Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af AltidFCM »

THenry skrev:
18. jul 2018, 12:27
1. FC Köln skulle ifølge Bild være interesseret i Drexler. Artiklen siger dog også, at de ikke har pengene til at gennemføre handlen. https://www.bild.de/sport/fussball/1-fc ... .bild.html

Holstein Kiels succestræner Markus Anfang skal træne Köln i 2. Bundesliga i næste sæson, så der er en forbindelse mellem spilleren og træneren.
I min optik ville det bedste være, hvis altså rygterne holder vand, at få sendt ham afsted så hurtigt som muligt. Ja, vi skal have mere end, hvad vi selv gav, men en spiller, der efter sigende har fortrudt et skifte til vores klub, er ikke en god signing. Det kommer til at gå galt, som jeg tidligere har nævnt.

Jeg tror, han bliver præsenteret i Mainz snart.

Afsted med dig, Dominick!

Vijen

Indlæg af Vijen »

AltidFCM skrev:
18. jul 2018, 13:41
THenry skrev:
1. FC Köln skulle ifølge Bild være interesseret i Drexler. Artiklen siger dog også, at de ikke har pengene til at gennemføre handlen. https://www.bild.de/sport/fussball/1-fc ... .bild.html

Holstein Kiels succestræner Markus Anfang skal træne Köln i 2. Bundesliga i næste sæson, så der er en forbindelse mellem spilleren og træneren.
I min optik ville det bedste være, hvis altså rygterne holder vand, at få sendt ham afsted så hurtigt som muligt. Ja, vi skal have mere end, hvad vi selv gav, men en spiller, der efter sigende har fortrudt et skifte til vores klub, er ikke en god signing. Det kommer til at gå galt, som jeg tidligere har nævnt.

Har han udtalt, at han ikke vil FCM?

Det er da kun super fedt for os, at vi har fået en spiller der er så meget rift om fra større klubber.

THenry

Indlæg af THenry »

Vijen skrev:
18. jul 2018, 14:19
AltidFCM skrev:
18. jul 2018, 13:41
THenry skrev:

Har han udtalt, at han ikke vil FCM?

Det er da kun super fedt for os, at vi har fået en spiller der er så meget rift om fra større klubber.
Nej. Han har ikke ville udtale sig til nogen medier. Ifølge HF vil han ikke give interview, da han er i dårligt humør og skadet...så kan man jo tolke på den.

Om ikke andet, så kan interesse fra flere klubber sikkert bruges til at presse Mainz (eller andre interesserede klubber) på prisen, men håber nu stadigvæk han bliver. Vi har et klart behov for hans evner på banen, således vi kan blive bedre i åbent spil, hvilket var et kæmpe problem i sidste kamp. Bliver han solgt til Tyskland, så skal vi finde en ny offensiv profil, der besidder de samme kreative egenskaber.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Det er sjovt, at han er i for dårlig humør til at give interviews, men han kan sagtens opdatere sin Instagram med billeder fra hans hjemmebesøg i Kiel med hashtagget #smile.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

CasperA skrev:
18. jul 2018, 16:15
Det er sjovt, at han er i for dårlig humør til at give interviews, men han kan sagtens opdatere sin Instagram med billeder fra hans hjemmebesøg i Kiel med hashtagget #smile.
Nu er der også lidt forskel på at snakke med journalister, og så smide lidt billeder op på de sociale medier. ;)
Høvdingen af Herning

Realisten

Indlæg af Realisten »

FCM2000 skrev:
18. jul 2018, 10:57
CasperBW skrev:
18. jul 2018, 10:50
FCM2000 skrev:
18. jul 2018, 10:29

Men hvad sker der nu ?

Køber FCM netop en fra en hylde højere nu ? Okosun er jo slet ikke samme type, så det er jeg lidt spændt på at se hvad man gør.
Mangler vi spillere til midtbanen?

Vi har Polle, Sparv, Okusun, Frank som alle er superligaspillere der har niveauet, det er altså 4 spillere til 2 pladser. Derudover har vi backups i form af Jens-Lys, Kaan og Frederik Brandhof. Vi er endnu ikke sikret europæisk gruppespil. Jeg tror først vi evt. henter en 5. starter hvis det skulle ske vi kom i europæisk gruppespil. Indtil da er truppen bred nok.

