Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Jeg tror at folk misforstår Thorup. Thorup mener at truppen er bred nok, hvilket ingen kan være uenige i. Sven vil dog gerne erstatte drexler. De taler i virkeligheden ikke om det samme
Senest rettet af SimonH 21. jul 2018, 22:18, rettet i alt 1 gang.
Jeg synes man skulle hente Younes Namli eller Martin Ødegaard.
To kreative boks til boks spillere, som kan være playmaker, men stadig har fart og dynamik i sit spil.
To kreative boks til boks spillere, som kan være playmaker, men stadig har fart og dynamik i sit spil.
-
mousebreaker
Rafael van der Vaart er vist ledig på markedet....Raat33 skrev: ↑21. jul 2018, 22:11De må lige tage at blive enige internt og så præsentere den største penis-transfer i dansk fodbold nogensinde, ind med Peter CrouchSimonH skrev: ↑21. jul 2018, 19:45Sven siger at de jagter en erstatning
https://www.aoh.dk/artikel/20180720/fcm ... ler-aflser![]()
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Mabil bliver i Europa iflg hans Instagram.
Så gerne Mabil blive, men vel umiddelbart samme position so Hassan
De har alt for mange af den sammen skuffe, Hassan, Kroon, Mabil, duelund, wickheim, Frank, Kraev, Baidoo og Kaan.
Mindst 3 af de 9 her bør forlade klubben i den her sommer, det bliver næppe wickheim, Hassan, Kraev og Frank.
Mens resten kandiere til at forlade klubben.
Jeg så gerne 4 af dem ud og så en klassespiller ind.
Du mener altså, at Kaan og Baidoo er samme type som Duelund, Hassan og Wikheim? Interessant..ben2han skrev: ↑22. jul 2018, 12:29De har alt for mange af den sammen skuffe, Hassan, Kroon, Mabil, duelund, wickheim, Frank, Kraev, Baidoo og Kaan.
Mindst 3 af de 9 her bør forlade klubben i den her sommer, det bliver næppe wickheim, Hassan, Kraev og Frank.
Det viser mere, at han Ikke har sat sig ind i noget. I øvrigt så kan du lige tilføje Frank. Han er bestemt heller ikke samme type som due/wikheim.O skrev: ↑22. jul 2018, 14:09Du mener altså, at Kaan og Baidoo er samme type som Duelund, Hassan og Wikheim? Interessant..ben2han skrev: ↑22. jul 2018, 12:29De har alt for mange af den sammen skuffe, Hassan, Kroon, Mabil, duelund, wickheim, Frank, Kraev, Baidoo og Kaan.
- Administrator
Så du mener at for at undgå at ødelægge kontinuiteten i truppen skal der skiftes ud i truppen, og dermed ødelægge kontinuiteten?ben2han skrev: ↑21. jul 2018, 12:19Problemet er måske ? at der kommer en masse udlejede spillere tilbage i truppen, og skal have deres chance, det ødelægger måske kontinuiteten i truppen ?mousebreaker skrev: ↑21. jul 2018, 12:14Thorup har spillere nok at gøre med til at kunne spille med i tre turneringer. Ðer er også masser af kvalitet i truppen. Det ved Thorup og derfor siger han også som han gør. Han ved med garanti også at Steinlein Graversen m.fl ikke har lukket vinduet. Der kommer flere afgange og der vil komme flere nye til. Klubben arbejder stensikkert på at finde en DD type, om de så lykkedes med det er en anden sag.
Trænerteamet må dog gå og klø sig lidt i nakken og spekulere over hvad de har gjort galt. Så gode spillere bør ikke kunne spille så ringe og ide forladt som i de to første kampe. Jeg ved godt at modstanderne også får løn for at spille, meeeen så lidt kvalitet på bolden som vi har vist de første to runder tyder på forkert planlægning i opstarten. Det var ikke anderledes sidste sæson = stof til eftertanke
det nytter jo ikke noget, at man ugen før start, for første gang stiller op i startformationen.
Jeg fygter at FCM har en trup med for mange talentfulde spillere, men for få kvalitetsspillere her og nu, og helt ærlig så mangler, jeg at nogle af dem der har været udlejet slår igennem, det har de ikke gjort.
Derfor bør de rense ud i truppen nu og få en par topspilllere ind ala drexler klassen.
