har han så også de ting sparv og poulsen har, eller er det for at de kan supplere i anden godt, hvem er petter andersson, synes ikke jeg har set ham, hvem spiller han forFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 22:05han minder en del om Petter Andersson, han er hurtig, teknisk, mange assist og målfarlig.
offensiv midt
Han har alt det, som sparv og poulsen mangler, nemlig evnen til at rykke op gennem banen og sætte folk af.
Temposkift
Kan se at werder Bremen i dag også nævnes, men det benægter werder bremen har noget på sig.
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
-
Jesper BW1100
Petter Andersson?! Hvilken FCM-fan kender ikke ham? 
kæft duihaki skrev: ↑22. maj 2018, 22:16har han så også de ting sparv og poulsen har, eller er det for at de kan supplere i anden godt, hvem er petter andersson, synes ikke jeg har set ham, hvem spiller han forFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 22:05han minder en del om Petter Andersson, han er hurtig, teknisk, mange assist og målfarlig.
offensiv midt
Han har alt det, som sparv og poulsen mangler, nemlig evnen til at rykke op gennem banen og sætte folk af.
Temposkift
Kan se at werder Bremen i dag også nævnes, men det benægter werder bremen har noget på sig.
Han var med til at vinde guld første gang i 15 og var en klassespiller, der var alt for ofte skadet.
Drexler er ikke en 6'er men offensiv midt, Franks plads på den offensive midt, lige foran Poulsen, men han kan også spille 8'er med offensive ryk, det som Poulsen mangler.
Behandle andre, som man selv ønsker at blive behandlet.
Jeg er utrolig træt af at læse folks nedladenhed over for hianden.
Vær venlig og tænke, inden man sender sit indlæg.
Og få tråden tilbage på sporet.
Jeg er utrolig træt af at læse folks nedladenhed over for hianden.
Vær venlig og tænke, inden man sender sit indlæg.
Og få tråden tilbage på sporet.
Jeg synes du skal prøve at google lidt på de navne du ikke har hørt om. Så kan du meget nemmere deltage i debatten. Brandhof er en kant/offensiv spiller vi har købt i Skive sidste år og så lejede vi ham ud til Skive pga spilletid.
-
Steffen am
Håber virkelig vi kan hæve niveauet herinde.
Men i sæsonen er der brugt 32 spillere.
18 spillere udefra og 14 egne spillere
Det fordeler sig 33.557 min udefra og 14.218 minutter af gl. akademister.
Dvs. 29,8 % akademitid.
Synes en vigtig pointe vedr. køb udefra vs. akademister er hvis man kan holde på akademister, som man tidligere ville sælge, er det jo også en forstærkning. Hvis vi kan holde på f.eks. Duelund og Andreas Poulsen står vi stærkere, er fri for at hente nye spillere og kan også sikrer lidt kontinuitet, for ikke at snakke om at være fri for at skulle betale et millionbeløb. Ydermere er egne spillere generelt billigere end dem man henter.
Det er selvfølgelig en balancegang, som ledesen også har nævnt op til flere gange. Der skal være noget af det hele. F.eks. kommer vi ikke til at se et køb af Mads Albæk. En ting er at han måske har niveau, men hvis han kun er 5 % bedre en fra akademiet, giver det ikke mening at han kommer ind og "stjæler" spilletid fra de unge. De unge skal også have spilletid for at udvikle sig. Så kan vi altid diskutere om en spiller skal have 30, 50 eller 100 kampe før man rigtig kan evaluere i forhold til forventet niveau.
Lidt hårdt, men hvis man ikke forstår akademiets rolle, har man ikke forstået FCM's strategi.
Dvs. 29,8 % akademitid.
Synes en vigtig pointe vedr. køb udefra vs. akademister er hvis man kan holde på akademister, som man tidligere ville sælge, er det jo også en forstærkning. Hvis vi kan holde på f.eks. Duelund og Andreas Poulsen står vi stærkere, er fri for at hente nye spillere og kan også sikrer lidt kontinuitet, for ikke at snakke om at være fri for at skulle betale et millionbeløb. Ydermere er egne spillere generelt billigere end dem man henter.
Det er selvfølgelig en balancegang, som ledesen også har nævnt op til flere gange. Der skal være noget af det hele. F.eks. kommer vi ikke til at se et køb af Mads Albæk. En ting er at han måske har niveau, men hvis han kun er 5 % bedre en fra akademiet, giver det ikke mening at han kommer ind og "stjæler" spilletid fra de unge. De unge skal også have spilletid for at udvikle sig. Så kan vi altid diskutere om en spiller skal have 30, 50 eller 100 kampe før man rigtig kan evaluere i forhold til forventet niveau.
Lidt hårdt, men hvis man ikke forstår akademiets rolle, har man ikke forstået FCM's strategi.
Jeg er enige, vi har rigtig mange gode spiller men for få “Meget” god spiller.
