Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af bobthebuilder_dk »

TrueWolfMidt skrev:
14. jun 2018, 13:17
Det undre mig lidt, at der kun har været snakket om bud på Paul Onuachu - fra Genk. Hvad tænker i, nogle der har hørt lidt banken på vandrørene, om andre spillere er på vej væk, eller bare bud. Vi har jo en kæmpe trup.

Jeg har intet hørt, men de har udtalt at alle får en fair chance for at vise sig frem til træning. Jeg tænker nok mest det er mabil, kroon mv. der tænkes på her :roll:

...men transfervinduet er langt - Så der kan sørme hurtigt ske noget de næste halvanden måned! Bare se hvad der er sket her henover de sidste 2 døgn! :o :shock: :lol:

Mon ikke det er farvel , enten med udlån eller salg, til Mabil,Kroon,Drachmann, evt Duelund? Udover dem er det selvf. usikkert hvad der skal ske med alle de unge? Andersson,Riis,Brandhof & de nye som lige er rykket op i førsteholdstruppen.
Hvor mange skal til Fredericia og hærdes?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg tænker en række spillere er til “eksamen” i opstarten. Vi skal nok bruge den på, at finde ud af om Kroon, Mabil, Anderson, Riis, Kaan, Baidoo bliver hos os, skal udlejes eller sælges (mest sandsynligt for Kroon og Mabil som jeg ser det). Derudover kommer vi til at udleje en stak af de unge talenter, som vi har på kontrakt. En del vil formentlig få chancen i 1. Division, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi sender en 3-4 stykker alene til Fredericia. I denne kategorie af unge spillere, der ikke er gode nok til vores eget førstehold har jeg spillere, som Thomsen, Brandhof og måske nogle af de nyoprykkede talenter som f.eks Sebastian Buch eller Nicolas Madsen, der kan få svært ved at få kampe på førsteholdet grundet den hårde konkurrence (dog er det muligt, at man vurdere at det er bedst for deres udvikling, hvis de bliver hos os og spiller en del på reserveholdet). I laget af talenter over disse, så kan det være vi kan bruge vores gode forbindelse til Vendsyssel til at udleje spillere til deres superligahold. Anderson og Riis vil være de mest oplagte, men jeg kunne også godt se os udleje nogle af de mange dygtige unge midtbanespillere til dem. Det kunne være Baidoo eller Kaan.

ihaki

Indlæg af ihaki »

THenry skrev:
14. jun 2018, 14:39
Jeg tænker en række spillere er til “eksamen” i opstarten. Vi skal nok bruge den på, at finde ud af om Kroon, Mabil, Anderson, Riis, Kaan, Baidoo bliver hos os, skal udlejes eller sælges (mest sandsynligt for Kroon og Mabil som jeg ser det). Derudover kommer vi til at udleje en stak af de unge talenter, som vi har på kontrakt. En del vil formentlig få chancen i 1. Division, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi sender en 3-4 stykker alene til Fredericia. I denne kategorie af unge spillere, der ikke er gode nok til vores eget førstehold har jeg spillere, som Thomsen, Brandhof og måske nogle af de nyoprykkede talenter som f.eks Sebastian Buch eller Nicolas Madsen, der kan få svært ved at få kampe på førsteholdet grundet den hårde konkurrence (dog er det muligt, at man vurdere at det er bedst for deres udvikling, hvis de bliver hos os og spiller en del på reserveholdet). I laget af talenter over disse, så kan det være vi kan bruge vores gode forbindelse til Vendsyssel til at udleje spillere til deres superligahold. Anderson og Riis vil være de mest oplagte, men jeg kunne også godt se os udleje nogle af de mange dygtige unge midtbanespillere til dem. Det kunne være Baidoo eller Kaan.
jeg synes det lyder godt, men desværre tror jeg at vi kommer til at mangle stoppere, hvis riis bliver udlejet, så måske hans udlejning skal vente til vinter, hvis han ikke bliver er der 4 baks, og 1 bak der er skadet 10 md om året, og sagde han ikke noget om i 3 sport, at de skal have 6 baks, mindst 4 klasse spillere, men muksgaard gjorde det vel meget godt sidst, så ham kan man vel tælle med, så er der 4 gode, en backup i muksgaard, ½ backup i nicolaisen, jeg håber dog at ham og andersen bliver i vendsyssel, men med cl pas

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Andreas Poulsen til Gladbach for 34 mio: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/t ... er/7198259

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Fantomsalg!!! Vildt at få det beløb for en 18-årig, der knap nok har spillet Superliga..,..!

