FCM2000 skrev: ↑18. jul 2018, 10:57
CasperBW skrev: ↑18. jul 2018, 10:50
FCM2000 skrev: ↑18. jul 2018, 10:29
Men hvad sker der nu ?
Køber FCM netop en fra en hylde højere nu ? Okosun er jo slet ikke samme type, så det er jeg lidt spændt på at se hvad man gør.
Mangler vi spillere til midtbanen?
Vi har Polle, Sparv, Okusun, Frank som alle er superligaspillere der har niveauet, det er altså 4 spillere til 2 pladser. Derudover har vi backups i form af Jens-Lys, Kaan og Frederik Brandhof. Vi er endnu ikke sikret europæisk gruppespil. Jeg tror først vi evt. henter en 5. starter hvis det skulle ske vi kom i europæisk gruppespil. Indtil da er truppen bred nok.
Nej, Okusun er ikke samme type som Janus, men med systemskiftet blev Janus' type netop overflødiggjort, vi skal ikke spille med en 6'er, jf. trænerteamet.
Korrekt at han ikke passer ind mere i det nye system, men han har haft en del at sige udenfor banen, det er jo det man selv skriver i dag fra FCM, og ja der sker nok først noget efter en evt. kval.
Men du nævner selv Poulsen og Sparv, og det er 2 spillere der synger på sidste vers og den eneste som er spielmacher af dem du nævner er Poulsen.
Kaan og Brandhof de er med høj sandsynlighed væk når vinduet lukker, Kaan har været her i lang tid og har ikke klappet igennem.
Det kan godt være Kaan og/eller Brandhoff begge er lejet ud, når vinduet er lukket men hvis du havde forventet at Kaan karinen havde slået igennem og blevet fastmand, og at han nu må forlade klubben, fordi han "ikke har klappet igennem" ??? Er vist en fejlvurdering.
Han ryger uheldigt ud med noget hovedskade/svimmelhed mod Brøndby i en kamp, hvor han blive tryktestet af en topmodstander, men vi ikke set ham nok endnu til at sige farvel.
Jakob P - skygges af Jens Lys der virke til at have noget gennembrudskraft
Sparv skygges af Okosun, der har flere offensive facetter end Drachmann
Derudover har vi uslebne Frank Onyeka, og fine boblere i Kaan K og Brandhoff.
Samt Drexler og Hassan på vej.
Kun i tilfælde af Exit eller skade til Drexler/JP tror jeg vi ser noget ind, men ellers har JEss lidt af hvert i værktøjskassen