Vi skal skal have 2-3 spiller der kan gøre vores truppe endnu bedre. For mange ny spiller / høj priser er ikke altid = sucess. Bare på FCK og i nogle tilfælde også os selv fra tidligere
Vi skal skal have 2-3 spiller der kan gøre vores truppe endnu bedre. For mange ny spiller / høj priser er ikke altid = sucess. Bare på FCK og i nogle tilfælde også os selv fra tidligere
Fint steffen am, respekt for det du skriver, men det er bare ikke den retning ledelsen vil (jf. hvad de har meldt ud i går aftes og i dag)Steffen am skrev: ↑22. maj 2018, 23:37Håber virkelig vi kan hæve niveauet herinde.
Dvs. 29,8 % akademitid.
Ledelsen har skiftet strategi/dna, fordi de har de økonomiske muligheder at bygge videre på det "momentum" man har lige nu.
Man vil vokse, som forsvar på at de andre også vil vokse, det er en illusion at tro, at man kan kører en klub alene på et akademi.
Ved at købe dyrere spillere end man plejer, ja så får man dygtige spillere ind i truppen, som de unge kan lærer af, og hæve deres niveau.
jf. hvad Ankersen skriver i dag
- Vi skal lære det af det seneste mesterskab, at vi skal være dygtigere til at bygge videre på det momentum, vi har skabt. Det indebærer, at vi investerer. Sidst vi blev mester, var vi ude og skære ned to år senere. Vores indstilling nu er, at vi gearer op. Det giver mig en tro på succes i Europa. Om det så bliver Champions League eller Europa League, det må vi se, siger bestyrelsesformand Rasmus Ankersen til Ekstra Bladet og bliver lidt mere hemmelighedsbetonet, når det kommer til detaljerne.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/7165994
hvis man ser på alle ligaer, så siger statistikken, at dem der køber dyrt også er dem der for det meste ligger i top
det gjorde jeg, jeg blev bare ikke klog på hvad han er for en, om han er duelund eller rilwan, eller om han er god, om det var en man regnede med
nej jeg begyndte at gøre i fodbold for maks 1 år siden, så udover spillere her og der, er det eneste herinde der virkelig gik op for mig, fra mit første besøg, var hvor unik dig og dine indlæg er, men tak fordi du altid, putter noget brugbart ind i tekstenFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 22:30kæft duihaki skrev: ↑22. maj 2018, 22:16har han så også de ting sparv og poulsen har, eller er det for at de kan supplere i anden godt, hvem er petter andersson, synes ikke jeg har set ham, hvem spiller han forFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 22:05
han minder en del om Petter Andersson, han er hurtig, teknisk, mange assist og målfarlig.
offensiv midt
Temposkift
Kan se at werder Bremen i dag også nævnes, men det benægter werder bremen har noget på sig.ved du ikke hvem han er ???????
Han var med til at vinde guld første gang i 15 og var en klassespiller, der var alt for ofte skadet.
Drexler er ikke en 6'er men offensiv midt, Franks plads på den offensive midt, lige foran Poulsen, men han kan også spille 8'er med offensive ryk, det som Poulsen mangler.
Jeg tror at det er tværtimod, hvor nu fcm har købt en unge talenter fra Horsens som man investerer i. Og halv år efter koster han 50 mio!!! Sådan forretning vil jeg helst se.Sahl skrev: ↑22. maj 2018, 11:56Så har du helt misforstået hvad det er vi bygger på Henker. Det er jo netop en med lidt alder og erfaring bag sig, at vi mangler på den pågældende plads! Vi skal ikke have endnu en purung talent som ikke engang er eget avl ind, det har vi nok af til andre positioner og denne på et senere tidspunkt! Jeg er meget hypet over, at det bliver Drexler tror at han bliver et hit, men jeg er også optimist oven på mesterskabet og tror på CHLhenker skrev: ↑22. maj 2018, 11:10Hvis det bliver dominick drexler til 18 mio kr, så bliver jeg rigtig sur og tosset over den vanvittig handle..
Han er jo sgu 27 år!! sikken dårlig investering.. Hellere en som sanneh 22 år til den pris. For så kan fcm får noget mere med hjem, sådan hedder det investering.
Og det står også lidt om at vi skal have en kreatør spillere. Hvilket betyder at kreatør tilhører mest til midtbane.. det bliver rigtig spændende at se hvem kommer til fc midtjylland.. Forhåbentlig en skrappe angriber og en stærk forsvar som sanneh.. Desuden ønsker jeg mig at fcm skal have en frisk kreatør midtbane.. For Poulsen og sparv.. Tror jeg ikke længere på at de kan følger med europæiske tempo pga deres alder.. Please Poulsen sidder du nu mere på bænken og være en fast udskrifter!!!
Hvis man betaler så meget for en 28 årige spillere, mister hans værdi mere hurtigere. Og det er for mig på en måde som om at smide 18 mio lr ude af vinduet. Det er jeg ikke tilfreds med.
Bording koster 21 mio og han fører fcm til ingen succes. Ingen mesterskabet med ham på holdet.
Det er langt bedre at investere unge talenter og sælgere videre. Det er FCMs dna.
