okay cheesy
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
den der med de 30 pct, det bliver mere et ønskemål end realitet, hvis man vil spille om guld hvert år og CL gruppespil / EL gruppespil.
værd dog realistisk, aftalen med Fredericia viser bl.a. at udviklingen af de unge kommer mere til at foregå i andre klubber end i kampe om CL gruppespil.
For fanden man kan da ikke kører et koncept på unge spillere der skal udvikles, via kampe om CL gruppespil og om 200 mill kr som det giver.
FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 16:24den der med de 30 pct, det bliver mere et ønskemål end realitet, hvis man vil spille om guld hvert år og CL gruppespil / EL gruppespil.
værd dog realistisk, aftalen med Fredericia viser bl.a. at udviklingen af de unge kommer mere til at foregå i andre klubber end i kampe om CL gruppespil.
For fanden man kan da ikke kører et koncept på unge spillere der skal udvikles, via kampe om CL gruppespil og om 200 mill kr som det giver.
godt nok er det varmt her og nu, men![]()
![]()
Nu har vi efterhånden for vane, at kigge en smule øst på, når der skal hentes friskt blod ind. Nogle der har mere end overfladisk kendskab til den serbiske liga? Måske mest af alt, om det kan lade sig gøre at konkurrere med hhv. Røde Stjerne og Partizan om de mest interessante spillere?
Baseret på Transfermarkt, som er sandheden og intet andet end sandheden, render der at dømme ud fra statistikker nogle spændende spillere rendt, i en fornuftig alder og til lige så fornuftige værdiansættelser.
Baseret på Transfermarkt, som er sandheden og intet andet end sandheden, render der at dømme ud fra statistikker nogle spændende spillere rendt, i en fornuftig alder og til lige så fornuftige værdiansættelser.
Der løber en hollænder rundt nede i røde stjerne, han er transferfri, Mitchell Donald hedder han, om han har skrevet med nogle andre ?O skrev: ↑22. maj 2018, 16:36Nu har vi efterhånden for vane, at kigge en smule øst på, når der skal hentes friskt blod ind. Nogle der har mere end overfladisk kendskab til den serbiske liga? Måske mest af alt, om det kan lade sig gøre at konkurrere med hhv. Røde Stjerne og Partizan om de mest interessante spillere?
Men har fået fortalt at han faktisk har været rigtig god i den serbiske liga og har spillet på midtbanen, han står da også til en værdi på 18 mill kr.
så han må have et niveau der passer godt til den danske liga
Så blev Gammelby til Brøndby officielt, så han var ikke en af de to signings
Jeg har aldrig sagt at de 30% skal komme fra chl kampeFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 16:25FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 16:24den der med de 30 pct, det bliver mere et ønskemål end realitet, hvis man vil spille om guld hvert år og CL gruppespil / EL gruppespil.
![]()
Udover det er jeg rimeligt sikker på klubben ikke vender ryggen til et koncept der har båret os så langt som vi er nu.
Jeg tror også godt du kunne være bare en anelse mere realistisk selv fcm2k
Dybt enig.. Det er dem vi burde søger og fisker efter..O skrev: ↑22. maj 2018, 16:36Nu har vi efterhånden for vane, at kigge en smule øst på, når der skal hentes friskt blod ind. Nogle der har mere end overfladisk kendskab til den serbiske liga? Måske mest af alt, om det kan lade sig gøre at konkurrere med hhv. Røde Stjerne og Partizan om de mest interessante spillere?
Men kroatiske klubber er også værd at tage en kig..
DU vil gerne have det til at dreje sig om mig, men jeg ejer ikke FCM og er ikke formand.Spicker skrev: ↑22. maj 2018, 17:17Jeg har aldrig sagt at de 30% skal komme fra chl kampeFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 16:25FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 16:24
den der med de 30 pct, det bliver mere et ønskemål end realitet, hvis man vil spille om guld hvert år og CL gruppespil / EL gruppespil.
![]()
Udover det er jeg rimeligt sikker på klubben ikke vender ryggen til et koncept der har båret os så langt som vi er nu.
