SL R6: OB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: SL R6: OB - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Det bliver uskønt og kedeligt. Tror vi taber. desværre. Glæder mig dog over at Due er frisk, håber han kan fortsætte de gode takter.

974

Indlæg af 974 »

Lund7400 skrev:
19. aug 2018, 19:21
Det bliver uskønt og kedeligt. Tror vi taber. desværre. Glæder mig dog over at Due er frisk, håber han kan fortsætte de gode takter.
Jeg tror at det bliver en kamp som på det seneste hvor holdets nye sammensætning igen gør at det bliver lidt ustruktureret
Men at spillet så sætter sig - evt qua de indskiftninger vi kan komme med i 2. halvleg, og så ender det som det plejer :-)

at FCM vinder 3-1 :fcm:

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Lund7400 skrev:
19. aug 2018, 19:21
Hvad er det dog for en holdning?
Håber og tror på en sejr!

SimonH

Indlæg af SimonH »

Hvorfor spiller korcmar i stedet for nico? Det giver minus mening for mig

Christian

Indlæg af Christian »

Dejligt med pointtab til FCK og lige nu ligner det at Brøndby taber.

Med en sejr i aften ser der rigtig fornuftigt ud, og jeg er slet ikke i tvivl om at vi vinder, blot om vi formår at spille en seværdig omgang fodbold.

Spændende startopstilling.

Kom så FCM.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sikke et par fine gaver vores jyske venner har leveret til os. Håber, vi formår at kvitterer for dem. Spændt på Scholz, og hvilken George det er i dag.

Jeg er dog fortsat skeptisk.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg forventer en sejr i dag. Kønt bliver det sgu nok ikke. Godt at Due er klar, så må vi håbe han viser noget form
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Positivt overrasket over den her start. God energi, og dejlig aggressivitet i genpresset.
Virker som om taktikken er at spille sig op igennem kæderne idag, og det skabelon angreb George fik hjørne på, var jo fremragende.
Høvdingen af Herning

SimonH

Indlæg af SimonH »

Due spiller virkelig godt indtil videre, han spiller for holdet,

Derudover så virket det som om at Scholz bliver en kæmpe gevinst. Han driver bolden frem flere gange, spiller den godt op gennem kæderne, og så endda i venstre side. Han er fremragende på bolden virker det til

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

SimonH skrev:
19. aug 2018, 20:21
Due spiller virkelig godt indtil videre, han spiller for holdet,

Derudover så virket det som om at Scholz bliver en kæmpe gevinst. Han driver bolden frem flere gange, spiller den godt op gennem kæderne, og så endda i venstre side. Han er fremragende på bolden virker det til
Ja der er i skrivende kun spillet 20 min, men tydeligt at se AS er god med fødderne! Det kan virkelig blive en gevinst for os! I sær hvis vi beholder bubbah så Erik kan flyttes ovre til højre!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Klodset og helt og aldeles unødvendigt frispark Munks laver der. Til gengæld også et af de dårligst udførte frispark læng set :)
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Gad vide om vi skal et stykke ind i anden halvleg før vi har første afslutning som mod Vejle. Vores “offensiv” er godt nok skræmmende dårlig

Cortez

Indlæg af Cortez »

Arghhh! Jeg bliver sindssyg af det evindelige stoppen op for at spille bolden bagud. Kom nu for helv....

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis jeg var Malmø fan ville jeg allerede nu sætte kryds i kalenderen på EL gruppespils datoerne

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Har vi haft en midterforsvar siden Maros Klimpl, der kunne drive bolden hele vejen op gennem banen, og få en god mulighed på kanten af feltet?
Fremragende at Scholz bringer det med sig.
Høvdingen af Herning

Besvar