Det havde vi også for et par uger siden...
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
jo men bag kulisserne vidste ledelsen at han var på vej ud af døren, og det har man jo vidst allerede fra første træningsdag
Hvordan kan Bøf og FCK hente den ene forstærkning efter sen anden?
Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.
Køb Adam Maher - er transferfri
Det er Hatem Ben Arfa også. Jeg fandt blot det første navn på transfermarkt. Hvordan fandt du Adam Maher? Og hvorfor vil han passe ind?tatoo skrev:Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.transfermarkt.com/adam-mahe ... ler/122421PH1978 skrev: ↑1. aug 2018, 21:51Det er Hatem Ben Arfa også. Jeg fandt blot det første navn på transfermarkt. Hvordan fandt du Adam Maher? Og hvorfor vil han passe ind?tatoo skrev:Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=Mahcrv_dNr0
Men dog
Men har man ikke letbenede i offensiven Wickheim, Duelund, Mabil, dovbyk og George ?
er problemet ikke at netop Poulsen og Sparv ikke har meget at spille ind med offensivt, ud over et meget stift men ikke særlig hurtig omgang med bolden ? der er jo ingen af dem der er letbenede og hovedspillet er heller ikke deres speciale, de kommer sjældent frem til egne målchancer / mål.
Munksgaard og Del hende har meget svært ved at sætte en modspiller, altså one to one spillet, og specielt Del Hende har få kvalificerede indlæg, Munksgaard er lidt bedre her, selv om overliggeren også kunne hæves her.
Jo det har vi men problemet er at de selv skal skabe deres chancer. Vi har INGEN der ligger en chanceskabende aflevering. Wikheims mål kommer ofte når han selv driver bolden frem. Der er da for helvede noget der hedder dybdeløb, og det ser jeg ingenting af hos os. Synes vi skriger efter 2 typer som Drexler.FCM2000 skrev: ↑1. aug 2018, 22:27Men dog![]()
Men har man ikke letbenede i offensiven Wickheim, Duelund, Mabil, dovbyk og George ?
er problemet ikke at netop Poulsen og Sparv ikke har meget at spille ind med offensivt, ud over et meget stift men ikke særlig hurtig omgang med bolden ? der er jo ingen af dem der er letbenede og hovedspillet er heller ikke deres speciale, de kommer sjældent frem til egne målchancer / mål.
Munksgaard og Del hende har meget svært ved at sætte en modspiller, altså one to one spillet, og specielt Del Hende har få kvalificerede indlæg, Munksgaard er lidt bedre her, selv om overliggeren også kunne hæves her.
Det har du jo ret i, men det man savner fra del hende, sparv, poulsen og munkesgaard er det netop ikke at de kan sætte en mand, 1 to 1 og der ved rive modstanderens midtbane over og kommer i overtal ??? , det er jo det man ser, at Brøndby og FCK er dygtige til med deres midtbanefolk.tatoo skrev: ↑1. aug 2018, 22:35Jo det har vi men problemet er at de selv skal skabe deres chancer. Vi har INGEN der ligger en chanceskabende aflevering. Wikheims mål kommer ofte når han selv driver bolden frem. Der er da for helvede noget der hedder dybdeløb, og det ser jeg ingenting af hos os. Synes vi skriger efter 2 typer som Drexler.FCM2000 skrev: ↑1. aug 2018, 22:27Men dog![]()
Men i mine øjne har FCK og Brøndby en midtbane der langt bedre end FCMs, når vi taler om det offensive spil.
Jeg synes ikke vi har nogen midtbane der fungerer p.t. og det fordi vi ikke har spillere med kvalitet. Vores kantspil er totalt anonymt, og det kunne man jo se på om man skulle ændre formation igen. Vores kanter kommer med INTET, og det har vi ikke gjort siden Novak og Nissen.
Enigtatoo skrev: ↑1. aug 2018, 22:46Jeg synes ikke vi har nogen midtbane der fungerer p.t. og det fordi vi ikke har spillere med kvalitet. Vores kantspil er totalt anonymt, og det kunne man jo se på om man skulle ændre formation igen. Vores kanter kommer med INTET, og det har vi ikke gjort siden Novak og Nissen.