Jeg taler om de spillere der vendt tilbage fra udleje, de har jo aldrig været en del af kontinuteten i sidste sæsonAdministrator skrev: ↑22. jul 2018, 16:40Så du mener at for at undgå at ødelægge kontinuiteten i truppen skal der skiftes ud i truppen, og dermed ødelægge kontinuiteten?ben2han skrev: ↑21. jul 2018, 12:19Problemet er måske ? at der kommer en masse udlejede spillere tilbage i truppen, og skal have deres chance, det ødelægger måske kontinuiteten i truppen ?mousebreaker skrev: ↑21. jul 2018, 12:14Thorup har spillere nok at gøre med til at kunne spille med i tre turneringer. Ðer er også masser af kvalitet i truppen. Det ved Thorup og derfor siger han også som han gør. Han ved med garanti også at Steinlein Graversen m.fl ikke har lukket vinduet. Der kommer flere afgange og der vil komme flere nye til. Klubben arbejder stensikkert på at finde en DD type, om de så lykkedes med det er en anden sag.
Trænerteamet må dog gå og klø sig lidt i nakken og spekulere over hvad de har gjort galt. Så gode spillere bør ikke kunne spille så ringe og ide forladt som i de to første kampe. Jeg ved godt at modstanderne også får løn for at spille, meeeen så lidt kvalitet på bolden som vi har vist de første to runder tyder på forkert planlægning i opstarten. Det var ikke anderledes sidste sæson = stof til eftertanke
det nytter jo ikke noget, at man ugen før start, for første gang stiller op i startformationen.
Jeg fygter at FCM har en trup med for mange talentfulde spillere, men for få kvalitetsspillere her og nu, og helt ærlig så mangler, jeg at nogle af dem der har været udlejet slår igennem, det har de ikke gjort.
Derfor bør de rense ud i truppen nu og få en par topspilllere ind ala drexler klassen.
- Administrator
Ja, men hvad er forskellen på dem og de nye du vil have? Du nye vil jo heller ikke hjælpe på kontinuiteten.ben2han skrev: ↑22. jul 2018, 17:11Jeg taler om de spillere der vendt tilbage fra udleje, de har jo aldrig været en del af kontinuteten i sidste sæsonAdministrator skrev: ↑22. jul 2018, 16:40Så du mener at for at undgå at ødelægge kontinuiteten i truppen skal der skiftes ud i truppen, og dermed ødelægge kontinuiteten?ben2han skrev: ↑21. jul 2018, 12:19
Problemet er måske ? at der kommer en masse udlejede spillere tilbage i truppen, og skal have deres chance, det ødelægger måske kontinuiteten i truppen ?
Derfor bør de rense ud i truppen nu og få en par topspilllere ind ala drexler klassen.![]()
Jeg mener selvfølgelig at vi godt kan supplere truppen, men decideret udskiftning er sjældent godt.
Bare vent og se hvad der sker i Brøndby, jeg har en formodning om at de ender med at falde lidt sammen efter deres massive udskiftning i start 11.
Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår det rigtigt:
Den trup (og den træner) der vandt DM for 2 måneder siden (med et rekordhøjt antal sejre og point) er, på trods af at den er blevet styrket en smule, nu pludselig kun god nok til at kæmpe om en plads i top 6?
Top 6 er "min" forventning. Det var den også sidste år og året før. Det betyder jo ikke, at man ikke kan blive mester eller top3 (det håber jeg da). Man kan intet bedømme endnu sæson mæssig. Der skal vi nok mindst hen til runde 13. Men derfor må jeg nok gerne komme med hypotesen om, at det nok nærmere er spillernes kvalitet fremfor trænerens der har været udslagsgiven. Jeg har skam ros Thorup et par gange, men har også rettet masser af kritik. Hvis du kigger på kritik delen, så kan du se mange har været enige de gange den er kommet.Flemse skrev: ↑23. jul 2018, 10:12Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår det rigtigt:
Den trup (og den træner) der vandt DM for 2 måneder siden (med et rekordhøjt antal sejre og point) er, på trods af at den er blevet styrket en smule, nu pludselig kun god nok til at kæmpe om en plads i top 6?
Kunne være fint for ham. Han mangler kampe på øverste niveau, for at udvikle sig.Benzo skrev: ↑24. jul 2018, 12:39Kairinen muligvis til Hobro på leje:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hob ... -finne-an/