Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Acebone »

ben2han skrev:
28. maj 2018, 20:29
Jeg tror der kommer 2 vinduer,

1) man forsøger at gøre færdig før start, for at have de forstærkninger med i opstarten og stå stærkt til europa kampene.

2) Sidst i august kan der komme tilbud FCM ikke kan sige nej til, og så skal man hurtigt ud og hente erstatninger.
Det tror jeg, du har ret i. Sidste sommervindue var vi også meget tidligt ude med f.eks. Sørloth. Det var super fedt.

Vi er jo allerede i gang med Erik og George, kan man sige. Protesterer Randers egentlig stadig over den handel, eller er den lukket? Ikke meget man har hørt for nylig.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Sagde han ikke sidste mandag

"Vi vil præsentere 2 nye spillere i næste uge"

Tror de venter til medierne har glemt at vi har signet Erik

Sahl

Indlæg af Sahl »

Matjavsen skrev:
28. maj 2018, 20:33

Det kan man da håbe og det ville jo give fin mening, men der er godt nok mange rygter om Drexler, han er en ombejlet person.

pdole

Indlæg af pdole »

Alle håber selvfølgelig på Drexler efter han er blevet ret 'hyped' herinde. Falder den handel til jorden(hvad den nok gør, hvis den ikke allerede er underskrevet), synes jeg vi skal gå efter Kadrii. Han har noget offensivt power og nogle gode visioner i spillet. Kunne sagtens se det fungere med

Wikheim Paul Kadrii

Kadrii har nogle af de kvaliteter Sørloth havde pladsen. Speed, et godt drive med bolden, øje for medspillerne og selvfølgelig et giftigt venstre ben når han trækker ind i banen. Mangler selvfølgelig noget fysisk ift til Sørloth. Det fysiske har M. George så, hvis der er brug for det. ;)

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Jeg tror nu nok, Drexler er i hus. Der vil altid være mange rygter i aviserne, men medierne ved åbenbart ikke, at der allerede er en aftale. At der er en aftale, er jeg slet ikke i tvivl om, eftersom der er så mange herinde og omkring FCM, der kender til handlen. Så lad nu være med at køre jer selv op ;) ;)

Jeg er sgu mere nervøs for Andreas Poulsen. Den type spiller hænge altså ikke på træerne. Den knægt har hele pakken, og det ville simpelthen ærgre mig SÅ meget, hvis vi lod ham gå uden et par år her på holdet. Få nu den aftale på plads! :fcm:

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Matjavsen skrev:
28. maj 2018, 20:33

Ret skal være ret. Udmeldingen var 1 til 2 nye spillere som de forventede at præsentere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
CJ85

Indlæg af CJ85 »

Tænker ikke at Sparv i stedet for Halsti vil gøre andet end at give modstanderne flere straffespark. 11 gule kort, og mange frispark i indeværende sæson. Lad os da bare holde Sparv langt væk fra feltet! :)
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:
28. maj 2018, 20:03
FCM2000 skrev:
28. maj 2018, 19:53
tatoo skrev:
28. maj 2018, 19:21
http://hsv24.mopo.de/2018/05/28/lockt-b ... m-hsv.html

Må bare sige at hvis vi ikke har fået en underskrift - ja så får vi ikke Drexler.
forstår ikke helt, at man ikke har præsenteret, de 2 spillere man sagde man havde, jeg anser ikke ES som en ny spiller :oops:
Jeg anser heller ikke spillere man har på leje som nye spillere fordi de kommer på kontrakt. Måske Sparv også er en ny spiller, hans kontrakt var den ikke løbet ud? :)

Well, det lader ikke til at DD allerede har skrevet under på en kontrakt med FCM, så vi må nok til at se andre steder hen. Jeg håber dog stadig.
Snakkede med CS i sidste uge, og han sagde faktisk, at Sparv var den ene af de 2 signings. Han ville ikke bekræfte den anden er Drexler (og det er jo fair nok, at han ikke kunne kommentere på konkrete navne). Jeg er dog rimelig sikker på, at dem er ham. Sviatchenko-handlen med Celtic gik først igennem i weekenden, så CS kunne ikke med sikkerhed vide, at vi kunne lande ham på det tidspunkt, jeg snakkede med ham, så dermed er han udelukket som en af de 2 nye signings, der blev omtalt til mesterskabsfesten.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Men hvis ret skal være ret,
Så blev der meldt ud at det var 2 nyheder, og ikke sagt noget om 2 nye spillere,
Selvfølgelig også derfor Sparv talte som den ene

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Steffen am skrev:
28. maj 2018, 23:42
Så blev der meldt ud at det var 2 nyheder, og ikke sagt noget om 2 nye spillere,
Det altså ikke helt korrekt.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... naeste-uge

