Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Bliver den anden spiller ikke snart offentliggjort :/
Synes det er fedt, at vi har fået Erik og til så billige penge! Det ligger jo også indenfor det gæt jeg selv kom med, så det er jeg glad og tilfreds med. Glæder mig meget til, at høre Drexler blive offentligt gjort også.
billig ? hvor meget har Erik fået for at skrive under ? lad os lige se det før man siger "billig"
Vi kan ikke forholde os til andet end hans pris, da vi ikke kender de kontraktuelle facts. Så udfra de oplysninger vi har, så er han billig. Lønmæssigt er han nok den dyreste spiller vi har lige nu ... I hvert fald nu hvor VdV er gået.
http://hsv24.mopo.de/2018/05/28/lockt-b ... m-hsv.html
Må bare sige at hvis vi ikke har fået en underskrift - ja så får vi ikke Drexler.
Må bare sige at hvis vi ikke har fået en underskrift - ja så får vi ikke Drexler.
Kunne være godt, hvis en af dem der sagde at det var en Done deal lige kunne informere om den stadig er lige så sikker. Var det kun en mundtlig aftale vi havde med ham eller?
Ikke så godt, at se så mange rygter. Men det er jo klart at 2. Bundesligaens bedste spiller er interessant for mange. Bare ærgelig for dem, hvis de er for sent ude. Men de kan jo bare smide 100 mill en af de næste måneder så er det også fint
Ikke så godt, at se så mange rygter. Men det er jo klart at 2. Bundesligaens bedste spiller er interessant for mange. Bare ærgelig for dem, hvis de er for sent ude. Men de kan jo bare smide 100 mill en af de næste måneder så er det også fint
forstår ikke helt, at man ikke har præsenteret, de 2 spillere man sagde man havde, jeg anser ikke ES som en ny spillertatoo skrev: ↑28. maj 2018, 19:21http://hsv24.mopo.de/2018/05/28/lockt-b ... m-hsv.html
-
mousebreaker
Jeg anser heller ikke spillere man har på leje som nye spillere fordi de kommer på kontrakt. Måske Sparv også er en ny spiller, hans kontrakt var den ikke løbet ud?FCM2000 skrev: ↑28. maj 2018, 19:53forstår ikke helt, at man ikke har præsenteret, de 2 spillere man sagde man havde, jeg anser ikke ES som en ny spillertatoo skrev: ↑28. maj 2018, 19:21http://hsv24.mopo.de/2018/05/28/lockt-b ... m-hsv.html
Må bare sige at hvis vi ikke har fået en underskrift - ja så får vi ikke Drexler.![]()
Well, det lader ikke til at DD allerede har skrevet under på en kontrakt med FCM, så vi må nok til at se andre steder hen. Jeg håber dog stadig.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Sommeren er lang, og mon ikke Graversens liste er ligeså.
Hvis ikke vi får Drexler, finder vi nok en anden. Vi skal i hvert fald ikke i budkrig med de store tyske klubber.
Hvis ikke vi får Drexler, finder vi nok en anden. Vi skal i hvert fald ikke i budkrig med de store tyske klubber.
Jeg ville blive skuffet hvis man vælger, at skrive herinde som om at han er en done deal for så, at finde ud af det ikke er tilfældet. Det var jo trods alt ikke bare en fan der skrev rygtet.
Jeg tror der kommer 2 vinduer,
1) man forsøger at gøre færdig før start, for at have de forstærkninger med i opstarten og stå stærkt til europa kampene.
2) Sidst i august kan der komme tilbud FCM ikke kan sige nej til, og så skal man hurtigt ud og hente erstatninger.
Alle, der har skrevet om det, er vel fans? Jeg er med på, at de har det indefra et sted, men det er vel næppe klubbens repræsentanter, der har skrevet herinde. Det har i hvert fald ikke fremgået.
Jeg tænker at det der har admin rettigheder herinde også ofte har kendskab nok til ikke, at lukke groft misinformation ud! Der plejer at være hold i det når det er sådan. Det ville da være noget af et lavpunkt, at være så hyped for så at blive skuffet