Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Benzo »

Jeg tror det er Okosun der snakkes om, og grunden til at der ligefrem kommer en pressemeddelelse er fordi han skal blive her og spille sig på holdet, og ikke lejes ud med det samme som James, Reese og Skytte.

ihaki

Indlæg af ihaki »

jeg håber de bliver ved at lave sådanne handler, det er spændende, søren reese tror jeg nu på kunne blive interessant for fcm, så ham forstår jeg ikke hvis nogle er utilfredse med,
okosun kan jeg godt lide, og jeg tror han er tiltænkt til angrebet, men også til midtbanen for at at ændre spillet som indskifter,

hvis skytte som nogen siger kan spille sparvs plads på sigt, hvis han forbedre sig, sådan jeg forstår det er der maks 3 unge, der kan spille den plads, og det er med lange udsigter, så det giver også mening,

og med ham fra canada, tænker jeg det kunne være en korcsmar kender, og at man tænker det kunne være sjovt at se, hvor langt en landsholdsspiller derfra kan komme, og reklame så man på sigt nemmere kan hente canadiske landsholdspillere,

og hvis vi ikke skal outspend vores modstandere, vil det at blive verdenskendt omkring akademiet, men også at være de bedste, til at udvikle de lidt glemte spillere,

udover det er det da pænt af fcm de for chancen i en større liga, og med fcm ved deres navn, er der større sandsynlighed for de kan få chancen i en bedre liga, end hvis de bliver i silkeborg/viborg, i teorien burde de spille gratis, for at takke fcm,

desuden hvis fcm skaffer spillere som er/ kan, være gode nok til superligaen og måske mere, vil man være med til at hæve hele superligaen, i sportslig kvalitet, måske direkte blive skyld i, at et hold når gruppespil i el, eller en oprykning,

hvis fcm på sigt kan blive dominerende på verdensplan, i både at udvikle fra eget akademi, men også tage dem der missede deres store chance, det vil være fedt, og mere læsestof, og hvorfor er det et problem, at de andre spillere har nogle at konkurre med, hvis det for akademisterne til at blive kede af det, burde de nok ikke blive professionelle

ihaki

Indlæg af ihaki »

desuden er det da sjovere de investere deres mils, i spillere end i lejligheder eller lalandia, og ja man kan da ikke blive ved at købe start 11, hvordan vil du betale deres løn, desuden er truppen ikke komplet nu

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Jeg tjekkede lige latest news og så, at VM-aktuelle Jonas Knudsen er blevet far. En mand, jeg godt kunne tænke mig at se i Herning.
Og samtidig går der rygter rundt i FCM-land, at vi skulle være tæt på en dansk profil - og her tænker jeg ikke Okosun.

Er det helt utænkeligt, at Jonas, med ét år tilbage i Ipswich og på vej til VM, er en mand, vi kunne hente?
Den venstrefod dér tiltrækker mig ret så voldsomt, og hans højde på 1,85m (samme som Novák) gør ham perfekt til vores trebackskæde, som mangler en Novák-type.

Jeg tænker, at der helt sikkert kan komme kæmpebud på Sanneh, som vi skal være klar på, og Kian som måske stadig har en udlandseventyr til gode, kan også smutte (dog noget tvivlsomt, tror jeg)

Eller er det bare mig, som hyper den venstrefod op? For mig at se er det en nødvendighed, fordi vores spil (opspil) har været skrækkeligt og primitivt. Jeg tror ikke, Nicolaisen slår igennem længere (desværre).

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nogle som ved om dagens transfer kan streames ?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

TrueWolfMidt skrev:
14. jun 2018, 09:39
Nogle som ved om dagens transfer kan streames ?

Tja ? jeg sidder også og trykker F5 på fcm.dk i øjeblikket?! ?!! :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Det var bare okosun :(

Men pressemødet var vel så folk havde en chance til at stille spørgsmål til de handler vi har lavet

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tro mig. Han vil forstærke vores trup. Nu kan vi også, når det er nødvendigt, spare lidt på folk som JP og Sparv. Thumbs up herfra.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jeg er enig. Super god transfer, men i mine øjne, så har vi altså ikke længere plads til Janus, hvis de unge stadig skal føle, at de har en chance. Jeg ville undre mig meget, hvis han ikke blev solgt nu. Evt til OB, burde være oplagt med Michelsen som ny træner.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

SimonH skrev:
14. jun 2018, 10:12
Jeg er enig. Super god transfer, men i mine øjne, så har vi altså ikke længere plads til Janus, hvis de unge stadig skal føle, at de har en chance. Jeg ville undre mig meget, hvis han ikke blev solgt nu. Evt til OB, burde være oplagt med Michelsen som ny træner.
Ja eller "hjem" til Sønderjyske eller Horsens ? :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Denne artikel siger vel det der skal siges om denne transfer.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo- ... osun-salg/

THenry

Indlæg af THenry »

TrueWolfMidt skrev:
14. jun 2018, 10:10
Tro mig. Han vil forstærke vores trup. Nu kan vi også, når det er nødvendigt, spare lidt på folk som JP og Sparv. Thumbs up herfra.
Han vil helt sikkert styrke bredden, og give bedre mulighed for at spare Sparv og måske i mindre omfang Polle (selvom Okosun ikke er en spilfordeler). Derudover bliver vi bare endnu mere uhyggelige på dødboldene, og får nogle store drenge, som vi kan sende ind fra bænken i kampe, hvor vi skal score et mål til sidst og ligge et ekstra tryk. Buba, Erik, Paul, Okosun, Dal Hende, Kian/Korcsmar og evt Dovbyk/George bliver en stor mundfuld for mange hold på standarder. Man må også i den grad sige, at vi har gearet næste sæsons trup til at vi både skal med i europæisk gruppespil og spille i toppen af ligaen for ellers har vi da en voldsom stor trup. Derfor kan det godt give problemer, hvis vi kikser europæisk gruppespil.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis vi var giftige på standarder i sidste sæson, ja så ved jeg ikke hvad betegnelsen skal være nu ? Vi skal da håbe på en god lodtrækning i chl. Kval. kampene og hvis det kikser, så skal vi virkelig præstere for europa-league gruggespil. Vi har vel aldrig haft så god og bred en trup som nu. Det kan godt ske at jeg er for optimistisk, men jeg tror faktisk på, at vi godt kan komme i et gruppespil i år.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Vi kommer i et gruppespil er jeg overbevist om. Det fejler ikke. Hvis vi trækker Malmø, så bliver det grimt for dem. Kunne være fedt

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det undre mig lidt, at der kun har været snakket om bud på Paul Onuachu - fra Genk. Hvad tænker i, nogle der har hørt lidt banken på vandrørene, om andre spillere er på vej væk, eller bare bud. Vi har jo en kæmpe trup.

Låst