“Der allerede nu købt ind i næste uge og folk kan godt begynde at glæde sig for nu tager vi FCM til næste niveau”

“Vi præsenterer to spillere”

Ret klar tale fra Steinlein:-)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
28. maj 2018, 23:42
Yes FCM forstærker sig med Erik og Sparv til næste sæson :-)

Helt ærlig Steffen am

den går ikke, jf. Steinlein står anført for at udtale "nye"

https://www.aoib.dk/artikel/20180522/st ... i-nste-uge

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis man ser video klippet kan man se en Steinlein der er helt euforisk (med rette). I de situationer kommer der ikke nok ilt til hjernen og man skal derfor tage nøjagtigheden i hans udtalelseer med et gran salt. En noget mere fattet Rasmus Ankersen sagde senere på skærmen at man forventede at kunne præsentere 1 til 2 spillere
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg er helt overbevist om at Erik anses som værende en ny spiller, da han kun var her på et halvt års leje og man officielt ikke troede det var muligt at tilknytte ham permanent.

Sparv derimod fik en forlængelse af sin kontrakt, hvorfor han ikke anses som en ny spiller.

Jeg tror personligt at de 2 forstærkninger, der har været tale om er Erik og Drexler.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Densestar7430 skrev:
29. maj 2018, 10:26
Jeg er helt overbevist om at Erik anses som værende en ny spiller, da han kun var her på et halvt års leje og man officielt ikke troede det var muligt at tilknytte ham permanent.

Sparv derimod fik en forlængelse af sin kontrakt, hvorfor han ikke anses som en ny spiller.

Jeg tror personligt at de 2 forstærkninger, der har været tale om er Erik og Drexler.
Så når THenry ovenfor skriver, at han har talt med Steinlein, som siger at Sparv var den ene, så mener du ikke, at det passer..... Det giver altså ikke meget mening.

Det kan godt være, at du ikke anser Sparv for at være en tilgang, fordi han ‘bare’ blev forlænget. Men faktum er jo, at han ikke ville være hos os i næste sæson (ligesom Erik), hvis vi ikke havde lavet en ny kontrakt med ham. Så selvom jeg er enig i, at det kan virke lidt tamt, at der er tale om en forlængelse og ikke en ny spiller som sådan, så ser jeg da bestemt signingen af Sparv som en tilgang. Og når Steinlein fortæller, at der er to tilgange på plads, så er jeg ret overbevist om, at det handler om at de to underskrevne kontrakter de havde liggende i skuffen i mandags. Heraf var den ene Sparv. Den anden, tror jeg, er Drexler, men der skal nok lige falde lidt mere ro på nede i KIel (træner og sportsdirektøren er smuttet til andre klubber) før ledelsen har lyst til at offentliggøre et salg af deres vigtigste offensive profil til en lille klub i DK.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
29. maj 2018, 10:57
Densestar7430 skrev:
29. maj 2018, 10:26

Så når THenry ovenfor skriver, at han har talt med Steinlein, som siger at Sparv var den ene, så mener du ikke, at det passer..... Det giver altså ikke meget mening.

Det kan godt være, at du ikke anser Sparv for at være en tilgang, fordi han ‘bare’ blev forlænget. Men faktum er jo, at han ikke ville være hos os i næste sæson (ligesom Erik), hvis vi ikke havde lavet en ny kontrakt med ham. Så selvom jeg er enig i, at det kan virke lidt tamt, at der er tale om en forlængelse og ikke en ny spiller som sådan, så ser jeg da bestemt signingen af Sparv som en tilgang. Og når Steinlein fortæller, at der er to tilgange på plads, så er jeg ret overbevist om, at det handler om at de to underskrevne kontrakter de havde liggende i skuffen i mandags. Heraf var den ene Sparv. Den anden, tror jeg, er Drexler, men der skal nok lige falde lidt mere ro på nede i KIel (træner og sportsdirektøren er smuttet til andre klubber) før ledelsen har lyst til at offentliggøre et salg af deres vigtigste offensive profil til en lille klub i DK.
Hvis det er som du skriver, så er det jo misinformation fra FCMs side.

Steinlein står i Herning Folkeblad og siger der kommer 2 "nye" i næste uge.

Andre ord der er brugt, at indkøbene skal være fra en "hylde højere", "forstærke" osv

Rent sprogmæssig betyder det 2 nye ansigter, og det er Sparv og Erik ikke :-)

Ellers skulle man skrevet, at vi "forlænger" samarbejdet med 2 etablerede spillere.

Helt ærligt, hvis Barcelona indkalder til pressemøde for at præsentere en ny stjerne og så er det Messi der sidder der, samtlige pressefolk vil føle sig snydt.

Låst