Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:Bradley Dack
Blackburn Rovers, offensiv midt og årets spiller i League One,
24 år og 18 mål i 42 kampe

Offensiv midt skal forstås som primær,
Morten Olsen vil kalde ham en polyvant spiller
https://www.transfermarkt.co.uk/bradley ... ler/238556

Billede
Hvor kommer den fra?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Møller

Indlæg af Møller »

https://www.plymouthherald.co.uk/sport/ ... 4m-1101116

Tror han er uden for vores økonomiske rækkevidde, hvis de allerede har sagt nej til 4 mio Pund. Ser ellers spændende ud 😀

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tror alle spillere der kunne være interessante fra det engelske ligasystem er for dyre - og de spillere der stadig er i en god fodboldalder kigger nok opad i den hjemlige andedam. Det er der pengene er. Ikke mange spillere rundt omkring i de kontinentale klubber med engelsk pas
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

PH1978 skrev:
31. jul 2018, 21:30
Hvor kommer den fra?
Ted Knutson og Statsbomb (som der også står i bunden),
mousebreaker skrev:
31. jul 2018, 22:49
Tror alle spillere der kunne være interessante fra det engelske ligasystem er for dyre - og de spillere der stadig er i en god fodboldalder kigger nok opad i den hjemlige andedam. Det er der pengene er. Ikke mange spillere rundt omkring i de kontinentale klubber med engelsk pas
Ja tror jeg du har helt ret i.
Ved ikke hvor seriøst det var, men der blev efterspurgt lidt liv i tråden og tænker det kunne være en relevant spiller, der har niveauet og er i en klub der kvalitetsmæssig er under FCM. Men vil være ret naturligt hvis der er hungrende Championsship klubber, der kan smide penge vi ikke kan, og specielt med engelsk pas virker det ikke super sandsynligt.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Dal Hende vil gerne til udlandet engang - vel ikke overraskende: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... idtjylland - Jeg ser gerne vi beholder ham en halv til en hel sæson mere, så vi kan få afløseren på plads inden vi skibber ham afsted - måske Joel Andersson, hvis han da ikke lige så langsomt overtager højre backen.

Sanneh og Paul forventes solgt indenfor 12-18 måneder "- Bubacarr Sanneh og Paul Onuachu er ekstraordinære. De vil blive solgt inden for de næste 12-18 måneder. Fortsætter de udviklingen, kan der blive tale om salg i Sørloth-størrelsen, siger Claus Steinlein til Jyllands-Posten." https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... og-onuachu - Jeg kan nu godt forestille mig at mindst en af dem ryger til når vores Europæiske eventyr er slut(enten nu her i transfervinduet eller til vinter). Er vi ude af Europa til vinter og samtidig sat med 8+ point til Brøndby og FCK tror jeg også godt de begge kunne ryge der. Desværre lukker det engelske transfervindue tidligt i år(9. august) hvilket gør at de helt store penge cirkulerer lidt mindre rundt i slutningen af transfervinduet.

Derudover tror jeg at den store ro der er angående vores transfers skal begrundes i kampen i aften. Skulle vi gå videre, vil jeg ikke være overrasket, hvis der offentliggøres en stor transfer inden for en uge. Ryger vi ud tror jeg desværre ikke vi ser noget, før på sidstedagen af transfervinduet, når vores europæiske skæbne er definitivt afgjort. Vi har truppen til at kæmpe med helt i toppen af superligaen, såfremt vi ikke skal spille europæisk gruppespil. Skal vi både spille europæisk og superligaen, så skal vi have en spiller eller 2 mere ind der kan løfte topniveauet, selvom disse spillere ikke hænger på træerne.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Steffen am skrev:
1. aug 2018, 00:24
PH1978 skrev:
31. jul 2018, 21:30
Hvor kommer den fra?
Ted Knutson og Statsbomb (som der også står i bunden),
mousebreaker skrev:
31. jul 2018, 22:49
Ja tror jeg du har helt ret i.
Ved ikke hvor seriøst det var, men der blev efterspurgt lidt liv i tråden og tænker det kunne være en relevant spiller, der har niveauet og er i en klub der kvalitetsmæssig er under FCM. Men vil være ret naturligt hvis der er hungrende Championsship klubber, der kan smide penge vi ikke kan, og specielt med engelsk pas virker det ikke super sandsynligt.
Det var et fint forsøg på at få liv i tråden, jeg forsøgte også at smide et link på en spiller jeg synes kunne være interessant men det er der tilsyneladende ingen der har taget notits af, synes nu ellers en spiller på 25år som har spillet chl og har vundet masser af mesterskaber på en freetransfer kunne være interessant, åbenbart ikke. Må håbe ledelsen har held med at finde et par profiler.

