Densestar7430 skrev: ↑29. maj 2018, 10:26
Jeg er helt overbevist om at Erik anses som værende en ny spiller, da han kun var her på et halvt års leje og man officielt ikke troede det var muligt at tilknytte ham permanent.
Sparv derimod fik en forlængelse af sin kontrakt, hvorfor han ikke anses som en ny spiller.
Jeg tror personligt at de 2 forstærkninger, der har været tale om er Erik og Drexler.
Så når THenry ovenfor skriver, at han har talt med Steinlein, som siger at Sparv var den ene, så mener du ikke, at det passer..... Det giver altså ikke meget mening.
Det kan godt være, at du ikke anser Sparv for at være en tilgang, fordi han ‘bare’ blev forlænget. Men faktum er jo, at han ikke ville være hos os i næste sæson (ligesom Erik), hvis vi ikke havde lavet en ny kontrakt med ham. Så selvom jeg er enig i, at det kan virke lidt tamt, at der er tale om en forlængelse og ikke en ny spiller som sådan, så ser jeg da bestemt signingen af Sparv som en tilgang. Og når Steinlein fortæller, at der er to tilgange på plads, så er jeg ret overbevist om, at det handler om at de to underskrevne kontrakter de havde liggende i skuffen i mandags. Heraf var den ene Sparv. Den anden, tror jeg, er Drexler, men der skal nok lige falde lidt mere ro på nede i KIel (træner og sportsdirektøren er smuttet til andre klubber) før ledelsen har lyst til at offentliggøre et salg af deres vigtigste offensive profil til en lille klub i DK.