Lund7400 skrev: ↑13. jul 2018, 11:44
Vedr. podcasten, må jeg indrømme, at den for mig bliver for intetsigende uden fagpersoner. Bevares, der er ganske små input fra træningsbanen, men ellers er det vel reelt en fansnak, som sikkert kunne overhøres i andre sammenhænge. Eller har I en baggrund som gør, at jeg som lytter bør tilskrive jer mere troværdighed og jeres ord mere vægt end Jytte nede på hjørnet?
Det er vel korrekt, at ingen af deltagerne i panellet har en sportfaglig/sportsjournalistisk uddannelse (hvilket holdet bag Sort Snak vel også selv ofte har gjort opmærksom på, og sikkert også derfor det bliver omtalt som en FANpodcast), men ikke desto mindre tror jeg nu de følger FCM meget tættere end Jytte fra hjørnet, der næppe ser mange træningspas, eller kan forventes at følge med i ALT omkring klubben
Jeg er en af dem, der ikke har mulighed for at overvære træningerne (eller se træningskampene), så det er fedt at høre, hvad der sker på den front (særligt i disse opstartsperioder) fra folk, der ofte ser træningen og trænings/reservekampe. Selvom det naturligvis altid er en subjektiv vurdering, når Arff mener, at "Cajuste kan få en rolle på førsteholdet allerede i den kommende sæson". Ligesom det i øvrigt er en subjektiv vurdering, når Jørn Just i Folkebladet mener, at "Dovbyk har haft en god opstart".
Selvom jeg heller ikke altid er enig med panelets deltagere, så synes jeg ikke man kan beklikke deres viden om klubben (og engagement i øvrigt), der også ofte bliver bakket op med relevante statistikker m.v. Det er den store viden om klubben hos panelet, der giver et suverænt produkt, som jeg altid ser frem til at lytte til.
Jeg synes også, at det fungerer rigtig godt med et mix mellem special podcasts med deltagere fra klubben, og de rene FANpodcasts, hvilket vel også er det produkt, som Sort Snak oprindeligt blev lanceret som. Jeg synes derfor man får det produkt, som man kan forvente og er blevet lovet, og jeg tror egentlig ikke, at Jytte kunne levere et bedre produkt (eller Mediano for den sags skyld, der i deres seneste podcast om SL, selv gør opmærksom på, at der er fans, der ved mere om deres klub end Medianos ekspertpanel)
Så herfra skal lyde en stor tak for et fedt produkt, der bygger på frivillig arbejdskraft, så fortsæt i endelig bare med det!