SL R6: OB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ben2han

Re: SL R6: OB - FC Midtjylland

Indlæg af ben2han »

udlej Paul til Fredericia

han er ikke en pis værd, 500000 kr kan de få for ham
Senest rettet af ben2han 19. aug 2018, 21:57, rettet i alt 1 gang.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fuldt fortjent point til OB som retteligt burde have vundet.
Men for fanden da, når man fører med 1-0 med 30 sekunder igen og har bolden ... jeg mangler ord for hvor lidt intelligens der må være mellem ørerne på ham når han laver sådan noget. Han kan ikke engang være træt. 2 point væk på en hjerneblødning af rang. Ned til hjørneflaget for fanden
Senest rettet af mousebreaker 19. aug 2018, 21:57, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hold kæft hvor er han et fjols. Minutter inden smider han den også bare væk og går rundt. Sælg ham til horsens!!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det er sgu ikke kun Pauls skyld vi spiller den her kamp uafgjort. I virkeligheden havde vi jo fortjent at tabe. Det er sa... skandaløst ringe det spil vi render og præsterer. Eneste lyspunkt i urmørket i dag er vores nye CBer.

/Cortez

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Det er kraftedme mangel på fodboldvidenskab... Det er så amatøragtigt. Amen, om det så er ufortjent eller ikke, at vi vinder, så burde vi stå med tre point nu. FOR HELVEDE DA HVOR ER DET FUCKIGN DUMT

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Amen og så Helenius igen..

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg er jo stor fortaler for at finde det positive. Men det er svært i dag.

Vi mangler VIRKELIG den offensive midt som Drexler skulle have været.

Poulsen og Sparv virker altså helt færdige i nogle kampe, og i andre spiller de virkeligt godt. Jeg forstår det ikke, men det må være noget taktisk jeg ikke kan se.

Arrghh hvor bliver jeg gal over sådan en afslutning på kampen. Det var sådan nogle kampe vi vandt i mesterskabssæsonerne.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Troede vi var for meget mesterhold til at give et mål væk med 30 sekunder igen.

Så smut ud til hjørneflaget med den.
Tænker det er godt at den lærdom bliver så synlig nu lige inden vi skal møde Malmö.
Senest rettet af Lupus1999 19. aug 2018, 22:01, rettet i alt 1 gang.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Lund7400 skrev:
19. aug 2018, 21:57
Hold kæft hvor er han et fjols. Minutter inden smider han den også bare væk og går rundt. Sælg ham til horsens!!
han lavede fuldstændig det samme i Astana, han mangler i den kraft dømmekraft på banen

Christian

Indlæg af Christian »

Trist afslutning.

Jeg synes ikke vi spiller godt, men positivt at vi kommer med et helt andet udtryk end længe set. Vi spiller den rundt og bruger kun de lange bolde som variation.

Jeg kan sige rigtig meget negativt om denne kamp, men vil i stedet rose korcsmar der spiller sig op i forhold til den seneste tid, og også pil op til Duelund og Scholtz som har større roller i at vi er spildominerende i dag.

Øv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
19. aug 2018, 21:29
Spørgsmål:
Hvis vi antager at vi er skadesfri og sparer vores foretrukne 10 markspillere og stiller med de næstbedste. Hvilke OB spillere kunne komme på det hold (jeg kan ikke komme på een eneste plads i vores bedste opstilling som kunne bruge en OBer)
Tja på dagen eller generelt?
Men hvis det er generelt, og FCM's opstilling er noget ala.

1. Opstilling
J. Hansen
Erik, Sanneh, Scholz
Thycosen, JP, Sparv, Joel
Dovbyk, Wikheim, Paul

2. Opstilling
Andersen
Kian, Zsolt Korcsmár, Nicolaisen
Munksgaard, Okosun, Frank, Joel
Rilwan, George, Duelund

3. Opstillng
Ottesen
Oliver Olsen, Nicolas Madsen, Riis
Christian Tue Jensen, Kairinen, Jens Cajuste, Brandhof
Mabil, Kraev, Baidoo

Ville Grytebust var sikker mand på 2. holdet,
Drachmann vil i hvert fald være kandidat. Men spiller for spiller, burde vi være markant bedre.
Men fodbold er også et relationsspil, og måske vi har roteret for meget? :/

Men når nu spillerne har sparet kræfter i dag, håber jeg djævlme de er klar på torsdag

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Du synes ikke den burde hære lært? Han lavede det samme nummer for et par uger siden. Han ligner en, der ikke gider mere. Håber han starter ude torsdag.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis vi et øjeblik ser bort fra Onuachus brainfart, så må vi også bare sige at vi ikke selv er gode nok. Vi er skræmmende dårlige til at skabe chancer.
Hvis jeg skal finde noget positivt at tage med fra kampen så er det at Scholz ser ud til at være et godt køb og at Mayron George ser ud til at han vil give den en ordentlig skalle for at slå til hos os.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Cortez skrev:
19. aug 2018, 21:58
Det er sgu ikke kun Pauls skyld vi spiller den her kamp uafgjort. I virkeligheden havde vi jo fortjent at tabe. Det er sa... skandaløst ringe det spil vi render og præsterer. Eneste lyspunkt i urmørket i dag er vores nye CBer.

/Cortez
Lige nøjagtigt.... vi spiller som l.o.rt igen igen igen i 60 minutter hvor han ikke er på banen.... så, nej.... ikke hans skyld....det viser bare hvor skrøbelige vi er, når vi Igen igen spiller som en sæk kartofler.... så formår vi ikke engang at slå det vel nok ringest sparkende hold nogensinde set i superligaen..... flot....

THenry

Indlæg af THenry »

Matjavsen skrev:
19. aug 2018, 21:55
ben2han skrev:
19. aug 2018, 21:54
det er Pauls mål, kæft for er han ringe
Elendig af Paul ja, men skal Wiekhiem ikke søge bolden, istedet for at vente på den
Forhelvede. Paul er jo en kæmpe idiot. Han skal aldrig spille bolden på tværs mod Wikheim. Han skal bare drible ned til hjørneflaget og trække tiden. Mikkel Thygesen-style...
Senest rettet af THenry 19. aug 2018, 22:09, rettet i alt 1 gang.

Besvar