Derfor kan jeg ikke forstår mig på hvorfor fcm gerne vil køber drexler til 18 mio kr..
Er det ikke som i lotto med de unge, Drexler har vist hvad han kan og har erfaring.henker skrev: ↑23. maj 2018, 08:55Jeg tror at det er tværtimod, hvor nu fcm har købt en unge talenter fra Horsens som man investerer i. Og halv år efter koster han 50 mio!!! Sådan forretning vil jeg helst se.Sahl skrev: ↑22. maj 2018, 11:56Så har du helt misforstået hvad det er vi bygger på Henker. Det er jo netop en med lidt alder og erfaring bag sig, at vi mangler på den pågældende plads! Vi skal ikke have endnu en purung talent som ikke engang er eget avl ind, det har vi nok af til andre positioner og denne på et senere tidspunkt! Jeg er meget hypet over, at det bliver Drexler tror at han bliver et hit, men jeg er også optimist oven på mesterskabet og tror på CHLhenker skrev: ↑22. maj 2018, 11:10Hvis det bliver dominick drexler til 18 mio kr, så bliver jeg rigtig sur og tosset over den vanvittig handle..
Han er jo sgu 27 år!! sikken dårlig investering.. Hellere en som sanneh 22 år til den pris. For så kan fcm får noget mere med hjem, sådan hedder det investering.
Og det står også lidt om at vi skal have en kreatør spillere. Hvilket betyder at kreatør tilhører mest til midtbane.. det bliver rigtig spændende at se hvem kommer til fc midtjylland.. Forhåbentlig en skrappe angriber og en stærk forsvar som sanneh.. Desuden ønsker jeg mig at fcm skal have en frisk kreatør midtbane.. For Poulsen og sparv.. Tror jeg ikke længere på at de kan følger med europæiske tempo pga deres alder.. Please Poulsen sidder du nu mere på bænken og være en fast udskrifter!!!
Hvis man betaler så meget for en 28 årige spillere, mister hans værdi mere hurtigere. Og det er for mig på en måde som om at smide 18 mio lr ude af vinduet. Det er jeg ikke tilfreds med.
Bording koster 21 mio og han fører fcm til ingen succes. Ingen mesterskabet med ham på holdet.
Det er langt bedre at investere unge talenter og sælgere videre. Det er FCMs dna.
Derfor kan jeg ikke forstår mig på hvorfor fcm gerne vil køber drexler til 18 mio kr..
Du nævner sanneh, jamen 1 of a million, sådan en forretning vil alle gerne, men man hører ikke rigtig om alle de der har købt en lottokupon og ikke har vundet noget.
Hvad med ham fra Skive ? kadlec der var ung ? hvad alle dem akademiet henter i andre klubber i ind og udlandet, og som aldrig har slået til.
Det er hvad man har computer til som fcm bruger. 
Søger rigtig steder..
Men det er fcm nu blive bedre med at finde rette spiller end før..
Søger rigtig steder..
Men det er fcm nu blive bedre med at finde rette spiller end før..
-
Jesper BW1100
Det her er ikke Football Manager. Du er nødt til at have rutinerede spillere på banen også....henker skrev: ↑23. maj 2018, 08:55Jeg tror at det er tværtimod, hvor nu fcm har købt en unge talenter fra Horsens som man investerer i. Og halv år efter koster han 50 mio!!! Sådan forretning vil jeg helst se.Sahl skrev: ↑22. maj 2018, 11:56Så har du helt misforstået hvad det er vi bygger på Henker. Det er jo netop en med lidt alder og erfaring bag sig, at vi mangler på den pågældende plads! Vi skal ikke have endnu en purung talent som ikke engang er eget avl ind, det har vi nok af til andre positioner og denne på et senere tidspunkt! Jeg er meget hypet over, at det bliver Drexler tror at han bliver et hit, men jeg er også optimist oven på mesterskabet og tror på CHLhenker skrev: ↑22. maj 2018, 11:10Hvis det bliver dominick drexler til 18 mio kr, så bliver jeg rigtig sur og tosset over den vanvittig handle..
henker skrev: ↑23. maj 2018, 08:55Jeg tror at det er tværtimod, hvor nu fcm har købt en unge talenter fra Horsens som man investerer i. Og halv år efter koster han 50 mio!!! Sådan forretning vil jeg helst se.Sahl skrev: ↑22. maj 2018, 11:56Så har du helt misforstået hvad det er vi bygger på Henker. Det er jo netop en med lidt alder og erfaring bag sig, at vi mangler på den pågældende plads! Vi skal ikke have endnu en purung talent som ikke engang er eget avl ind, det har vi nok af til andre positioner og denne på et senere tidspunkt! Jeg er meget hypet over, at det bliver Drexler tror at han bliver et hit, men jeg er også optimist oven på mesterskabet og tror på CHLhenker skrev: ↑22. maj 2018, 11:10Hvis det bliver dominick drexler til 18 mio kr, så bliver jeg rigtig sur og tosset over den vanvittig handle..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...