Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
29. aug 2018, 20:49
Lund7400 skrev:
29. aug 2018, 19:34
Jeg synes, at Graversen er gået over stregen med sine kommentarer. Omvendt, så glemmer alle vist, at alt dette med største sandsynlighed er startet af agenten. Vi byder jo selvsagt ikke på ham ud af det blå.
EB har selv meddelt, at det er startet af agenten, og at FCM IKKE er kilde til historien https://twitter.com/MadsWehlast/status/ ... 9937136640

Jeg er dog rimelig sikker på, at Tibbling ikke havner på Heden, men det bliver spændende at se, om der dukker en anden op inden fredag midnat (Hagi er vist det eneste konkrete navn, der har været fremme), eller om det er nok med Evander, når det kunne tyde på, at vi er ved at sælge Due siden han ikke er i truppen til kampen i morgen.
Men stemmer ok overens med det Sorgenfri melder, at det er noget agenten har sat i værk, og måske ikke nødvendigvis Tibbling selv.
Hvis det er noget agenten har sat i værk og det er rigtigt at Tibbling ellers er tilfreds, synes jeg også ideen forsvinder lidt.

Agenten vil sikkert på samme måde skabe sig efter et år i FCM.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Steffen am skrev:
29. aug 2018, 20:51
THenry skrev:
29. aug 2018, 20:49
Lund7400 skrev:
29. aug 2018, 19:34
Jeg synes, at Graversen er gået over stregen med sine kommentarer. Omvendt, så glemmer alle vist, at alt dette med største sandsynlighed er startet af agenten. Vi byder jo selvsagt ikke på ham ud af det blå.
EB har selv meddelt, at det er startet af agenten, og at FCM IKKE er kilde til historien https://twitter.com/MadsWehlast/status/ ... 9937136640

Jeg er dog rimelig sikker på, at Tibbling ikke havner på Heden, men det bliver spændende at se, om der dukker en anden op inden fredag midnat (Hagi er vist det eneste konkrete navn, der har været fremme), eller om det er nok med Evander, når det kunne tyde på, at vi er ved at sælge Due siden han ikke er i truppen til kampen i morgen.
Men stemmer ok overens med det Sorgenfri melder, at det er noget agenten har sat i værk, og måske ikke nødvendigvis Tibbling selv.
Hvis det er noget agenten har sat i værk og det er rigtigt at Tibbling ellers er tilfreds, synes jeg også ideen forsvinder lidt.

Agenten vil sikkert på samme måde skabe sig efter et år i FCM.
En agent der gerne vil tjene lidt ekstra til sig selv. Enormt usympatisk.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Endnu en spiller af egen avl som ikke er så god centralt som håbet: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bra ... -position/

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Stoffer skrev:
30. aug 2018, 08:32
Endnu en spiller af egen avl som ikke er så god centralt som håbet: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bra ... -position/
Brandhoff er bestemt ikke af egen avl. I ungdomsårene spillede han i Viborg og seniorårene hos Skive.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Xinx skrev:
30. aug 2018, 08:35
Stoffer skrev:
Brandhoff er bestemt ikke af egen avl. I ungdomsårene spillede han i Viborg og seniorårene hos Skive.
Pointen var, at hans situation - ligesom Kaan - betyder, at det ser småt ud med arvetagere centralt.

Peter

Indlæg af Peter »

Stoffer skrev:
30. aug 2018, 09:23
Xinx skrev:
Stoffer skrev:
Pointen var, at hans situation - ligesom Kaan - betyder, at det ser småt ud med arvetagere centralt.
Midtjylland tror fortsat på Kaan og så er der Torp og folk snakker vidst varmt om Madsen? For mig ser det nu fint ud

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Peter skrev:
30. aug 2018, 12:15
Stoffer skrev:
30. aug 2018, 09:23
Xinx skrev:

Midtjylland tror fortsat på Kaan og så er der Torp og folk snakker vidst varmt om Madsen? For mig ser det nu fint ud
Det er begrænset hvor meget tillid, man har/kan have til en spiller, som må rykke til Finland for spilletid.

Man har lige lejet/købt en ny spiller som har samme alder som Torp og spiller cirka samme plads (så vidt jeg har forstået på, hvad jeg har hørt i SortSnak).

En ting er, hvad fcm siger om disse spillere, noget andet er, hvordan man handler. - Det kan ændre og udvikle sig over sæsonen. Jeg er bare skuffet i den forstand, at jeg troede flere spillere allerede var tæt på minutter for førsteholdet på den der altafgørende centrale midt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Med tilgangen af Evander, så synes jeg godt vi kan smække transfervinduet i for denne gang. Det vildeste transfervindue i klubbens historie...!

Med Evander har vi fået en spiller ind som forhåbentlig kan sætte vores offensive spil op. Jeg har en forventning om at han relativt hurtigt får spilletid, for en spiller med hans karakteristik er hårdt tiltrængt. Faktisk er jeg mere end almindeligt spændt på hvordan et samarbejde mellem Evander, Wikheim og Mabil vil forløbe, forhåbentlig kan Evander sætte de to driblere endnu mere i scene med gode fremsynede pasninger.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Ravnen skrev:
30. aug 2018, 13:19
Med tilgangen af Evander, så synes jeg godt vi kan smække transfervinduet i for denne gang. Det vildeste transfervindue i klubbens historie...!

