Ingen. Han er tydeligvis indkøbt som breddespiller, der kan tage flere pladser som aflastning af netop start-11'eren.Uldkraemmeren skrev: ↑9. aug 2018, 22:06Jeg forstår til stadighed ikke hvad planen er med Okosun. Han er en dygtig spiller, men har svært ved at se ham komme ud gruppen som 14-20-valg i truppen. Jeg kan kun se ham som en spiller der kan forsvare et resultat hjem eller jagte en dødboldsscoring i overtiden. Hvilken plads i start 11 skulle han tage?
EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland
-
Fodboldfan
Re: EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland
Giv ham nu lige chancen til at vænne sig til at spille med nye holdkammeraterUldkraemmeren skrev: ↑9. aug 2018, 22:06Jeg forstår til stadighed ikke hvad planen er med Okosun. Han er en dygtig spiller, men har svært ved at se ham komme ud gruppen som 14-20-valg i truppen. Jeg kan kun se ham som en spiller der kan forsvare et resultat hjem eller jagte en dødboldsscoring i overtiden. Hvilken plads i start 11 skulle han tage?
-
Fodboldfan
Fedt at man lige kunne høre "vi er mestrene" fra medrejsende fans. Respekt.
Øv....det ser slemt ud med Wiekheim...
Rimeligt ærgeligt hvis Wikheim pådrager sig en baglårsskade i en kamp vi har vundet for længst..
Ja, men han er tydeligvis færdig med at løbe for idag.
-
kraemmer123
Jeg forstår simpelthen ikke at vi skal spille så langsomt hver gang... Specielt ikke med den formation vi spiller.
Vi er foran 2-0, så selvfølgelig trækker vi lidt tempo ud af kampen. Her mener jeg dog, at vi burde skifte formation, da vi blot spiller bolden langsom fra side til side, hvor den til sidst ender ved en back, som er dækket så tilpas dækket op, at indlægget bliver blokeret 9 ud af 10 gange.. Ved at skifte en klassisk formation med backs og kanter, vil vi kunne udnytte overlaps fra vores back meget bedre. Som jeg ser det, er vi nødt til at skifte formation, hvis vi absolut skal spille så langsomt..
Vi er foran 2-0, så selvfølgelig trækker vi lidt tempo ud af kampen. Her mener jeg dog, at vi burde skifte formation, da vi blot spiller bolden langsom fra side til side, hvor den til sidst ender ved en back, som er dækket så tilpas dækket op, at indlægget bliver blokeret 9 ud af 10 gange.. Ved at skifte en klassisk formation med backs og kanter, vil vi kunne udnytte overlaps fra vores back meget bedre. Som jeg ser det, er vi nødt til at skifte formation, hvis vi absolut skal spille så langsomt..
Prøv at se kampen igennem igen, når der er en der har bolden, så er der stort set ingen bevægelse fremmekraemmer123 skrev: ↑9. aug 2018, 22:31Jeg forstår simpelthen ikke at vi skal spille så langsomt hver gang... Specielt ikke med den formation vi spiller.
-
kraemmer123
Nej præcis. Vi er for langsomme i alt hvad vi fortager os - både med og uden bold.FCM2000 skrev: ↑9. aug 2018, 22:34Prøv at se kampen igennem igen, når der er en der har bolden, så er der stort set ingen bevægelse fremmekraemmer123 skrev: ↑9. aug 2018, 22:31Jeg forstår simpelthen ikke at vi skal spille så langsomt hver gang... Specielt ikke med den formation vi spiller.
Sikkert, professionelt og kedeligt. Ingen unødvendige kræfter spildt.....videre!
Sølle omgang. Kan vi stille med andenklden i returen, tør Thorup det? Godt Wik kom på benene igen.
Var Esbjerg kampen mon et one hit wonder for Mabil?
Var Esbjerg kampen mon et one hit wonder for Mabil?
Solid,professionel og meget kedelig 2. Halvleg.
Det gode:
- Simon h's link der holdte god kvalitet hele vejen
- Vi sparede kræfter til weekendens kamp
- Vi bør være sikkert videre til 3. Runde
- Wikheim rejste sig op igen efter det der lignede en grim skade
- Selvtillid til paul
Hmmm:
- Mayron George der igen ikke viser noget som helst og oven i virker fuldstændig ligeglad
Det gode:
- Selvtillid til paul
Hmmm:
- Mayron George der igen ikke viser noget som helst og oven i virker fuldstændig ligeglad
Har siddet og set både FCM og Brøndby her i 2. halvleg
Begge hold spiller stort set hele 2. halvleg foran 2-0
Og kampene spilles stort set på samme måde begge steder - næsten synkront
Sådan er det sgu bare - tror ikke at der er mange der gider bruge unødvendige kræfter bare for at please nogle utaknemmelige fans...
Begge danske hold er her i disse to kampe bare så meget bedre end modstanderne, at de ved lige præcis hvad der skal til i sådan en kamp, og når de skal spille på hjemmebanen - hverken mere eller mindre, men lige præcis
Begge hold spiller stort set hele 2. halvleg foran 2-0
Og kampene spilles stort set på samme måde begge steder - næsten synkront
Sådan er det sgu bare - tror ikke at der er mange der gider bruge unødvendige kræfter bare for at please nogle utaknemmelige fans...
Begge danske hold er her i disse to kampe bare så meget bedre end modstanderne, at de ved lige præcis hvad der skal til i sådan en kamp, og når de skal spille på hjemmebanen - hverken mere eller mindre, men lige præcis
-
Steffen am
*vi er i 3. runde, så forhåbentlig sikkert på vej til 4.Christian skrev: ↑9. aug 2018, 22:40Solid,professionel og meget kedelig 2. Halvleg.
Det gode:
- Selvtillid til paul
Hmmm:
Tilføjelser
Det gode:
- Jess Thorup fik udstået hans karantæne, og KBB og Priske gjorde det tilsyneladende ok.
Hmm..:
Stadig for langsomt og manglende power, og stadig ingen mål i åbent spil.