr. + SZ. 10 mill kr. + George 3 mill kr. + Okosun 3 mill kr. + Evander (leje) 4 mill kr. + MH 2 mill kr.
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
Senest rettet af FCM2000 31. aug 2018, 11:29, rettet i alt 1 gang.
Det tyder på et salg af både Sanneh og Due idag og det vil indbringe tæt på 100 millioner, jeg mener det er død og pine essentielt at man lynhurtigt vælger at geninvistere de penge i truppen, det skal også ske idag.
Vi mangler i min optik en CM og en angriber. Jeg synes Polles indsats igår var dybt bekymrende og Sparvs ligeså. Men jeg tror vi kan erstatte Sparv med Frank og det gad jeg godt se lidt mere. Men vi mangler altså én der kan tage over for Polle, han var virkelig en skuffelse igår, jeg håber inderligt han finder tilbage til sit niveau fra sidste sæson. Men vi er nødt til at hente en erstatning ind nu og det skal være en klasse spiller, ikke mere fyld.
Det er sindsygt spændende om vi kan få Evander til at præstere, han så virkelig skuffet ud igår, men er han udset som erstatning for Duelund eller 8´er? Håber han får 10´er rollen. Men jeg kan også godt frygte at han bliver offer for Thorups forståelse af fodbold....
Vi mangler også en ordentlig angriber hvis vi skal gøre os forhåbninger om et gruppespil fremover, jeg synes ligesom at Paul har fået chancen og han er ikke bestået, han spillede fantastisk i en halvsæson og derefter har der været for langt imellem snapsene. Vi så igår hvordan vi blev primitive og letlæselige da han kom ind, han lykkedes med intet. Så gerne han blev solgt videre idag, men det sker nok næppe med det spil han har vist det sidste halve år. Men jeg mener der burde være penge på kistebunden til at hente en rigtig god angriber, det kunne være én fra sydamerika ligesom Evander, det ville ikke gøre mig noget at vi fik lidt flere spillere fra de kanter som så også ville have hinanden at læne sig op af i en totalt fremmed kultur.
Men alt dette er nok blot ønsketænkning fra min side, det der kommer til at ske idag bliver nok udelukkende på UD siden, da truppen er voldsomt stor og klubben er nødt til også at finde plads til nogle af de unge med henblik på udvikling og videresalg. Tror Evander bliver vores eneste lyspunkt i denne uge og det er stadig en lottokupon.
Vi mangler i min optik en CM og en angriber. Jeg synes Polles indsats igår var dybt bekymrende og Sparvs ligeså. Men jeg tror vi kan erstatte Sparv med Frank og det gad jeg godt se lidt mere. Men vi mangler altså én der kan tage over for Polle, han var virkelig en skuffelse igår, jeg håber inderligt han finder tilbage til sit niveau fra sidste sæson. Men vi er nødt til at hente en erstatning ind nu og det skal være en klasse spiller, ikke mere fyld.
Det er sindsygt spændende om vi kan få Evander til at præstere, han så virkelig skuffet ud igår, men er han udset som erstatning for Duelund eller 8´er? Håber han får 10´er rollen. Men jeg kan også godt frygte at han bliver offer for Thorups forståelse af fodbold....
Vi mangler også en ordentlig angriber hvis vi skal gøre os forhåbninger om et gruppespil fremover, jeg synes ligesom at Paul har fået chancen og han er ikke bestået, han spillede fantastisk i en halvsæson og derefter har der været for langt imellem snapsene. Vi så igår hvordan vi blev primitive og letlæselige da han kom ind, han lykkedes med intet. Så gerne han blev solgt videre idag, men det sker nok næppe med det spil han har vist det sidste halve år. Men jeg mener der burde være penge på kistebunden til at hente en rigtig god angriber, det kunne være én fra sydamerika ligesom Evander, det ville ikke gøre mig noget at vi fik lidt flere spillere fra de kanter som så også ville have hinanden at læne sig op af i en totalt fremmed kultur.
Men alt dette er nok blot ønsketænkning fra min side, det der kommer til at ske idag bliver nok udelukkende på UD siden, da truppen er voldsomt stor og klubben er nødt til også at finde plads til nogle af de unge med henblik på udvikling og videresalg. Tror Evander bliver vores eneste lyspunkt i denne uge og det er stadig en lottokupon.
Et gæt, brasser klubben vil vel tjene lidt på lejen ?
og hvor har du de 1,4 mill kr. ?
Hvis du skrev 2,4 mill kr. lyder mere sandsynligt
SALG:
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
Mine kilder er brasserbold, som er er eksperter på brasiliansk fodbold. Han var tidligere tæt på at skifte til en anden klub, hvor han angiveligt forlangte 2,4 millioner i årsløn.
