Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:
1. jun 2018, 18:37
FCM2000 skrev:
1. jun 2018, 17:33
Acebone skrev:
1. jun 2018, 17:29

Og hvor ved du, at de... Øhhh, hvad sker der her? Du stiller der samme spørgsmål som EsbenVest?
Det er det da ikke kan du ikke læse, godt nok er det varmt i dag 8-)
Esben spørger hvorfor henker tror at klubben ikke har tænkt på Wahlqvist, hvorefter du spørger kontra tiæ Esben hvor han ved fra de ikke har det.
Det giver sq da ingen mening....?
tag nu en kold øl Jesper, vi to har ikke meget at skrive med hinanden om :shock:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:
1. jun 2018, 19:08
Jesper BW1100 skrev:
1. jun 2018, 18:37
FCM2000 skrev:

Esben spørger hvorfor henker tror at klubben ikke har tænkt på Wahlqvist, hvorefter du spørger kontra tiæ Esben hvor han ved fra de ikke har det.
Det giver sq da ingen mening....?
tag nu en kold øl Jesper, vi to har ikke meget at skrive med hinanden om :shock:
Undskyld mig, så la da vær. I ved i ikke kan tåle hinanden. Stop nu det mudderkasting og opfør jer som voksne selv om jeg ved at det kan være svært.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
Acebone skrev:
1. jun 2018, 17:29
FCM2000 skrev:
1. jun 2018, 17:21

og hvor ved du at de ikke har tænkt på det ?
Og hvor ved du, at de... Øhhh, hvad sker der her? Du stiller der samme spørgsmål som EsbenVest?
Læs dit indlæg igen.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Fcm2000 har ret, niveauet er godt nok lavt herinde.
Folk kan ikke følge simple regler

CasperA

Indlæg af CasperA »

Stop nu med jeres ligegyldige diskussion og hold jer til reelle transfers, der vedrører FCM. Ellers må admin jo gå ind at slette indlæggene eller blokere folk.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

CasperA skrev:
2. jun 2018, 13:03
Stop nu med jeres ligegyldige diskussion og hold jer til reelle transfers, der vedrører FCM. Ellers må admin jo gå ind at slette indlæggene eller blokere folk.

Treco

Indlæg af Treco »

Hvis man kigger på den her analyse er målmandsposten måske også plads hvor vi kan forbedre os af målmænd der har spillet 1000 minutter ligger Jesper på 12. pladsen ud af 17.
Dog skal det med at de kære folk fra tapin ikke har taget med hvor god en målmand evner er i pasningsspillet og det igangsættende spil. Men de mener ikke de har haft data der giver mulighed for at gør det ordentlig.
Derover er det jo også svært at se på data hvor vigtig en brik en målmand er med sine lederegenskaber og til at styre sit forsvar.

https://medium.com/@tapinanalyse/s%C3%A ... db838b4d46

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Treco skrev:
5. jun 2018, 14:00
Hvis man kigger på den her analyse er målmandsposten måske også plads hvor vi kan forbedre os af målmænd der har spillet 1000 minutter ligger Jesper på 12. pladsen ud af 17.
Dog skal det med at de kære folk fra tapin ikke har taget med hvor god en målmand evner er i pasningsspillet og det igangsættende spil. Men de mener ikke de har haft data der giver mulighed for at gør det ordentlig.
Derover er det jo også svært at se på data hvor vigtig en brik en målmand er med sine lederegenskaber og til at styre sit forsvar.

https://medium.com/@tapinanalyse/s%C3%A ... db838b4d46
Jeg var for langsom. - Jeg har startet en tråd med samme emne. Beklager.

Min tråd var tiltænkt en diskussion af Hansen kontra Hamid i højere grad end transfer.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jeg ved ikke hvor seriøst vi skal tage den tabel, når målmænd som snorre, jovanovic, Mikkel Bruun, Stephan Andersen, Hannes haldorsson samt måske robin Olsen ligger foran Jesper Hansen. Jeg mener faktisk kun, at der er Robin Olsen af de listede der er i nærheden af Jesper Hansen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

SimonH skrev:
5. jun 2018, 15:11
Jeg ved ikke hvor seriøst vi skal tage den tabel, når målmænd som snorre, jovanovic, Mikkel Bruun, Stephan Andersen, Hannes haldorsson samt måske robin Olsen ligger foran Jesper Hansen. Jeg mener faktisk kun, at der er Robin Olsen af de listede der er i nærheden af Jesper Hansen.
Fuldstændig enig. De et absolut i særklasse i forhold til alle de andre.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Sommerens FCM udsalg og køb:

Mit gæt :fcm:

Paul ryger til Werder Bremen, som i de 2 sidste vinduer er sat i forbindelse med Paul, Werder Bremen der er fået lidt penge i kassen på det seneste.