Med Evander har vi fået en spiller ind som forhåbentlig kan sætte vores offensive spil op. Jeg har en forventning om at han relativt hurtigt får spilletid, for en spiller med hans karakteristik er hårdt tiltrængt. Faktisk er jeg mere end almindeligt spændt på hvordan et samarbejde mellem Evander, Wikheim og Mabil vil forløbe, forhåbentlig kan Evander sætte de to driblere endnu mere i scene med gode fremsynede pasninger.
Men hvis vi sælger Duelund mangler vi stadig at få en ind for at erstatte tyskeren. Desuden er Evander vel ikke den dynamiske 8er som vi mangler, men mere en 10, som supplement til Wikheim og Mabil.

Det bliver helt sikkert er par spændende dage og jeg tror ikke at vi er færdige, men nærmere at vi sprænger banken/laver en classic Steinlein transfer på sidste dagen :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Nicolai Kammersgaard skrev:
30. aug 2018, 13:24
Ravnen skrev:

Men hvis vi sælger Duelund mangler vi stadig at få en ind for at erstatte tyskeren. Desuden er Evander vel ikke den dynamiske 8er som vi mangler, men mere en 10, som supplement til Wikheim og Mabil.

Det bliver helt sikkert er par spændende dage og jeg tror ikke at vi er færdige, men nærmere at vi sprænger banken/laver en classic Steinlein transfer på sidste dagen :)
I min verden var Drexler tiltænkt rollen som 10’er og dermed Duelunds afløser. Planen har længe været, at Due skulle sælges i dette vindue. Når man nu har fået Evander ind som 10’er - i stedet for Drexler - kan Due sælges som planlagt.

I dagens HF siger Steinlein, at der ikke kommer til at ske mere i vinduet, medmindre vi ryger ud af EL - i så fald vil der kommer nogle udlejninger. Han siger vi holder på profilerne (incl Due faktisk). Men vi har før hørt om stille vinduer.....

Sniper

Indlæg af Sniper »

Kent skrev:
30. aug 2018, 13:46
Nicolai Kammersgaard skrev:
30. aug 2018, 13:24
Ravnen skrev:

I min verden var Drexler tiltænkt rollen som 10’er og dermed Duelunds afløser. Planen har længe været, at Due skulle sælges i dette vindue. Når man nu har fået Evander ind som 10’er - i stedet for Drexler - kan Due sælges som planlagt.

I dagens HF siger Steinlein, at der ikke kommer til at ske mere i vinduet, medmindre vi ryger ud af EL - i så fald vil der kommer nogle udlejninger. Han siger vi holder på profilerne (incl Due faktisk). Men vi har før hørt om stille vinduer.....
Jeg vil også mene vi har hørt den sang før fra Steinlein, ingen tvivl om at utroligt meget afhænger af kampen i aften. Skulle vi kvalificere os til Europa får Steinlein og Graversen vel det travleste døgn nogensinde, med tanke på der også er lodtrækning imorgen. Uanset hvad kommer der til at ske ting og sager imorgen.

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Hvis vi som forventet går videre iaften, tror jeg også der venter en rigtig sjov dag imorgen! Så tror jeg godt vi kan forvente der er 1-2 spillere som er klar til at skrive under. En ny CM og evt en ny angriber kunne være lækkert. Men synes nu stadig godt CS og SG kunne kigge mod Norge/Sverige igen, og finde en rigtig venstre back..

mmgala

Indlæg af mmgala »

Nu bliver spørgsmålet vel ikke længere hvem der skal ind.... Men hvem der skal ud ☹️

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mmgala skrev:
30. aug 2018, 21:32
Nu bliver spørgsmålet vel ikke længere hvem der skal ind.... Men hvem der skal ud ☹️
FCMs sportslige ledelse har fejlet i det her vindue, ved ikke at følge det man meldte ud efter mesterskabet.

Nemlig køb af spillere fra en højere hylde

Man står med 2 gamle mænd på midten, som man burde have sikret sig afløsere for i det her vindue (Kæmpe fejl af ledelsen)

Man køber 2 offensive spillere (Okosun og George som ikke vil kunne gøre sig i FCK og Brøndby) kæmpefejl at man ikke køber kvalitet

Så står man med 2 bagkæder af høj kvalitet og man har købt ind til Fredericia og Horsens

For mig at se er man nød til at skibe nogle forsvarsspillere ud og så få købt 2 til den CM, og fra den høje hylde.

Poulsen og Sparv's samlede niveau er nedadgående, deres dage som de centrale på holdet er udløbet, en kæmpefejl at ledelsen ikke har reageret

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

mmgala skrev:
30. aug 2018, 21:32
Jeps. Den kedelige variant, desværre. Hvis Tibbling eller andre skævede småinteresseret til os, så gør de det med garanti ikke nu. Godt vi fik Evander i fælden, inden det her.

Vi sælger Due og måske endda Sanneh og lejer nogle stykker ud. Og så må vi begynde at tænke os godt og grundigt om, hvordan vi får bygget et tilpas slagkraftigt hold op igen.

Låst