Jeg tvivler desuden på at fcm betaler 100% leje, så vi er nok nærmere nede på 1 million, især fordi at han egen klub gerne vil af med ham.
Nu spørger jeg så dig, hvor har du dine kilder fra, fordi det lyder som det pure opspind, som alle der læser dette forum og kender dig, udemærket godt ved det er. Tag dig sammen.
opfør dig ordentligtSimonH skrev: ↑31. aug 2018, 11:38Mine kilder er brasserbold, som er er eksperter på brasiliansk fodbold. Han var tidligere tæt på at skifte til en anden klub, hvor han angiveligt forlangte 2,4 millioner i årsløn.
Jeg tvivler desuden på at fcm betaler 100% leje, så vi er nok nærmere nede på 1 million, især fordi at han egen klub gerne vil af med ham.
Nu spørger jeg så dig, hvor har du dine kilder fra, fordi det lyder som det pure opspind, som alle der læser dette forum og kender dig, udemærket godt ved det er. Tag dig sammen.
jeg skriver det der er skrevet i medierne.
og skriver "ca."
hvilket medie. Find lige en kilde.FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 11:41opfør dig ordentligtSimonH skrev: ↑31. aug 2018, 11:38Mine kilder er brasserbold, som er er eksperter på brasiliansk fodbold. Han var tidligere tæt på at skifte til en anden klub, hvor han angiveligt forlangte 2,4 millioner i årsløn.
og skriver "ca."
-
Jesper BW1100
Dont feed the troll....SimonH skrev: ↑31. aug 2018, 11:55hvilket medie. Find lige en kilde.FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 11:41opfør dig ordentligtSimonH skrev: ↑31. aug 2018, 11:38
Mine kilder er brasserbold, som er er eksperter på brasiliansk fodbold. Han var tidligere tæt på at skifte til en anden klub, hvor han angiveligt forlangte 2,4 millioner i årsløn.
og skriver "ca."
Nu er transferregnskabet jo ikke isoleret fra resten af økonomien, så fra de 80 millioner skal du så trække 50 mio for manglende EL-kval samt evt. de 22,5 mio som transfers generelt skal bidrage med til regnskabet. Det efterlader ca. 1 mio € til en enkelt spiller i dag. Mere end det sker der næppe (i hvert fald ift start-11 hos os).FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 11:27SALG:
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
Der tager du fejl Kent !!!!!!!Kent skrev: ↑31. aug 2018, 11:59Nu er transferregnskabet jo ikke isoleret fra resten af økonomien, så fra de 80 millioner skal du så trække 50 mio for manglende EL-kval samt evt. de 22,5 mio som transfers generelt skal bidrage med til regnskabet. Det efterlader ca. 1 mio € til en enkelt spiller i dag. Mere end det sker der næppe (i hvert fald ift start-11 hos os).FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 11:27SALG:
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
1) Steinlein har op til flere gange i pressen pointeret at der ikke er budgetteret med europa indtægter !!!!!!!!!!!!!!
2) de 18 mill kr. der var afsat til Drexler indgår vel stadig ???
-
Fodboldfan
Plus vi har vel godt med penge på kistebunden på trods af overskuddet i dete vindue fra sørloth handelen.
Jeg bliver vildt skuffet over vores vindue hvis vi ikke får en midtbanespiller som minimum og gerne en angriber også.
Jeg bliver vildt skuffet over vores vindue hvis vi ikke får en midtbanespiller som minimum og gerne en angriber også.
En angriber ville ikke skade. Paul virker til at være stagneret? George er på vej frem og Dovbyk er ude i lang tid. Det vil ikke give mening at skubbe Evander helt frem, når vi nu endelig har fået en 10´er skal han ikke rende rundt som 9´er eller 11´er!
Okusun er IKKE angriber, det kunne være fint hvis vi lige slog det fast.
Okusun er IKKE angriber, det kunne være fint hvis vi lige slog det fast.
Kent skrev: ↑31. aug 2018, 11:59Nu er transferregnskabet jo ikke isoleret fra resten af økonomien, så fra de 80 millioner skal du så trække 50 mio for manglende EL-kval samt evt. de 22,5 mio som transfers generelt skal bidrage med til regnskabet. Det efterlader ca. 1 mio € til en enkelt spiller i dag. Mere end det sker der næppe (i hvert fald ift start-11 hos os).FCM2000 skrev: ↑31. aug 2018, 11:27SALG:
ialt ca. 142 mill kr.
INDKØB:
ialt ca 60 mill kr.
OVERSKUD:
CA 80 mill kr.
Her Kent !!!!
https://www.fyens.dk/sport/Danske-topkl ... el/3279037
FCM budgetterer ikke med et europæisk gruppespil i denne sæson. Derfor er det ikke nogen katastrofe, hvis klubben ikke går videre.