Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Acebone »

ben2han skrev:
1. aug 2018, 21:21
Matjavsen skrev:
1. aug 2018, 21:19
Det lød da til på CS at vi er efter en off midtbane
Men ham burde de have haft klar fra sæsonstart, eller for for et par uger siden
Det havde vi også for et par uger siden...

ben2han

Indlæg af ben2han »

Acebone skrev:
1. aug 2018, 21:22
ben2han skrev:
1. aug 2018, 21:21
Matjavsen skrev:
1. aug 2018, 21:19
Det lød da til på CS at vi er efter en off midtbane
Men ham burde de have haft klar fra sæsonstart, eller for for et par uger siden
Det havde vi også for et par uger siden...
jo men bag kulisserne vidste ledelsen at han var på vej ud af døren, og det har man jo vidst allerede fra første træningsdag

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

ben2han skrev:
1. aug 2018, 21:24
jo men bag kulisserne vidste ledelsen at han var på vej ud af døren, og det har man jo vidst allerede fra første træningsdag
Derfor tager det stadig tid at finde den rette afløser.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Acebone skrev:
1. aug 2018, 21:33
ben2han skrev:
Hvordan kan Bøf og FCK hente den ene forstærkning efter sen anden?

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Diebesten skrev:
1. aug 2018, 21:35
Acebone skrev:
1. aug 2018, 21:33
ben2han skrev:
Fordi de har vidst de skulle bruge på de pladser i noget tid.

Det har ledelsen ikke, det er ikke som at gå ned i netto og købe mælk

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Diebesten skrev:
1. aug 2018, 21:35
Fordi de begge har en større tiltrækningskraft, og FCK et langt større budget.

Desuden har Drexler-sagaen overrasket os. Ved du, hvor længe FCK og BIF har fulgt deres nyerhvervelser da?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.

Køb Adam Maher - er transferfri

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

tatoo skrev:Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.

Det er Hatem Ben Arfa også. Jeg fandt blot det første navn på transfermarkt. Hvordan fandt du Adam Maher? Og hvorfor vil han passe ind?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

PH1978 skrev:
1. aug 2018, 21:51
tatoo skrev:Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.

Det er Hatem Ben Arfa også. Jeg fandt blot det første navn på transfermarkt. Hvordan fandt du Adam Maher? Og hvorfor vil han passe ind?

Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.transfermarkt.com/adam-mahe ... ler/122421

https://www.youtube.com/watch?v=Mahcrv_dNr0

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:
1. aug 2018, 21:40
Som jeg ser det skal vi bruge 2 letbenede chanceskabende offensivspillere der kan sætte en modstander og skabe overtallet på den sidste tredjedel, og det skal vi uanset gruppespil. Poulsen og Sparv holder ikke længe.

Men dog 8-)

Men har man ikke letbenede i offensiven Wickheim, Duelund, Mabil, dovbyk og George ?

er problemet ikke at netop Poulsen og Sparv ikke har meget at spille ind med offensivt, ud over et meget stift men ikke særlig hurtig omgang med bolden ? der er jo ingen af dem der er letbenede og hovedspillet er heller ikke deres speciale, de kommer sjældent frem til egne målchancer / mål.

Munksgaard og Del hende har meget svært ved at sætte en modspiller, altså one to one spillet, og specielt Del Hende har få kvalificerede indlæg, Munksgaard er lidt bedre her, selv om overliggeren også kunne hæves her.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

FCM2000 skrev:
1. aug 2018, 22:27
tatoo skrev:

Men dog 8-)

Men har man ikke letbenede i offensiven Wickheim, Duelund, Mabil, dovbyk og George ?

er problemet ikke at netop Poulsen og Sparv ikke har meget at spille ind med offensivt, ud over et meget stift men ikke særlig hurtig omgang med bolden ? der er jo ingen af dem der er letbenede og hovedspillet er heller ikke deres speciale, de kommer sjældent frem til egne målchancer / mål.

Munksgaard og Del hende har meget svært ved at sætte en modspiller, altså one to one spillet, og specielt Del Hende har få kvalificerede indlæg, Munksgaard er lidt bedre her, selv om overliggeren også kunne hæves her.
Jo det har vi men problemet er at de selv skal skabe deres chancer. Vi har INGEN der ligger en chanceskabende aflevering. Wikheims mål kommer ofte når han selv driver bolden frem. Der er da for helvede noget der hedder dybdeløb, og det ser jeg ingenting af hos os. Synes vi skriger efter 2 typer som Drexler.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:
1. aug 2018, 22:35
FCM2000 skrev:
1. aug 2018, 22:27
tatoo skrev:

Men dog 8-)

Jo det har vi men problemet er at de selv skal skabe deres chancer. Vi har INGEN der ligger en chanceskabende aflevering. Wikheims mål kommer ofte når han selv driver bolden frem. Der er da for helvede noget der hedder dybdeløb, og det ser jeg ingenting af hos os. Synes vi skriger efter 2 typer som Drexler.
Det har du jo ret i, men det man savner fra del hende, sparv, poulsen og munkesgaard er det netop ikke at de kan sætte en mand, 1 to 1 og der ved rive modstanderens midtbane over og kommer i overtal ??? , det er jo det man ser, at Brøndby og FCK er dygtige til med deres midtbanefolk.

Men i mine øjne har FCK og Brøndby en midtbane der langt bedre end FCMs, når vi taler om det offensive spil.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg synes ikke vi har nogen midtbane der fungerer p.t. og det fordi vi ikke har spillere med kvalitet. Vores kantspil er totalt anonymt, og det kunne man jo se på om man skulle ændre formation igen. Vores kanter kommer med INTET, og det har vi ikke gjort siden Novak og Nissen.

Due

Indlæg af Due »

tatoo skrev:
1. aug 2018, 22:46
Jeg synes ikke vi har nogen midtbane der fungerer p.t. og det fordi vi ikke har spillere med kvalitet. Vores kantspil er totalt anonymt, og det kunne man jo se på om man skulle ændre formation igen. Vores kanter kommer med INTET, og det har vi ikke gjort siden Novak og Nissen.
Enig

Låst