Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Lupus1999 »

De er ikke tilfredse i Brøndby med Svend Gravesen.

https://www.bt.dk/superligaen/nej-nej-o ... land-efter

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:
29. aug 2018, 16:12
De er ikke tilfredse i Brøndby med Svend Gravesen.

https://www.bt.dk/superligaen/nej-nej-o ... land-efter
Det kan jeg sgu godt forstå. Det var også en noget markant udmelding han kom med der. Dengang jeg læste den første gang tænkte jeg med det samme at nu begynder det da snart at koge. Jeg er overbevist om at FCM kommer med et nyt bud. Sådan en udmelding er ikke noget man kommer med for at lave sjov op til en søndagskamp. Det er fordi man vil indynde sig hos Tibbling lejren. Graversen VED det kommer til at skabe uro i Brøndby og dermed ved han også at han ikke skal forvente et julekort fra Troels Bech.

Jeg kan egentlig godt lide udmeldingen, vi skal bare ikke klynke når det engang går den anden vej. Er det aftalebrud på skrevne/uskrevne regler klubberne imellem (aner jeg ikke en pind om) så er det naturligvis ikke så godt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Altså, jeg synes egentlig heller ikke, Graversen bør kommentere på Tibblings spilletid i Brøndby. Det er unødvendigt. Han kan bare nøjes med at sige, at Tibbling er en god spiller. Buddet er helt fint, men hold interessen internt.

Brøndby har dog tidligere selv lavet lignende offentlige tilnærmelser rettet mod Sviatchenko og Kusk:

https://www.b.dk/sport/broendby-bekraef ... ko-og-kusk

Det fik Per Rud også på puklen for herinde. Der er jo ikke noget i vejen med at byde, men det der med at kommentere i lidt for specifikke vendinger om andres spillere... Mjaaah, det er lidt ufint.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Duelund er ikke med i truppen til i morgen. Mon ikke vi kan forvente, at handlen med Dynamo Kiev er så godt som på plads?

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Acebone skrev:
29. aug 2018, 16:44
Altså, jeg synes egentlig heller ikke, Graversen bør kommentere på Tibblings spilletid i Brøndby. Det er unødvendigt. Han kan bare nøjes med at sige, at Tibbling er en god spiller. Buddet er helt fint, men hold interessen internt.

Brøndby har dog tidligere selv lavet lignende offentlige tilnærmelser rettet mod Sviatchenko og Kusk:

https://www.b.dk/sport/broendby-bekraef ... ko-og-kusk

Det fik Per Rud også på puklen for herinde. Der er jo ikke noget i vejen med at byde, men det der med at kommentere i lidt for specifikke vendinger om andres spillere... Mjaaah, det er lidt ufint.
Nu er det jo rent subjektivt, men jeg har ikke noget imod det. Hverken Per Ruds eller Graversens. Der er ingen af dem der går over stregen. Graversen siger det som det er, da Tibbling faktisk ikke får nok spilletid. Hvis det bare var pure opspind, kunne jeg godt forstå harmen.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvis det ikke bliver Tibbling synes jeg - som tidligere nævnt interesse - at vi godt kunne bruge Ianis Hagi. Hans fader var fantastisk og det jeg har set til sønnen siger bare at han er en skide god boldspiller der kan sætte sin direkte mand og drive bolden. Hvis vi har 2 af dem vil modstanderen få svært ved at stække os. Samtidig er både Evander og Hagi spillere som kan holde fast i og dække bolden. Med Evander vil vi have en boldsikker opspilsstation.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Xinx skrev:
29. aug 2018, 16:55
Nu er det jo rent subjektivt, men jeg har ikke noget imod det. Hverken Per Ruds eller Graversens. Der er ingen af dem der går over stregen. Graversen siger det som det er, da Tibbling faktisk ikke får nok spilletid. Hvis det bare var pure opspind, kunne jeg godt forstå harmen.
Jeg synes bare, man skal holde sig for god til det. Det kan blive lidt en glidebane at begynde at udtale sig om spillere, der ikke har direkte relation til ens klub. Skal FCK så også begynde at udtale sig om, at de godt kunne bruge Sanneh i deres midterforsvar - evt. hinte til, at et skifte til dem ville sikre familien hjemme i Gambia økonomisk? Sidstnævnte sker selvfølgelig ikke, men hvor går grænsen?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Acebone skrev:
29. aug 2018, 17:11
Xinx skrev:
29. aug 2018, 16:55
Jeg synes bare, man skal holde sig for god til det. Det kan blive lidt en glidebane at begynde at udtale sig om spillere, der ikke har direkte relation til ens klub. Skal FCK så også begynde at udtale sig om, at de godt kunne bruge Sanneh i deres midterforsvar - evt. hinte til, at et skifte til dem ville sikre familien hjemme i Gambia økonomisk? Sidstnævnte sker selvfølgelig ikke, men hvor går grænsen?
Helt, helt enig. Nu har man vundet andet mesterskab. - Det er uværdigt og inviterer til at kritikken kommer igen.