Jeg tror også godt du kunne være bare en anelse mere realistisk selv fcm2k![]()
Verden står aldrig stille, og FCMs ledelse ønsker niveauet hævet
Det er jo simpel logik, kommer der forstærkninger til, så bliver der længere vej for de unge ???????
https://www.tvmidtvest.dk/artikel/fc-mi ... aerkninger
Ankersen siger:
Især den kommende sæsons kampe for en plads i Europa kræver nye spillere, der kan hæve niveauet i klubben.
FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 17:31DU vil gerne have det til at dreje sig om mig, men jeg ejer ikke FCM og er ikke formand.
Det er jo simpel logik, kommer der forstærkninger til, så bliver der længere vej for de unge ???????
Ankersen siger:
Især den kommende sæsons kampe for en plads i Europa kræver nye spillere, der kan hæve niveauet i klubben.
Nu ved jeg altså at jeg kan fange dig på det forkerte ben. Hvis man følger en lille smule med i fcm, så ved man også godt at Ankersen har sagt at man vi bruge flere penge, flere forstærkninger, men at det skal spille sammen med akademiet. Han siger i samme forbindelse at man vil øge nievauet hos de erfarne spillere, dvs. der skal ikke nødvendigvis være flere færdige/erfarne spillere, men dem der er skal være bedre.
Hvis man altså lytter til hvad han siger og har sagt gennem tidligere interviews, så vil man straks finde ud af, at man ikke nødvendigvis skal forstærke sig dyrt på svagt besatte pladser (akademiet) som f.eks. Højre back. Man skal i stedet løfte niveauet hos de bærende spillere. F.eks. Den centrale midtbane hvor vi har to ældre herrer. F.eks. I midterforsvaret. Den ene angriber (fløj)
Det tolker jeg som om, at man ikke alla ud og hente en ny højreback f.eks.
DU laver selv personangreb så at der bliver slynget lidt mod dig, det må du leve medFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 17:31DU vil gerne have det til at dreje sig om mig, men jeg ejer ikke FCM og er ikke formand.
Ankersen siger:
Det kan ikke undgåes at en akademist bliver sat tilbage når vi køber ind, jeg har aldrig sagt andet.
Men det skal være en balancegang og der skal hele tiden kigges på hvor tæt et talent er på at kunne slå igennem.
Nogle gange fejler de som Riis og nogle gange går det godt som med Frank.
Hvis et talent er for langt fra skal der købes en erstatning ved afgange eller ved spillere der går på pension men hvis talentet bliver dømt til at være godt nok skal personen da have en chance.
Sink or swim.
Giver det ikke mening?
jeg laver ikke personangreb, jeg siger blot hvad ledelsen og ejeren siger og argumentere ud fra det, at jeg så er enig med den linje ledelsens og ejeren har besluttet, ja det er der nogle der ikke tålerSpicker skrev: ↑22. maj 2018, 17:48DU laver selv personangreb så at der bliver slynget lidt mod dig, det må du leve medFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 17:31DU vil gerne have det til at dreje sig om mig, men jeg ejer ikke FCM og er ikke formand.
Ankersen siger:
Det kan ikke undgåes at en akademist bliver sat tilbage når vi køber ind, jeg har aldrig sagt andet.
Men det skal være en balancegang og der skal hele tiden kigges på hvor tæt et talent er på at kunne slå igennem.
Hvis et talent er for langt fra skal der købes en erstatning ved afgange eller ved spillere der går på pension men hvis talentet bliver dømt til at være godt nok skal personen da have en chance.
Sink or swim.
Giver det ikke mening?
Jeg har den holdning fint nok med det akademi, men de skal spille sig på holdet, fordi de har styrken til det, og du nævner Riis, ja det var tydeligt at han ikke havde styrken til det.
MDT og Munksgaard har i mine øjne ikke klassen til at spille på et top 3 hold, der tilmed skal spille kval. om CL gruppespil, mod FCK løb Munksgaard rundtosset rundt.
Har Frank slået til ? lad os se over 2-3 år om han kan udvikle sig og holde kontinuitet, han er ung og man har for tit set nogle springe frem og så forsvinde, hvem husker ikke mogens jørgensen eller hvad han nu hedder, ham fra Randers der sprang frem og ja han endte på et serie 1 hold.
Der var også en ung fra Middelfart som sprang op, han endte vist med at spille for Lemvig eller et andet seriehold.
Sammen med ham den unge fra Sverige der blev købt for 10 mill kr. han spiller på færøerne nu.
