SL R6: OB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: SL R6: OB - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Tydeligt ved målet i øvrigt hvilken manglende målnæse Paul også har. Kæft hvor jeg på alle måder håber han sælges.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er også ret sikker på at hvis Helenius sparker over så dømmer dommeren straffe. Munksgaard har tyk hånd på bolden som jeg ser det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

ben2han

Indlæg af ben2han »

Lund7400 skrev:
19. aug 2018, 22:08
Tydeligt ved målet i øvrigt hvilken manglende målnæse Paul også har. Kæft hvor jeg på alle måder håber han sælges.
I Astana lavede han det samme i overtiden, her mistede Paul også bolden.

Fordi man har spillet en ringe kamp, så kan man stadig godt tænke med hovedet.

Ja Paul er blevet som en gammel rødvin, der er kommet over salgsdato.

Ham får de sgu ikke 100 mill kr. for.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

ben2han skrev:
19. aug 2018, 22:11
Lund7400 skrev:

Jeg snakker om vores eget mål. Da chancen fra stolpen endelig går op for Paul, har Dal hende allerede sparket den ind. Han har næse for returen, Paul står vare og glor.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

THenry skrev:
19. aug 2018, 22:07
Matjavsen skrev:
19. aug 2018, 21:55
ben2han skrev:
19. aug 2018, 21:54
det er Pauls mål, kæft for er han ringe
Elendig af Paul ja, men skal Wiekhiem ikke søge bolden, istedet for at vente på den
Forhelvede. Paul er jo en kæmpe idiot. Han skal aldrig spille bolden på tværs mod Wikheim. Han skal bare drible ned til hjørneflaget og trække tiden. Mikkel Thygesen-style...
Nej, vi skal som mestre være bedre end til at drible ned til hjørnet og kvæle fodboldkampen.... men vi skal selvfølgelig også være gode nok til ikke at lave en sådan hjerneblødning....

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lund7400 skrev:
19. aug 2018, 22:13
ben2han skrev:
19. aug 2018, 22:11
Lund7400 skrev:

Jeg snakker om vores eget mål. Da chancen fra stolpen endelig går op for Paul, har Dal hende allerede sparket den ind. Han har næse for returen, Paul står vare og glor.
Men det kan du jo sige om det meste af holdet i de kampe vi spiller. Vi står og glor på manden, der har bolden. Der er jo minimal bevægelse foran.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

HKP skrev:
THenry skrev:
Matjavsen skrev:
19. aug 2018, 21:55

Elendig af Paul ja, men skal Wiekhiem ikke søge bolden, istedet for at vente på den
Forhelvede. Paul er jo en kæmpe idiot. Han skal aldrig spille bolden på tværs mod Wikheim. Han skal bare drible ned til hjørneflaget og trække tiden. Mikkel Thygesen-style...
Nej, vi skal som mestre være bedre end til at drible ned til hjørnet og kvæle fodboldkampen.... men vi skal selvfølgelig også være gode nok til ikke at lave en sådan hjerneblødning....
“Vi skal som mestre være bedre end til at drible ned til hjørneflaget”

Her troede jeg at Onuachu lige havde lavet det dummeste i aften, men den kommentar.....
Senest rettet af mousebreaker 19. aug 2018, 22:18, rettet i alt 1 gang.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ikke kun Pauls skyld at vi kun for uafgjort.
Vi er ringe i spillet på banen og et kriseramt OB mandskab, spiller klart bedre fodbold end de danske mestre.
Ob var bedre idag og får fortjent point med fra kampen idag, de burde måske endog have fortjent alle 3 point. Dog er de pivringe til at afslutte.

Vores midtbane er simpelthen dårlig, langsom i tanke og handling og alt for mange fejl. Vores angreb er stor set ikke eksisterende og til trods for at vi scorer på en halv chance idag, så har vi ikke andet end dødbolde at spille på og det er sq for dårligt med så mange og på papiret gode spillere vi har til rådighed.
Om det så også er andre steder end ude på banen at vi har et problem, skal jeg ikke gøre mig dommer for, men noget skal der ske for vi udvikler os ikke og har ikke gjort i lang tid. Kan en enkelt eller 2 rigtig gode midtbanespillere, så ændre på det. Det håber jeg, men har min tvivl.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kæmpechance vi forspildte for at få en kongeweekend ifht vores konkurrenter

974

Indlæg af 974 »

Paul er FULDBLODS-ANGRIBER og VIL kun gå efter at der bliver scoret mål
Havde han fået lagt den aflevering perfekt, så havde det jo været helt godt :-)

MEN han skal jo IKKE gå efter den aflevering - det siger jo sig selv

Så tænker nok at han kommer til at sidde med en dårlig smag i munden på vejen hjem i bussen!
( og så scorer han i Malmø på torsdag - selvfølgelig )

