Han siger nu der er 2 nye spillere på vej.
de sidste 5 sec:
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... naeste-uge
Han siger nu der er 2 nye spillere på vej.
Kan simpelthen ikke se, hvorfor Albæk skulle komme tilbage. Så god er han heller ikke, og heldigvis har Graversen også meldt ud, at det næppe sker.
kan det være david, han kommer da først til 2019?Steffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:48Som jeg forstod det, lovede han 2 nyheder.
Forlængelse af Sparv og signing af Drexler opfylder jo det. Og så kommer George jo også.
Men men vi har endnu til gode med et stille og kedeligt transfervindue i FCM, så kan næppe forestille mig at det stopper her.
Graversen var i hvert fald inde på at han/FCM vil prøve at forhandle med Celtic og Sviatchenko.
Alternativt er der jo 9 spillere, der kommer hjem fra leje, som jo enten kommer hjem igen eller skal videre.
Kan vi holde på Wikheim, Duelund, Paul, Sanneh, Kian, Frank, Andreas Poulsen osv?
Hvis nogen af de ryger, sker der nok noget.
Og hvis vi ikke signer Sviatchenko er jeg 90 % sikker på vi signer en anden forsvar.
En faktor kan jo også være de europæiske kampe. Vi ved om vi skal spille europæisk gruppespil, inden vinduet lukker natten mellem 31. august og 1. september.
EDIT: Antallet af udlejede spillere ændret fra 10 til 9
Det går godt, først kan jeg ikke tælle,
Jeg håber vi får skudt Due, Kroon, Poulsen og wekheim afsted. Jeg synes vi har en alt for store trup.Steffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:59Meget enig.
Håber faktisk lidt på et "kedeligt vindue".
Tror bare ikke på det.
Så meget uenig.Maradoo skrev: ↑22. maj 2018, 15:14Jeg håber vi får skudt Due, Kroon, Poulsen og wekheim afsted. Jeg synes vi har en alt for store trup.Steffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:59Meget enig.
Tror bare ikke på det.
Og så håber jeg at vi gør brug af Mabil, Andersson og Riis
Det tror jeg heller ikke du skal regne medSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:59Meget enig.
Tror bare ikke på det.
Prøv lige at regn efter, antal spilminutter af akademister.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 15:46Det tror jeg heller ikke du skal regne medSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:59Meget enig.
Tror bare ikke på det.![]()
Man er da mere end naiv, Klubbens ledelse inkl. træner melder ud, vi skal være med i toppen hvert år, mester næste år også og med CL gruppespil osv.
og så er der folk herinde der tror at akademiet kan levere det halve hold til dette, det er mega hovedrystende
Jeg er glad for de udmeldinger Steinlein, Ankersen og Benham har stukket ud i går, det er det eneste rigtige at gøre,
nemlig at hæve niveauet, for ellers løber de andre med kagen.
Du har bare et problem, og det er at det er ikke den linje ledelsen ønskerSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 15:52Prøv lige at regn efter, antal spilminutter af akademister.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 15:46Det tror jeg heller ikke du skal regne medSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 14:59
Meget enig.
Tror bare ikke på det.![]()
Man er da mere end naiv, Klubbens ledelse inkl. træner melder ud, vi skal være med i toppen hvert år, mester næste år også og med CL gruppespil osv.
og så er der folk herinde der tror at akademiet kan levere det halve hold til dette, det er mega hovedrystende
Jeg er glad for de udmeldinger Steinlein, Ankersen og Benham har stukket ud i går, det er det eneste rigtige at gøre,
https://www.transfermarkt.co.uk/fc-midt ... verein/865
Om det ikke er 50 % er det tæt på 40 %.
Og som jeg lige husker sæsonen, gik det meget godt.
Og hvis man ikke sælger er der heller ikke grund til at købe.![]()
Ledelsen har jo så også meldt ud at akademister skal udgøre omkring 30% af holdet og det tænker jeg da stadig er aktuelt.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 15:55Du har bare et problem, og det er at det er ikke den linje ledelsen ønskerSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 15:52Prøv lige at regn efter, antal spilminutter af akademister.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 15:46
Det tror jeg heller ikke du skal regne med![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vil hæve overliggeren og det er topspillere de ønsker at hente, det har de jo direkte sagt.
vil det sige at 7 spillere, skal være under 20 årSpicker skrev: ↑22. maj 2018, 16:04Ledelsen har jo så også meldt ud at akademister skal udgøre omkring 30% af holdet og det tænker jeg da stadig er aktuelt.FCM2000 skrev: ↑22. maj 2018, 15:55Du har bare et problem, og det er at det er ikke den linje ledelsen ønskerSteffen am skrev: ↑22. maj 2018, 15:52
Prøv lige at regn efter, antal spilminutter af akademister.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vil hæve overliggeren og det er topspillere de ønsker at hente, det har de jo direkte sagt.
Næh det betyder at 30% af spillerne skal komme fra akademiet. Sviatchenko tæller eks. med selvom han er omkring 27.