Ind med Flano
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Hvad skal vi med 3 wingbacks?ben2han skrev: ↑8. jun 2018, 18:54Det jeg har hørt og læst er at Geroge er en udviklingsspiller, som slet ikke er klar til en fast plads hos FCm, kan man seriøs gå ind i kampen om kvalificering til europæisk gruppespil med en spiller, der i foråret har siddet mere på bænken eller helt uden for, for et hold der er rykket ned ?????????Matjavsen skrev: ↑8. jun 2018, 18:22ben2han skrev: ↑8. jun 2018, 18:08Sommerens FCM udsalg og køb:
Mit gæt![]()
Paul ryger til Werder Bremen, som i de 2 sidste vinduer er sat i forbindelse med Paul, Werder Bremen der er fået lidt penge i kassen på det seneste.
Andreas Poulsen ryger til Mönchengladbach, skal FCM have noget for ham så er det nu, FCM satsede på at u-19 landsholdet kom til EM, det glippede, og dermed glippede et godt salgsvindue.
Pris på A. Poulsen er vel nu 10-15 mill kr, da der er 1 1/2 år tilbage og set udefra ser det ikke ud til at A. Poulsen agter at forlænge, for så havde man gjort det forlængst, f.eks. afviste FCM et pænt tilbud fra Mönchengladbach i sidste vindue.
FCM køber 3 klassespillere, en højre wingback og en venstre wingback og en erstatning for Paul.
Hvis FCM ryger i kval, så køber man formentlig en erfaren klassespiller til den centrale midt, da man er nød til at spare de to lidt ældre drenge "Sparv og Poulsen", det er for mange kampe til dem og bliver en af dem skadet så ? de har også godt af lidt konkurrence på den centrale midt.
Erstatningen for Paul er vel geroge, de er samme type angriber, og vi for kun en wingback hvis vi sælger A Poulsen
Hvor ved du fra at FCM "kun" får en wingback hvis FCM sælger Poulsen.
Du skriver "Vi", men du sidder vel ikke sammen med Ove og Svend / Ankersen / Benham ???
Og Paul bliver heller ikke solgt til sommer hvis man skal tro på CS.
Dovbyk er også udviklings spiller men han er vores erstatning for sørloth
Og "de" køber heller ikke en højre wingback da klubben skal bruge 40% af spilletiden til spillere fra akademiet.
Og det har CS sagt til mediano vi stadig skal
Og det har CS sagt til mediano vi stadig skal
-
mousebreaker
Med tilgangen af Drexler så tror jeg heller ikke vi skal regne med flere til midtbanen.
Janus, Tim, Polle, DD, Frank og Rilwan kan også spille derinde skulle det blive nødvendigt. Kraev bør også snart være klar til at steppe op. Uden at vide det tænker jeg at der også må være et par akademi spillere der kan fylde på der. Regner med et farvel til Duelund
Janus, Tim, Polle, DD, Frank og Rilwan kan også spille derinde skulle det blive nødvendigt. Kraev bør også snart være klar til at steppe op. Uden at vide det tænker jeg at der også må være et par akademi spillere der kan fylde på der. Regner med et farvel til Duelund
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Christian Tue Jensen for vel også nogle chancer næste sæson på midtbanenmousebreaker skrev: ↑8. jun 2018, 21:44Med tilgangen af Drexler så tror jeg heller ikke vi skal regne med flere til midtbanen.
-
mousebreaker
Jeg så da også gerne et indkøb som førstevalg på vores klart svageste position, højre wb, men føler mig overbevist om at klubben giver sæsonen til de to unge. Hvem ved, kan de lægge på i det offensive spil så kan det faktisk blive ret godt.
Lige nu tror jeg ikke klubben regner med indkøb, medmindre der ryger en spiller i vinduet eller vi render ind i en langtidsskade, men får de en mulighed som man ikke bør sige nej til så slår de velsagtens til. Så hvem ved. Lige nu synes jeg truppen ser ganske fremragende ud - og bred. 10 af 11 positioner er tilfredsstillende som jeg ser det
Lige nu tror jeg ikke klubben regner med indkøb, medmindre der ryger en spiller i vinduet eller vi render ind i en langtidsskade, men får de en mulighed som man ikke bør sige nej til så slår de velsagtens til. Så hvem ved. Lige nu synes jeg truppen ser ganske fremragende ud - og bred. 10 af 11 positioner er tilfredsstillende som jeg ser det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
-
Steffen am
Mener bestemt at Christian Tue er tiltænkt en af de 3 forreste pladser, men næppe næste sæson hvor han skal tage ansvar, max breddespiller.Matjavsen skrev: ↑8. jun 2018, 21:47Christian Tue Jensen for vel også nogle chancer næste sæson på midtbanenmousebreaker skrev: ↑8. jun 2018, 21:44Med tilgangen af Drexler så tror jeg heller ikke vi skal regne med flere til midtbanen.
Tror hvis vi skal snakke om nogen af de unge der kan blive spændende og tage mere ansvar er det typer som Frank, Baidoo, Kaan, Dovbyk, Kraev, Torp, Anderson, Riis og Nicolaisen. Der er så også nok af, der kan blive spændende.
Christian Tue, mon ikke der går 1-2 sæsoner mere inden. Nu får han nogen Youth League kampe, hvor han forhåbentlig kan brillere.
