UEFA koefficient:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af henker »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... by/7203426

Hvis vi taber i den anden runde så er vi færdige med europæiske turnering. ..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
19. jun 2018, 11:46
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... by/7203426

Hvis vi taber i den anden runde så er vi færdige med europæiske turnering. ..
Nej så ryger vi i EL :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så der trukket lod til 1. runde
De parringer der kan blive relevant for FCM.

Torpedo Kutaisi (GEO) v Sheriff (MDA)
Sūduva (LTU) v APOEL (CYP)
Olimpija Ljubljana (SVN) v Qarabağ (AZE)

Winners of the preliminary round v Malmö (SWE)
Ludogorets Razgrad (BUL) v Crusaders (NIR)
Cork City (IRL) v Legia Warszawa (POL)

Alashkert (ARM) v Celtic (SCO)
Astana (KAZ) v Sutjeska (MNE)

og så træder 3 hold (udover FCM) ind i 2. runde (men da Cluj fra Rumænien ikke er seedet, er det ikke relevant for os)
Dinamo Zagreb (Cro)
BATE Borisov (Bls)

Klar til lodtrækning kl. 14.
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... d=2000976/

SimonH

Indlæg af SimonH »

Bate, Astana, Malmø, Sheriff, Qarabağ

Zagreb, Celtic, legia, ludogorets, apoel

Det er 50/50 om vi får en “god” eller dårlig lodtrækning

SimonH

Indlæg af SimonH »

Vi er blevet inddelt i grupper

Ludogorets, Malmø, Zagreb, Astana,Qarabağ

Det er fint nok
Vi skal bare slippe for ludogorets og zagreb

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Perfekt. Og med hjemmebane til sidst. Klasse.

SimonH

Indlæg af SimonH »

God lodtrækning. Vi fik Astana. Det betyder at vi er seedede i 3. Kvalrunde hvis vi slår dem. Det er imo det klart svageste hold af de hold, som er seedet i 3. Kvalrunde. Lækkert, men lang rejse

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Og vi trak Astana!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Så kan vi håbe, så fremt vi klarer Astana, at vi trækker Qarabag, Malmö eller Sherif i 3. Runde.

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

SimonH skrev:
19. jun 2018, 14:09
God lodtrækning. Vi fik Astana. Det betyder at vi er seedede i 3. Kvalrunde hvis vi slår dem. Det er imo det klart svageste hold af de hold, som er seedet i 3. Kvalrunde. Lækkert, men lang rejse
Jeg forstår ikke din optimisme. De sidste 3 år har Astana været i EL gruppespil og sidste år gik de videre fra gruppen.

Første år de var med, der formåede de at få 4 point i en gruppe med Benfica, Atletico og Galatasaray (4 uafgjorte).

De er på ingen måde en nem lodtrækning.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Lupus1999 skrev:
19. jun 2018, 14:13
Så kan vi håbe, så fremt vi klarer Astana, at vi trækker Qarabag, Malmö eller Sherif i 3. Runde.
Bate er også ok. Zagreb ville være trælse, men den absolut værste lodtrækning ville være AEK Athen, det er godt nok forfærdeligt at de ikke er seedede. Så der er gode muligheder.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Xinx skrev:
19. jun 2018, 14:15
SimonH skrev:
Jeg forstår ikke din optimisme. De sidste 3 år har Astana været i EL gruppespil og sidste år gik de videre fra gruppen.

Første år de var med, der formåede de at få 4 point i en gruppe med Benfica, Atletico og Galatasaray (4 uafgjorte).

Jeg siger ikke den er nem, men hvi skal lige huske hvad vi er oppe i mod. Du ville hellere trække legia, Celtic, ludogorets, Zagreb og apoel? Det ville jeg nemlig ikke.

Det er klart at sheriff og Malmø ville være bedst, men det gode ved Astana er, at vi bliver seedet i 3. Runde modsat hvis vi f.eks. Trak Qarabağ eller Zagreb

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

SimonH skrev:
19. jun 2018, 14:18
Xinx skrev:
19. jun 2018, 14:15
SimonH skrev:

Jeg siger ikke den er nem, men hvi skal lige huske hvad vi er oppe i mod. Du ville hellere trække legia, Celtic, ludogorets, Zagreb og apoel? Det ville jeg nemlig ikke.

Det er klart at sheriff og Malmø ville være bedst, men det gode ved Astana er, at vi bliver seedet i 3. Runde modsat hvis vi f.eks. Trak Qarabağ eller Zagreb
Jeg er med på hvad du mener, men så vi er enige, så er det det nemmeste af de seedede hold, der også er seedet i næste runde.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ja, er vel en udmærket lodtrækning i forhold til, hvad vi kunne få. Astana er måske ikke helt så stærke som for et par år siden, og de fik ny træner i foråret (den gamle træner blev landstræner i stedet for).
De er dog meget stærke på hjemmebane, og det er nok også til deres fordel, at deres liga er i gang og ikke holder sommerpause. Så den første kamp bliver enormt svær.

Besvar