THenry

Indlæg af THenry »

Kent skrev:
31. jul 2018, 14:12
Igboun skrev:
31. jul 2018, 13:47
Tipsbladet eller bold skriver at Uffe Bech ikke er en del af Hannover96's planer.

Han havde en meget højt topniveau, da han var motiveret og ikke var skadet. Lidt en lotto kupon. Men med højt afkast hvis det går godt. Hvis vi kunne få ham op i gear ville han være det der kaldes en dynasti spiller i en anden tråd.
Vi bød jo i sin tid på Uffe Bech, den gang vi forsøgte at imødekomme Slys ønske om et lukrativt skifte, i slutningen af vintervinduet i 2015. Så vidt jeg husker, var det ham, der afviste os den gang. Men gammel kærlighed har det med ikke at ruste, så hvem ved, om vi er efter ham igen? Dog må hans skadeshistorik være afskrækkende, og hans karriere er i den grad på vej ud på et sidespor. For mig ville han være en lottokupon.
Uffe Bech er ikke den "Drexler-erstatning", som vi her og nu mangler, men hans markedsværdi er lav pt., og kan sikkert erhverves ret billigt. Så det er en billig lottokupon, hvor gevinsten kan være høj, hvis han kan komme tilbage på det niveau, som han havde i FCN-tiden. Så af den grund vil jeg ikke afvise en evt. handel, da vi altid jagter en god handel og forsøger at hente spillere ind på forskud, så erstatningen står klar ved fremtidige salg af de nuværende offensive profiler.

Ligeledes har der tidligere været interesse og bud på ham fra vores side (ved dog ikke om han ville passe bedre ind som kant i vores gamle spilsystem end i det nuværende?), men hvor Bech selv sagde nej på transfer deadline day, og Sly måtte tage et halvt år mere i klubben. Jeg tror dog ikke nødvendigvis, at Bech ville sige nej i dag, da han ikke har leveret i Tyskland, samt at vi er en mere attraktiv klub i dag sammenlignet med vinteren 2015. Spørgsmålet er nok nærmere, om vi er interesseret i ham i dag.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tænker 21 årige Allan Sousa fra Vejle vil være en ideel Duelund afløser.

Han arbejder sten hårdt og har en masse x-faktor.

Benzo

Indlæg af Benzo »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fra-gambia

Sambujang Touray bliver testet, 18 år.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Vi mangler simpelthen en kampafgørende spiller. Det kan simpelthen ikke ses mere tyderligere end idag, jeg regner stærkt med en ny signing hurtigst muligt.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Vi mangler så meget wingbacks som kan levere ordentlige indlæg, samt afdrible deres direkte modstandere. Vi ser i dag vores mangler central offensiv for at sidde vores angribere i scene.

ben2han

Indlæg af ben2han »

mnm123 skrev:
1. aug 2018, 21:06
Vi mangler så meget wingbacks som kan levere ordentlige indlæg, samt afdrible deres direkte modstandere. Vi ser i dag vores mangler central offensiv for at sidde vores angribere i scene.
det kan du kun have ret i, aksen Sparv, poulsen, Frank, del hende og munksgaard kan man kun sætte spørgsmålstegn ved rent opbygning af spillet,
når man ser Brøndby, med Tibling, muktar, Kaiser og ham den nye fra kroatien/ og vigen, så er det jo en midt der i det opbyggende spil er en klasse bedre end FCM, FCM har så haft andre kompetencer i sidste sæson, men det er ikke særlig køn fodbold vi spiller for tiden.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Det lød da til på CS at vi er efter en off midtbane

ben2han

Indlæg af ben2han »

Matjavsen skrev:
1. aug 2018, 21:19
Men ham burde de have haft klar fra sæsonstart, eller for for et par uger siden

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Matjavsen skrev:
1. aug 2018, 21:19
Det er vel også naturligt og forventet, nu vi ikke fik glæde af Drexler.

Låst