Hvis du tager dig tid til at lytte til podcasten siger CS det er en af de 3 vigtigste ting i Fc midtjylland,
Det er sjovt herinde hvor stor tiltro der er til de unge og ikke mindst hvem der står for tur, men der kan vel kun være 11 på banenSteffen am skrev: ↑8. jun 2018, 22:12Mener bestemt at Christian Tue er tiltænkt en af de 3 forreste pladser, men næppe næste sæson hvor han skal tage ansvar, max breddespiller.Matjavsen skrev: ↑8. jun 2018, 21:47Christian Tue Jensen for vel også nogle chancer næste sæson på midtbanenmousebreaker skrev: ↑8. jun 2018, 21:44Med tilgangen af Drexler så tror jeg heller ikke vi skal regne med flere til midtbanen.
Tror hvis vi skal snakke om nogen af de unge der kan blive spændende og tage mere ansvar er det typer som Frank, Baidoo, Kaan, Dovbyk, Kraev, Torp, Anderson, Riis og Nicolaisen. Der er så også nok af, der kan blive spændende.![]()
Christian Tue, mon ikke der går 1-2 sæsoner mere inden. Nu får han nogen Youth League kampe, hvor han forhåbentlig kan brillere.![]()
den podcast der kan du ikke lige linke den ?
Jeg kan ikke forstille mig, at Benham vil acceptere, at når holdet skal udtages, at Thorup da er forpligtet til at sætte holdet ud fra den præmis, og i en afgørende kamp om gruppespil i CL, der indbringer 200 mill kr.
Man kan nok godt forvente, at en stor del af de unge ryger på leje i Fredericia (eller andre steder alt efter, hvilket niveau de er på.)FCM2000 skrev: ↑8. jun 2018, 22:19Det er sjovt herinde hvor stor tiltro der er til de unge og ikke mindst hvem der står for tur, men der kan vel kun være 11 på banenSteffen am skrev: ↑8. jun 2018, 22:12Mener bestemt at Christian Tue er tiltænkt en af de 3 forreste pladser, men næppe næste sæson hvor han skal tage ansvar, max breddespiller.
Tror hvis vi skal snakke om nogen af de unge der kan blive spændende og tage mere ansvar er det typer som Frank, Baidoo, Kaan, Dovbyk, Kraev, Torp, Anderson, Riis og Nicolaisen. Der er så også nok af, der kan blive spændende.![]()
Christian Tue, mon ikke der går 1-2 sæsoner mere inden. Nu får han nogen Youth League kampe, hvor han forhåbentlig kan brillere.![]()
![]()
Mit bud er, at Tue ikke får 1 minut for FCMs førstehold i næste sæson.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/5/2 ... drillerier
Og nu er der jo ikke i hver kamp, men et gennemsnit over en hel sæson, i denne var den 1-2% under og alligevel har vi det andet højeste snit nogensinde i suppens historie
MEN dog !!!Matjavsen skrev: ↑8. jun 2018, 23:01http://www.mediano.nu/oversigt/2018/5/2 ... drillerier
Og nu er der jo ikke i hver kamp, men et gennemsnit over en hel sæson, i denne var den 1-2% under og alligevel har vi det andet højeste snit nogensinde i suppens historie
https://soundcloud.com/medianonu/fc-mid ... -steinlein
Peter Brüchmann spørger CS, om Thorup ikke er forpligtet til at stille op med det stærkeste hold, og CS siger, at det er han selvfølgelig, og at de 40 pct mere er et mål/håb, at Thorup selvfølgelig skal stille op med de stærkeste spillere.
Det eneste man dog kan sætte spørgsmålstegn ved, er at når ledelsen går ud og siger, at man modsat sidste MS 2015, og nu vil gå et trin op, at man så kan have en højre wingback, som ikke er optimalt, CS indrømmer jo at de skal udvikles, men kan man undgå et indkøb her hvis man mener det seriøst med CL gruppespil og nyt mesterskab, samtidig ?
Hvor er det ellers man vil gå et trin op ?, CS åbner jo op for op for 3 indkøb i det her vindue
Og samtidig undlader du behændigt at han direkte på spørgsmålet siger "At det er LIVSVIGTIGT" og at det hører med til én af de 3 store målsætninger i Midtjylland!!ben2han skrev: ↑9. jun 2018, 11:01
MEN dog !!!
https://soundcloud.com/medianonu/fc-mid ... -steinlein
Peter Brüchmann spørger CS, om Thorup ikke er forpligtet til at stille op med det stærkeste hold, og CS siger, at det er han selvfølgelig, og at de 40 pct mere er et mål/håb, at Thorup selvfølgelig skal stille op med de stærkeste spillere.
Det eneste man dog kan sætte spørgsmålstegn ved, er at når ledelsen går ud og siger, at man modsat sidste MS 2015, og nu vil gå et trin op, at man så kan have en højre wingback, som ikke er optimalt, CS indrømmer jo at de skal udvikles, men kan man undgå et indkøb her hvis man mener det seriøst med CL gruppespil og nyt mesterskab, samtidig ?
Hvor er det ellers man vil gå et trin op ?, CS åbner jo op for op for 3 indkøb i det her vindue
OG at man netop på højre wingback har sørget for at han har 2 akademiudviklede spillere, så der er noget at vælge mellem
get a grip