UEFA koefficient:
Re: UEFA koefficient:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... by/7203426
Hvis vi taber i den anden runde så er vi færdige med europæiske turnering. ..
-
Jesper BW1100
Nej så ryger vi i ELhenker skrev: ↑19. jun 2018, 11:46https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... by/7203426
-
Steffen am
Så der trukket lod til 1. runde
De parringer der kan blive relevant for FCM.
Torpedo Kutaisi (GEO) v Sheriff (MDA)
Sūduva (LTU) v APOEL (CYP)
Olimpija Ljubljana (SVN) v Qarabağ (AZE)
Winners of the preliminary round v Malmö (SWE)
Ludogorets Razgrad (BUL) v Crusaders (NIR)
Cork City (IRL) v Legia Warszawa (POL)
Alashkert (ARM) v Celtic (SCO)
Astana (KAZ) v Sutjeska (MNE)
og så træder 3 hold (udover FCM) ind i 2. runde (men da Cluj fra Rumænien ikke er seedet, er det ikke relevant for os)
Dinamo Zagreb (Cro)
BATE Borisov (Bls)
Klar til lodtrækning kl. 14.
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... d=2000976/
De parringer der kan blive relevant for FCM.
Torpedo Kutaisi (GEO) v Sheriff (MDA)
Sūduva (LTU) v APOEL (CYP)
Olimpija Ljubljana (SVN) v Qarabağ (AZE)
Winners of the preliminary round v Malmö (SWE)
Ludogorets Razgrad (BUL) v Crusaders (NIR)
Cork City (IRL) v Legia Warszawa (POL)
Alashkert (ARM) v Celtic (SCO)
Astana (KAZ) v Sutjeska (MNE)
og så træder 3 hold (udover FCM) ind i 2. runde (men da Cluj fra Rumænien ikke er seedet, er det ikke relevant for os)
Dinamo Zagreb (Cro)
BATE Borisov (Bls)
Klar til lodtrækning kl. 14.
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... d=2000976/
Bate, Astana, Malmø, Sheriff, Qarabağ
Zagreb, Celtic, legia, ludogorets, apoel
Det er 50/50 om vi får en “god” eller dårlig lodtrækning
Zagreb, Celtic, legia, ludogorets, apoel
Det er 50/50 om vi får en “god” eller dårlig lodtrækning
Vi er blevet inddelt i grupper
Ludogorets, Malmø, Zagreb, Astana,Qarabağ
Det er fint nok
Vi skal bare slippe for ludogorets og zagreb
Ludogorets, Malmø, Zagreb, Astana,Qarabağ
Det er fint nok
Vi skal bare slippe for ludogorets og zagreb
-
Fodboldfan
Perfekt. Og med hjemmebane til sidst. Klasse.
God lodtrækning. Vi fik Astana. Det betyder at vi er seedede i 3. Kvalrunde hvis vi slår dem. Det er imo det klart svageste hold af de hold, som er seedet i 3. Kvalrunde. Lækkert, men lang rejse
Og vi trak Astana!
Så kan vi håbe, så fremt vi klarer Astana, at vi trækker Qarabag, Malmö eller Sherif i 3. Runde.
Jeg forstår ikke din optimisme. De sidste 3 år har Astana været i EL gruppespil og sidste år gik de videre fra gruppen.
Første år de var med, der formåede de at få 4 point i en gruppe med Benfica, Atletico og Galatasaray (4 uafgjorte).
De er på ingen måde en nem lodtrækning.
Bate er også ok. Zagreb ville være trælse, men den absolut værste lodtrækning ville være AEK Athen, det er godt nok forfærdeligt at de ikke er seedede. Så der er gode muligheder.
Xinx skrev: ↑19. jun 2018, 14:15Jeg forstår ikke din optimisme. De sidste 3 år har Astana været i EL gruppespil og sidste år gik de videre fra gruppen.
Første år de var med, der formåede de at få 4 point i en gruppe med Benfica, Atletico og Galatasaray (4 uafgjorte).
Jeg siger ikke den er nem, men hvi skal lige huske hvad vi er oppe i mod. Du ville hellere trække legia, Celtic, ludogorets, Zagreb og apoel? Det ville jeg nemlig ikke.
Det er klart at sheriff og Malmø ville være bedst, men det gode ved Astana er, at vi bliver seedet i 3. Runde modsat hvis vi f.eks. Trak Qarabağ eller Zagreb
Jeg er med på hvad du mener, men så vi er enige, så er det det nemmeste af de seedede hold, der også er seedet i næste runde.SimonH skrev: ↑19. jun 2018, 14:18Xinx skrev: ↑19. jun 2018, 14:15Jeg forstår ikke din optimisme. De sidste 3 år har Astana været i EL gruppespil og sidste år gik de videre fra gruppen.
Jeg siger ikke den er nem, men hvi skal lige huske hvad vi er oppe i mod. Du ville hellere trække legia, Celtic, ludogorets, Zagreb og apoel? Det ville jeg nemlig ikke.
Det er klart at sheriff og Malmø ville være bedst, men det gode ved Astana er, at vi bliver seedet i 3. Runde modsat hvis vi f.eks. Trak Qarabağ eller Zagreb
Ja, er vel en udmærket lodtrækning i forhold til, hvad vi kunne få. Astana er måske ikke helt så stærke som for et par år siden, og de fik ny træner i foråret (den gamle træner blev landstræner i stedet for).
De er dog meget stærke på hjemmebane, og det er nok også til deres fordel, at deres liga er i gang og ikke holder sommerpause. Så den første kamp bliver enormt svær.
De er dog meget stærke på hjemmebane, og det er nok også til deres fordel, at deres liga er i gang og ikke holder sommerpause. Så den første kamp bliver enormt svær.