Andreas Poulsen ryger til Mönchengladbach, skal FCM have noget for ham så er det nu, FCM satsede på at u-19 landsholdet kom til EM, det glippede, og dermed glippede et godt salgsvindue.

Pris på A. Poulsen er vel nu 10-15 mill kr, da der er 1 1/2 år tilbage og set udefra ser det ikke ud til at A. Poulsen agter at forlænge, for så havde man gjort det forlængst, f.eks. afviste FCM et pænt tilbud fra Mönchengladbach i sidste vindue.

FCM køber 3 klassespillere, en højre wingback og en venstre wingback og en erstatning for Paul.

Hvis FCM ryger i kval, så køber man formentlig en erfaren klassespiller til den centrale midt, da man er nød til at spare de to lidt ældre drenge "Sparv og Poulsen", det er for mange kampe til dem og bliver en af dem skadet så ? de har også godt af lidt konkurrence på den centrale midt.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ben2han skrev:
8. jun 2018, 18:08

Paul ryger til Werder Bremen, som i de 2 sidste vinduer er sat i forbindelse med Paul, Werder Bremen der er fået lidt penge i kassen på det seneste.

Andreas Poulsen ryger til Mönchengladbach, skal FCM have noget for ham så er det nu, FCM satsede på at u-19 landsholdet kom til EM, det glippede, og dermed glippede et godt salgsvindue.

Pris på A. Poulsen er vel nu 10-15 mill kr, da der er 1 1/2 år tilbage og set udefra ser det ikke ud til at A. Poulsen agter at forlænge, for så havde man gjort det forlængst, f.eks. afviste FCM et pænt tilbud fra Mönchengladbach i sidste vindue.

FCM køber 3 klassespillere, en højre wingback og en venstre wingback og en erstatning for Paul.

Hvis FCM ryger i kval, så køber man formentlig en erfaren klassespiller til den centrale midt, da man er nød til at spare de to lidt ældre drenge "Sparv og Poulsen", det er for mange kampe til dem og bliver en af dem skadet så ? de har også godt af lidt konkurrence på den centrale midt.

Erstatningen for Paul er vel geroge, de er samme type angriber, og vi for kun en wingback hvis vi sælger A Poulsen

ben2han

Indlæg af ben2han »

Matjavsen skrev:
8. jun 2018, 18:22
ben2han skrev:
8. jun 2018, 18:08

Erstatningen for Paul er vel geroge, de er samme type angriber, og vi for kun en wingback hvis vi sælger A Poulsen
Det jeg har hørt og læst er at Geroge er en udviklingsspiller, som slet ikke er klar til en fast plads hos FCm, kan man seriøs gå ind i kampen om kvalificering til europæisk gruppespil med en spiller, der i foråret har siddet mere på bænken eller helt uden for, for et hold der er rykket ned ?????????

Hvor ved du fra at FCM "kun" får en wingback hvis FCM sælger Poulsen.

Du skriver "Vi", men du sidder vel ikke sammen med Ove og Svend / Ankersen / Benham ???

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Selvom der gik rent børnehave i den, da jeg sidst sidst prøvede at få svar på et meget simpelt spørgsmål, prøver jeg alligevel igen.

Nogle her i tråden nævner Linus Wahlquist som et emne til højre back. Kan de evt. uddybe, hvorfor han er interessant, styrker/svagheder, og hvad I tror, han vil koste FCM i transferudgift?

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

A-League.dk skriver det her: “Western Sydney har snøren ude efter FC Midtjyllands Awer Mabil, der tidligere var en stor A-League profil for Adelaide United.
Mabil har i den seneste sæson været udlejet til portugisiske Pacos de Ferreira, hvor det blev til 30 kampe og 3 mål.”

Er der nogen, der har hørt mere om det?

Låst