Troede alle svenskere var ens? Du har selvfølgelig retBenzo skrev: ↑29. aug 2018, 12:33Specielt fordi Sebastian Larsson spiller i AIK, det ville være lidt for meget at forvente at Gammelby slår ham afDensestar7430 skrev: ↑29. aug 2018, 12:02Ift. spilletid indtil nu så synes jeg også det er væsenligt at nævne at Gammelby konkurrere med Brøndby's anfører som kun har et halvt år tilbage af kontrakten. Udefra set kunne det sagtens ligne at Gammelby skal bruge de 6 måneder som en tilvænningsperiode, da der nok ikke er nogen som forventer at han slår Sebastion Larsson af. - Her har Andersson haft meget mindre konkurrence i FCM, i hvert fald på højre backen... Johan Larsson derimod..
Transfer sommer 2018
-
Densestar7430
Re: Transfer sommer 2018
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Men guld kan vel også købes for dyrt. 35 mio er jo det samme vi solgte Drexler for (give & take en million) men er også en spiller i en hel anden klasse.Ravnen skrev: ↑29. aug 2018, 13:29Synes det er fint ved Duelund får sit skifte. Umiddelbart kunne Kiev virke som en mørk destination at havne i, men det er en stor og dominerende klub i den ukrainske liga og europæisk også en klub med en vis tyngde, selvom det er uvant at en dansker tager den vej, er det måske ikke helt tosset for Mikkel, jeg tror det kan blive et større springbræt end så mange andre muligheder.
Tibbling, gør det. Også for 35 mio kr. Bare det at stjæle årets spiller i Brøndby fra dem, er de sidste millioner værd. Men der er en kamel der skal synkes fra Brøndbys side, jeg tvivler på at de gør det men spilleren kan jo presse så voldsomt på at de ikke har mange muligheder. Signalmæssig ville det være sindsygt hvis vi gjorde det, og sådan noget skal man ikke kimse af![]()
Hånden på hjertet så kunne
Evander's instagram viser netop nu en video inde fra MCH arena. Velkommen til
Edit: er nummer 10 ledig?
Edit: er nummer 10 ledig?
// Straarup 
Nr. 10 er ledig, da Drexler havde fået den.
Men får han det nummer, så tvivler jeg på Tibbling. Har ellers lige væddet med en ven om at han kom, men mere og mere tyder på det modsatte igen.
- bobthebuilder_dk
Skal vi gætte på at Evander bliver præsenteret imorgen aften i forbindelse med MFF kampen
Ja jeg så desværre en stakkels mand i Ikast som nåede at købe en Nr10 Drexler spilletrøje. Håber sgu han kan få den byttet af klubben om det som bliver en Nr 10 Evander eller Tibbling trøje
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Når bobthebuilder sætter en blinkende smiley efter Tibbling, så tolker jeg det som om du ved lidt mere end os andre?bobthebuilder_dk skrev: ↑29. aug 2018, 14:13Skal vi gætte på at Evander bliver præsenteret imorgen aften i forbindelse med MFF kampen![]()
Ja jeg så desværre en stakkels mand i Ikast som nåede at købe en Nr10 Drexler spilletrøje. Håber sgu han kan få den byttet af klubben om det som bliver en Nr 10 Evander eller Tibbling trøje![]()
-
Jesper BW1100
Hans lejekontrakt vel sagtens??ben2han skrev: ↑29. aug 2018, 14:30Evander skriver under på hvad ?
https://www.instagram.com/evander/
Forstår virkelig ikke folks hype af Tibbling, Jo vist er det da en god spiller men siden hvornår er vi begyndt at give +20 mill for en spiller, fra en anden superligaklub? - og kan vi virkelig ikke finde bedre til den pris?- vi kommer jo til at betale vild overpris blot fordi vi vil drille konkurrenten og fylder samtidig deres pengekasse. Jeg håber vi dropper ham.
- bobthebuilder_dk
Nej desværre ved jeg ikke mere end jer andre, men det ville være oplagt med store dele af fodbolddanmarks opmærksomhed rettet mod vores kamp.Lupus1999 skrev: ↑29. aug 2018, 14:21Når bobthebuilder sætter en blinkende smiley efter Tibbling, så tolker jeg det som om du ved lidt mere end os andre?bobthebuilder_dk skrev: ↑29. aug 2018, 14:13Skal vi gætte på at Evander bliver præsenteret imorgen aften i forbindelse med MFF kampen![]()
Ja jeg så desværre en stakkels mand i Ikast som nåede at købe en Nr10 Drexler spilletrøje. Håber sgu han kan få den byttet af klubben om det som bliver en Nr 10 Evander eller Tibbling trøje![]()
Der sammen med fck har mulighed for at komme videre, og med BIF der ser ikke ud til at have en reel chance i de flestes bevidsthed
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Man må håbe, at Evander bringer mere fodboldspil ind på holdet
- bobthebuilder_dk
Hypen bygger på, at han er blandt de allerbedste spillere i sl. Det er der bred enighed blandt stort set alle eksperter og fans. I det defensive er han ivrig, dækker et stort område og er en eminent presspiller. Offensivt er han god på bolden også i små rum, han kan (jævnligt, men ikke altid) slå en mand med bolden i fødderne og hans afleveringer er af høj kvalitet. Jeg forstår ikke, hvordan man ikke kan hype Tibbling med tanke på niveauet i ligaen.Sniper skrev: ↑29. aug 2018, 14:40Forstår virkelig ikke folks hype af Tibbling, Jo vist er det da en god spiller men siden hvornår er vi begyndt at give +20 mill for en spiller, fra en anden superligaklub? - og kan vi virkelig ikke finde bedre til den pris?- vi kommer jo til at betale vild overpris blot fordi vi vil drille konkurrenten og fylder samtidig deres pengekasse. Jeg håber vi dropper ham.
Om det er fornuftigt at købe ham er en anden sag.
Sympatisk det Evander siger "Jeg vil vinde mesterskaber" - altså mere end et. Så må man tro han er dedikeret til at blive her nogle år.
Det er en vildt vildt spændende transfer. Jeg glæder mig meget til at se ham i ulve-trøjen!!
Det er en vildt vildt spændende transfer. Jeg glæder mig meget til at se ham i ulve-trøjen!!