Nej, Okusun er ikke samme type som Janus, men med systemskiftet blev Janus' type netop overflødiggjort, vi skal ikke spille med en 6'er, jf. trænerteamet.
Korrekt at han ikke passer ind mere i det nye system, men han har haft en del at sige udenfor banen, det er jo det man selv skriver i dag fra FCM, og ja der sker nok først noget efter en evt. kval.

Men du nævner selv Poulsen og Sparv, og det er 2 spillere der synger på sidste vers og den eneste som er spielmacher af dem du nævner er Poulsen.

Kaan og Brandhof de er med høj sandsynlighed væk når vinduet lukker, Kaan har været her i lang tid og har ikke klappet igennem.
Det kan godt være Kaan og/eller Brandhoff begge er lejet ud, når vinduet er lukket men hvis du havde forventet at Kaan karinen havde slået igennem og blevet fastmand, og at han nu må forlade klubben, fordi han "ikke har klappet igennem" ??? Er vist en fejlvurdering.
Han ryger uheldigt ud med noget hovedskade/svimmelhed mod Brøndby i en kamp, hvor han blive tryktestet af en topmodstander, men vi ikke set ham nok endnu til at sige farvel.

Jakob P - skygges af Jens Lys der virke til at have noget gennembrudskraft
Sparv skygges af Okosun, der har flere offensive facetter end Drachmann
Derudover har vi uslebne Frank Onyeka, og fine boblere i Kaan K og Brandhoff.
Samt Drexler og Hassan på vej.
Kun i tilfælde af Exit eller skade til Drexler/JP tror jeg vi ser noget ind, men ellers har JEss lidt af hvert i værktøjskassen :D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Bild melder at Köln er særdeles lune på Drexler og skulle være enige med spilleren selv, men stadig mangler at få forhandlet på plads med FCM, der kræver 4-5 mio euro for ham:

https://www.bild.de/sport/fussball/1-fc ... .bild.html

Benzo

Indlæg af Benzo »

Altså tager jeg helt fejl, eller må klubber ikke forhandle med spillere før de er blevet enige med klubben?

Flemse

Indlæg af Flemse »

Benzo skrev:
19. jul 2018, 09:34
Altså tager jeg helt fejl, eller må klubber ikke forhandle med spillere før de er blevet enige med klubben?
De må ikke forhandle med spillere, der har over 6 måneder tilbage af deres kontrakt, medmindre de får lov af klubben. Så det må man jo gå ud fra, at de har fået.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... m-drexler/

Så forfanden. Glæder mig til at høre, hvad grunden er til han vil væk. Og så til en 2. Bundesligaklub igen??

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sikke en idiot. Magen til fjols skal man forhåbentlig lede længe efter. Bundesliga havde givet mening, men at skifte tilbage til samme liga er helt håbløst. Ville hellere han rådnede op hos os end tjene de millioner.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Håber snart den her farce er ovre det er til at brække sig over. Havde glædet mig til at se hvad Drexler kunne tilføre men nu vil jeg hellere bare have ham sendt afsted og forhåbentlig fundet en habil afløser for ham hurtigst muligt, men er sq ved at være træt af folk der skriver kontrakt med os for så at fortryde..

Willigenburg

Indlæg af Willigenburg »

TheLegend skrev:
19. jul 2018, 10:04
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... m-drexler/

Så forfanden. Glæder mig til at høre, hvad grunden er til han vil væk. Og så til en 2. Bundesligaklub igen??

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg gad godt se den artikel som bold.dk tager udgangspunkt i. Den eneste jeg kan finde, som siger noget lignende på bilds hjemmeside er:
https://www.bild.de/sport/fussball/1-fc ... .bild.html

Og det eneste den artikel reelt siger er at Köln er enig med Drexler, men at de mangler at blive enige med os.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jeg tror at de tager udgangspunkt i Tipsbladet artikel, som så er blevet misforstået af bold.dk
Absolut håbløst. Han smutter dog nok alligevel.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Sniper skrev:
19. jul 2018, 10:15
Håber snart den her farce er ovre det er til at brække sig over. Havde glædet mig til at se hvad Drexler kunne tilføre men nu vil jeg hellere bare have ham sendt afsted og forhåbentlig fundet en habil afløser for ham hurtigst muligt, men er sq ved at være træt af folk der skriver kontrakt med os for så at fortryde..
hmmm så er der mange der har fortrudt igennem tiden, Sørloth forsvandt efter 6 mdr.

Det her er vel bare et udtryk for, at pengene er alfa og omega i topfodbold.

Låst