Der er nu også en forskel i og med at Ørgaard var sportsdirektør, ligesom Steinlein var.mousebreaker skrev: ↑17. aug 2018, 18:44Uanset hvad vi tror må vi give Graversen en aktie i de handler der er foretaget siden han tiltrådte. Man skal dog være temmelig naiv hvis man tror at Steinlein ikke har været inde over det meste, så det bliver en glidende overgang. Steinlein havde også lang tids oplæring hos Jens Ørgaard, så mon ikke det gentager sig her. Graversen varetager de fleste opgaver som sportschef 100% og når det så kommer til transfers så kommer Steinlein på et tidspunkt ind i forløbet når det meste forarbejde er gjort og til slut RA i den sidste beslutningsproces når det er større handler.Steffen am skrev: ↑17. aug 2018, 17:18Jo, men hvem er det sin skyld?TrueWolfMidt skrev: ↑17. aug 2018, 17:02Når alt kommer til stykket, så har klubben handlet yderst flot og professionelt. Købt billigt og solgt dyrt. Det kan der ikke sættes en finger på.
Det kan vi jo ikke vide, når vi ikke har været med i maskinrummet.
Men indtil der er noget der får mig på andre tanker, tillægger jeg det noget større værdi til Ankersen/Steinlein og trænerteamet, end lige det er Graversens arbejde.
Jeg tror det er helt normalt at direktør og bestyrelsesformand i alle danske fodboldklubber er med, når det kommer til større transfers, mens de mindre handler måske udelukkende er på sportschefens bord
Graversen er ansat som sportschef. Så der en naturlig forksel i beføjelser også.