Lad nu være med at gøre den sidste hjerneblødning til at hele kampen bare var noget lort...
Det synes jeg ikke at det var, og det vigtigste var igen at få sparet lidt hos spillerne, så de kan have mere energi til et hårdt program den næste tid
Selv om vi kan være glade for en bred trup, så har alle spillerne jo ikke helt det samme niveau, men synes at det er godt, at vi får spillet flere og flere varme, så vi ved at de kan gå ind og hive eks. en spinkel 1-0 sejr hjem i Odense (som jo så blev ødelagt på en hjerneblødning)

Jeg synes at Duelund viste noget af den energi og vilje som vi ved han kan præstere
Og så synes jeg også at Korchsmar spillede sig gevaldigt op, og især i starten gjorde han det rigtigt solidt

Sparv reddede godt nok et par solide skud i 2. halvleg, men må sige at det lige pt. ikke er ham jeg har den store fidus til

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

mousebreaker skrev:
19. aug 2018, 22:16
HKP skrev:
THenry skrev:

Her troede jeg at Onuachu lige havde lavet det dummeste i aften, men den kommentar.....
Okay, kanon salontone.... skal man nu svines fordi man har en anden fodboldfilosofi end dig? Men ok..... så elendigt som vi spiller, så lidt klasse der vises og så lidt bevægelse der både i krop og hjerne på spillerne, burde det nok ha været at foretrække at man havde valgt hjørneflags-løsningen fra 75’ minut....

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Situationen udstiller bare hvor uintelligent en spiller Poul er...

Stik den ned til Frank eller hold på den, spil den tilbage, alt andet end hvad han gør!
Hvis man ser målet igen kan man også hører Thorup gå amok på side linjen allerede inden han aflevere... og hvorfor fanden løber han ikke retur!! Hvis han havde spurtet tilbage kunne han have fået fat i bolden igen, eller ihvertfald skabt en duel.

Arg det er bare pisse ærgerligt det her!
Og nej vi spiller ikke mega godt, men vi var jo sekunder fra at gå på delt 1. Plads.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Dondinho skrev:
19. aug 2018, 22:26
Situationen udstiller bare hvor uintelligent en spiller Poul er...

Stik den ned til Frank eller hold på den, spil den tilbage, alt andet end hvad han gør!
Hvis man ser målet igen kan man også hører Thorup gå amok på side linjen allerede inden han aflevere... og hvorfor fanden løber han ikke retur!! Hvis han havde spurtet tilbage kunne han have fået fat i bolden igen, eller ihvertfald skabt en duel.

Arg det er bare pisse ærgerligt det her!
Og nej vi spiller ikke mega godt, men vi var jo sekunder fra at gå på delt 1. Plads.
problemet er at han lavede det samme i Astana, det er det der er problemet, er total enig med dig

de sidste 5 minutter vidste Paul også en attitude, der sagde at han havde meldt sig ud af kampen.

det er også set før.

Men kampen stiller mange spørgsmål

1) rotere JT for meget, så går ud over relationerne og rytmen ?

2) JT og Graversen må stille sig det spørgsmål, er JP og Sparv gode nok til at være rygrad på midten ?

3) hvor blev 10 eren af

4) Paul, dovbyg og George har de klasse nok samlet til et tophold ? hvis dovbyg er væk i lang tid, skal man ikke hente en angriber mere ?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

HKP skrev:
19. aug 2018, 22:23
mousebreaker skrev:
19. aug 2018, 22:16
HKP skrev:

Okay, kanon salontone.... skal man nu svines fordi man har en anden fodboldfilosofi end dig? Men ok..... så elendigt som vi spiller, så lidt klasse der vises og så lidt bevægelse der både i krop og hjerne på spillerne, burde det nok ha været at foretrække at man havde valgt hjørneflags-løsningen fra 75’ minut....
Hvem fanden snakker om 75. minut. Vi snakker 30 sekunder før slut. Det er indiskutabelt korrekt at søge mod hjørneflaget medmindre ens medspiller er 100% fri. Man må IKKE sætte bolden på spil. At skrive at “man som mestre” er helt ude i hampen. Hvis vi blev nummer to så måtte vi godt? Det drejer sig om at vinde. Gevinsten ved en scoring til 2-0 er ufattelig lille når man indbefatter risikoen for at tabe bolden, ifht at få 10-15 sekunder til at gå. Måske endda få et indkast ud af situationen.
Hvorfor tror du Thorup stod og råbte som en gal på Onuachu da han sendte den aflevering afsted?
Det har intet med fodboldfilosofi at gøre

Bobar

Indlæg af Bobar »

Puha, vi skal godt nok til at finde melodien igen. Det virker jo helt taktisk forkert, det der foregår.
Vi mangler en mand til midten, da Sparv desværre er blevet for langsom.. øv.
I øvrigt sjovt at situationen til sidst ikke ender bedre ud, da Thorup står og skriger: KEEP it, Keeeep it, keeeep it- til Paul og ar han alligevel vælger den hjernedøde beslutning han gør.. av av omg!

Besvar