Stabilitet er de unges problemer, nogle peaker hurtig og forsvinder lige så hurtig
Ja stabilitet er en stor faktor, enig.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 18:14jeg laver ikke personangreb, jeg siger blot hvad ledelsen og ejeren siger og argumentere ud fra det, at jeg så er enig med den linje ledelsens og ejeren har besluttet, ja det er der nogle der ikke tålerSpicker skrev: ↑22. maj 2018, 17:48DU laver selv personangreb så at der bliver slynget lidt mod dig, det må du leve medFCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 17:31
DU vil gerne have det til at dreje sig om mig, men jeg ejer ikke FCM og er ikke formand.
Ankersen siger:
Sink or swim.
Giver det ikke mening?![]()
Jeg har den holdning fint nok med det akademi, men de skal spille sig på holdet, fordi de har styrken til det, og du nævner Riis, ja det var tydeligt at han ikke havde styrken til det.
Har Frank slået til ? lad os se over 2-3 år om han kan udvikle sig og holde kontinuitet, han er ung og man har for tit set nogle springe frem og så forsvinde, hvem husker ikke mogens jørgensen eller hvad han nu hedder, ham fra Randers der sprang frem og ja han endte på et serie 1 hold.
Der var også en ung fra Middelfart som sprang op, han endte vist med at spille for Lemvig eller et andet seriehold.
Sammen med ham den unge fra Sverige der blev købt for 10 mill kr. han spiller på færøerne nu.
Stabilitet er de unges problemer, nogle peaker hurtig og forsvinder lige så hurtig
Fagerberg (jeg går ud fra det er ham du mener) var jo en kæmpe joke lidt ala da United købte Bebe.
Ja jeg syntes da Frank har slået sit navn fast lidt ala NK som også havde sine ups and downs men generelt var et rigtigt godt bekendtskab.
Vi havde jo aldrig solgt ham for de der 30-40 mill hvis han ikke havde fået chancen
Det samme kan siges om Kjær, Femi, Reid, Sisto og alle de andre akademister
vi ender med at blive enigeSpicker skrev: ↑22. maj 2018, 18:22Ja stabilitet er en stor faktor, enig.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 18:14jeg laver ikke personangreb, jeg siger blot hvad ledelsen og ejeren siger og argumentere ud fra det, at jeg så er enig med den linje ledelsens og ejeren har besluttet, ja det er der nogle der ikke tålerSpicker skrev: ↑22. maj 2018, 17:48
DU laver selv personangreb så at der bliver slynget lidt mod dig, det må du leve med
Sink or swim.
Giver det ikke mening?![]()
Fagerberg (jeg går ud fra det er ham du mener) var jo en kæmpe joke lidt ala da United købte Bebe.
Ja jeg syntes da Frank har slået sit navn fast lidt ala NK som også havde sine ups and downs men generelt var et rigtigt godt bekendtskab.
Vi havde jo aldrig solgt ham for de der 30-40 mill hvis han ikke havde fået chancen
Det samme kan siges om Kjær, Femi, Reid, Sisto og alle de andre akademister![]()
Netop de unge du nævner slog til fra dag 1 og på højt niveau.
Jeg er for akademiet, men de der skal have chancen skal være gode nok til det, du nævner Nissen, jamen han slog til fra dag 1 og med et høj niveau,
MDT og Munksgaard har prøvet en del, men de er slet ikke kommet op på det niveau, som Nissen lagde ud med fra dag 1.
Du nævner Kjær, femi mv. jamen det er også over mange år
Der har været mange man har forsøgt sig med, og det er tydeligt, at der mangler noget, måske de netop vil have bedre af at blive presset mindre og evt. starte i 2 div eller 1 div.
Netop højre back pladsen håber jeg er en af de pladser man henter en klassespiller til.
håbede at Gammelby havde valgt FCM, men nej
Mht. Gammelby hvor meget bedre er han så end Munksgaard og MDT? 10-15%?
Er så lille en forbedring så mange millioner værd. Jeg siger nej, så vil jeg hellere bruge flere penge og købe en, hvor man ikke er i tvivl om at den nye er klasser bedre (fra en højere hylde
)
Er så lille en forbedring så mange millioner værd. Jeg siger nej, så vil jeg hellere bruge flere penge og købe en, hvor man ikke er i tvivl om at den nye er klasser bedre (fra en højere hylde