EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fodboldfan

Re: EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland

Indlæg af Fodboldfan »

Uldkraemmeren skrev:
9. aug 2018, 22:06
Jeg forstår til stadighed ikke hvad planen er med Okosun. Han er en dygtig spiller, men har svært ved at se ham komme ud gruppen som 14-20-valg i truppen. Jeg kan kun se ham som en spiller der kan forsvare et resultat hjem eller jagte en dødboldsscoring i overtiden. Hvilken plads i start 11 skulle han tage?
Ingen. Han er tydeligvis indkøbt som breddespiller, der kan tage flere pladser som aflastning af netop start-11'eren.

974

Indlæg af 974 »

Uldkraemmeren skrev:
9. aug 2018, 22:06
Jeg forstår til stadighed ikke hvad planen er med Okosun. Han er en dygtig spiller, men har svært ved at se ham komme ud gruppen som 14-20-valg i truppen. Jeg kan kun se ham som en spiller der kan forsvare et resultat hjem eller jagte en dødboldsscoring i overtiden. Hvilken plads i start 11 skulle han tage?
Giv ham nu lige chancen til at vænne sig til at spille med nye holdkammerater :-)

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Fedt at man lige kunne høre "vi er mestrene" fra medrejsende fans. Respekt.

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Øv....det ser slemt ud med Wiekheim...😯

Benzo

Indlæg af Benzo »

Rimeligt ærgeligt hvis Wikheim pådrager sig en baglårsskade i en kamp vi har vundet for længst..

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Holger skrev:
9. aug 2018, 22:23
Øv....det ser slemt ud med Wiekheim...😯
Pyha... han står da op 😁

Benzo

Indlæg af Benzo »

Ja, men han er tydeligvis færdig med at løbe for idag.

kraemmer123

Indlæg af kraemmer123 »

Jeg forstår simpelthen ikke at vi skal spille så langsomt hver gang... Specielt ikke med den formation vi spiller.
Vi er foran 2-0, så selvfølgelig trækker vi lidt tempo ud af kampen. Her mener jeg dog, at vi burde skifte formation, da vi blot spiller bolden langsom fra side til side, hvor den til sidst ender ved en back, som er dækket så tilpas dækket op, at indlægget bliver blokeret 9 ud af 10 gange.. Ved at skifte en klassisk formation med backs og kanter, vil vi kunne udnytte overlaps fra vores back meget bedre. Som jeg ser det, er vi nødt til at skifte formation, hvis vi absolut skal spille så langsomt..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

kraemmer123 skrev:
9. aug 2018, 22:31
Jeg forstår simpelthen ikke at vi skal spille så langsomt hver gang... Specielt ikke med den formation vi spiller.
Vi er foran 2-0, så selvfølgelig trækker vi lidt tempo ud af kampen. Her mener jeg dog, at vi burde skifte formation, da vi blot spiller bolden langsom fra side til side, hvor den til sidst ender ved en back, som er dækket så tilpas dækket op, at indlægget bliver blokeret 9 ud af 10 gange.. Ved at skifte en klassisk formation med backs og kanter, vil vi kunne udnytte overlaps fra vores back meget bedre. Som jeg ser det, er vi nødt til at skifte formation, hvis vi absolut skal spille så langsomt..
Prøv at se kampen igennem igen, når der er en der har bolden, så er der stort set ingen bevægelse fremme

kraemmer123

Indlæg af kraemmer123 »

FCM2000 skrev:
9. aug 2018, 22:34
kraemmer123 skrev:
9. aug 2018, 22:31
Prøv at se kampen igennem igen, når der er en der har bolden, så er der stort set ingen bevægelse fremme
Nej præcis. Vi er for langsomme i alt hvad vi fortager os - både med og uden bold.

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Sikkert, professionelt og kedeligt. Ingen unødvendige kræfter spildt.....videre!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sølle omgang. Kan vi stille med andenklden i returen, tør Thorup det? Godt Wik kom på benene igen.

Var Esbjerg kampen mon et one hit wonder for Mabil?

Christian

Indlæg af Christian »

Solid,professionel og meget kedelig 2. Halvleg.

Det gode:
- Simon h's link der holdte god kvalitet hele vejen
- Vi sparede kræfter til weekendens kamp
- Vi bør være sikkert videre til 3. Runde
- Wikheim rejste sig op igen efter det der lignede en grim skade
- Selvtillid til paul

Hmmm:
- Mayron George der igen ikke viser noget som helst og oven i virker fuldstændig ligeglad

974

Indlæg af 974 »

Har siddet og set både FCM og Brøndby her i 2. halvleg

Begge hold spiller stort set hele 2. halvleg foran 2-0

Og kampene spilles stort set på samme måde begge steder - næsten synkront :-)

Sådan er det sgu bare - tror ikke at der er mange der gider bruge unødvendige kræfter bare for at please nogle utaknemmelige fans...

Begge danske hold er her i disse to kampe bare så meget bedre end modstanderne, at de ved lige præcis hvad der skal til i sådan en kamp, og når de skal spille på hjemmebanen - hverken mere eller mindre, men lige præcis :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Christian skrev:
9. aug 2018, 22:40
Solid,professionel og meget kedelig 2. Halvleg.

Det gode:
- Simon h's link der holdte god kvalitet hele vejen
- Vi sparede kræfter til weekendens kamp
- Vi bør være sikkert videre til 3. Runde
- Wikheim rejste sig op igen efter det der lignede en grim skade
- Selvtillid til paul

Hmmm:
- Mayron George der igen ikke viser noget som helst og oven i virker fuldstændig ligeglad
*vi er i 3. runde, så forhåbentlig sikkert på vej til 4. ;)

Tilføjelser
Det gode:
- Jess Thorup fik udstået hans karantæne, og KBB og Priske gjorde det tilsyneladende ok.

Hmm..:
Stadig for langsomt og manglende power, og stadig ingen mål i åbent spil.

Besvar