Mrlewanski

Indlæg af Mrlewanski »

Det er en pinlig udmelding, som sætter FCM i et dårligt lys. Man kan jo spekulere i, om det igen falder tilbage på klubbens manglende lyst til at investere i en stærk kommunikationsafdeling, der får klubben til agere professionelt udadtil som de andre topklubber.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det handler ikke om at investere i en stærk kommunikationsafdeling. BT og EB vil jo i den slags situationer gå direkte efter Steinlein eller Graversen alligevel, når de vil have en udtalelse, og en spindoktor skal de vel ikke ligefrem have.

Graversen bør selv regne ud, at det var lige en tand for langt ind i gråzonen. Han må være blevet grebet af stemningen, for hele Tibbling-sagaen er en fantastisk historie i sig selv. Der var ingen grund til at tilføje det om spilletiden.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:
29. aug 2018, 18:24
Det handler ikke om at investere i en stærk kommunikationsafdeling. BT og EB vil jo i den slags situationer gå direkte efter Steinlein eller Graversen alligevel, når de vil have en udtalelse, og en spindoktor skal de vel ikke ligefrem have.

Graversen bør selv regne ud, at det var lige en tand for langt ind i gråzonen. Han må være blevet grebet af stemningen, for hele Tibbling-sagaen er en fantastisk historie i sig selv. Der var ingen grund til at tilføje det om spilletiden.
Var det ikke zorniger der begyndte med det 168 tilskuere ? så bestemt heller ikke pænt ud, og det er en god ide at feje for egen dør før andres

Mrlewanski

Indlæg af Mrlewanski »

Acebone skrev:
29. aug 2018, 18:24

Jamen, hvordan tror du, at Graversen bliver skolet til at agere klogt i tilspidsede situationer, hvis der ikke er nogen med erfaring til at rådgive? Der er jo en grund til, at alle store virksomheder faktisk træner deres ledere i den slags. Det har jo en værdi.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
29. aug 2018, 18:29
Var det ikke zorniger der begyndte med det 168 tilskuere ? så bestemt heller ikke pænt ud, og det er en god ide at feje for egen dør før andres
Det var også komplet idiotisk af Zorniger.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er desværre, ved at udvikle sig til lidt af en farce med Tibbling sagen.

Jeg synes, at Graversen er gået over stregen med sine kommentarer. Omvendt, så glemmer alle vist, at alt dette med største sandsynlighed er startet af agenten. Vi byder jo selvsagt ikke på ham ud af det blå.

THenry

Indlæg af THenry »

Lund7400 skrev:
29. aug 2018, 19:34
Jeg synes, at Graversen er gået over stregen med sine kommentarer. Omvendt, så glemmer alle vist, at alt dette med største sandsynlighed er startet af agenten. Vi byder jo selvsagt ikke på ham ud af det blå.
EB har selv meddelt, at det er startet af agenten, og at FCM IKKE er kilde til historien https://twitter.com/MadsWehlast/status/ ... 9937136640

Jeg er dog rimelig sikker på, at Tibbling ikke havner på Heden, men det bliver spændende at se, om der dukker en anden op inden fredag midnat (Hagi er vist det eneste konkrete navn, der har været fremme), eller om det er nok med Evander, når det kunne tyde på, at vi er ved at sælge Due siden han ikke er i truppen til kampen i morgen.

Låst