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Den gør ondt... Men millionerne ruller endnu engang ind, bare imponerende.. Så skal Duelund også afsted for de 30 mil, så det er super godkendt.

Den gør ondt, fordi AP har hele pakken. Højde, fart, eksplosiv, indlæg - med VENSTREfoden. De er så sjældne... Så tæt på kontraktudløb er det super salg, men ja, den gør stadig ondt, fordi han kan gå hele vejen.

ihaki

Indlæg af ihaki »

fedt salg, det bliver spændende at se, hvem der så kommer ind som venstre bak, om hende for en konkurrent, eller om der hentes en udviklingsspiller

mmgala

Indlæg af mmgala »

Ligner det ikke lidt Simon Kjær salget, havde han ikke omkring en halv sæson og solgt for 30...... Men stærkt solgt

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Det svært at være negativ som FCM fan for tiden. At vi kan sælge Andreas Poulsen med 1.5 år på kontrakten for 34 mio plus yderligere mulige 15 mio i bonusser er i min verden fuldstændigt vandvittigt.

Så regnestykket denne uge er 4 spillere ind -Andreas Poulsen ud og omkring 24 mio i overskud på balancen.
Bare WOW...
Mike80

Everybody hates us we don't care...

974

Indlæg af 974 »

Så er det jo lidt sjovt at linket nedenfor i artiklen siger at vi afviste et bud på 15 millioner kr for et halvt år siden :-)

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... lg/6987333

Det her er jo et monster godt salg igen . også hvis klausulerne på sigt bliver indløst!!

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Har vi en unge gut til den position?
Eller skal der købes en?

Benzo

Indlæg af Benzo »

mmgala skrev:
14. jun 2018, 23:15
Ligner det ikke lidt Simon Kjær salget, havde han ikke omkring en halv sæson og solgt for 30...... Men stærkt solgt
Blev Kjær ikke solgt primært fordi han havde imponeret voldsomt i en eller anden ungdomsturnering? Og han først rigtigt bed sig fast i start-opstillingen efter han blev solgt (det var vidst noget med at Palermo købte ham i vintervinduet, men han skulle først skifte om sommeren).
Det er ihvertfald sådan jeg husker det :)

Mht Andreas Poulsen, så er jeg noget ked af at han smutter, men hvis han ikke vil forlænge sin kontrakt er klubben jo nødt til at få mønt på ham mens det er muligt, så flot salg selvom det er lidt ærgeligt.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Matjavsen skrev:
14. jun 2018, 23:32
Eller skal der købes en?
Jeg mener ikke, vi har en venstreback/venstrekant-type, som er klar til at komme ind omkring førsteholdet.
Af de type spillere, der er på akademiet, til den position, er der en venstrebenet kant, Jonathan Bagger, eller en venstrebenet forsvarsspiller i Tobias Anker, men der alt for langt endnu for begge, vil jeg mene.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

AltidFCM skrev:
14. jun 2018, 23:39
Matjavsen skrev:
Eller skal der købes en?
Jeg mener ikke, vi har en venstreback/venstrekant-type, som er klar til at komme ind omkring førsteholdet.
Af de type spillere, der er på akademiet, til den position, er der en venstrebenet kant, Jonathan Bagger, eller en venstrebenet forsvarsspiller i Tobias Anker, men der alt for langt endnu for begge, vil jeg mene.
Så kan man vel forvente er køb inden længe, hvis ham bliver solgt

Benzo

Indlæg af Benzo »

Matjavsen skrev:
14. jun 2018, 23:44
AltidFCM skrev:
14. jun 2018, 23:39
Matjavsen skrev:
Eller skal der købes en?
Så kan man vel forvente er køb inden længe, hvis ham bliver solgt
Ja, eller en lejeaftale, vi har jo stadig MDH.

Låst