Ved du hvad hr. administrator
Nu har Kent og hans team bedt om oplæg, så synes jeg man skal lade dem afgøre om de vil bruge det eller ikke.
Har du noget imod det ?
Ved du hvad hr. administrator
Vi talte jo lidt med Ankersen om ambitionen med de 10.000 tilskuere, men reelt er det nok andre, vi skal tale om det med (sandsynligvis folk fra den kommercielle afdeling). Det er ikke utænkeligt, at det er et spørgsmål, vi tager op ved lejlighed.FCM2000 skrev: ↑16. apr 2018, 23:10Hvad så Kent ?
Er det noget I kan bruge ?
Jeg prøver igen, og jeg beder dig Steffen Am om at lukke i.
Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?
-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet
Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.
fint KentKent skrev: ↑17. apr 2018, 12:38Vi talte jo lidt med Ankersen om ambitionen med de 10.000 tilskuere, men reelt er det nok andre, vi skal tale om det med (sandsynligvis folk fra den kommercielle afdeling). Det er ikke utænkeligt, at det er et spørgsmål, vi tager op ved lejlighed.FCM2000 skrev: ↑16. apr 2018, 23:10Hvad så Kent ?
Er det noget I kan bruge ?
Jeg prøver igen, og jeg beder dig Steffen Am om at lukke i.
Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?
-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet
Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.
Stadionudvidelse kommer vi nok ikke til at vende. Det giver for mig at se ingen mening at tale om, da der jo ikke er noget behov. At vi i en enkelt eller to kampe på en sæson rammer kapaciteten, giver ikke belæg for at udvide.
Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Jeg opfatter podcast tråden som et sted hvor man kan lægge oplæg op, og at de ikke skal diskuteres her, men i podcast teamet.Jesper BW1100 skrev: ↑17. apr 2018, 13:41Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Ingen har noget imod du kommer med et oplæg; tværtimod. Dit problem er at du vil diktere om andre må kommentere på det eller ej.
Selvfølgelig kan det diskuteres her. Det er et debatforum. Alt hvad der lægges op kan diskuteres på et sobert og fornuftigt niveau.FCM2000 skrev: ↑17. apr 2018, 14:23Jeg opfatter podcast tråden som et sted hvor man kan lægge oplæg op, og at de ikke skal diskuteres her, men i podcast teamet.Jesper BW1100 skrev: ↑17. apr 2018, 13:41Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Ingen har noget imod du kommer med et oplæg; tværtimod. Dit problem er at du vil diktere om andre må kommentere på det eller ej.
Dem der afgør det er vel Kent og teamet, og ikke steffen Am ?
Hvis der er noget du vil foreslå skal diskuteres i SortSnak og som du af en eller anden grund absolut ikke vil have diskuteret her på forum, så vil jeg foreslå at du skriver en PB til fx Kent.FCM2000 skrev: ↑17. apr 2018, 14:23Jeg opfatter podcast tråden som et sted hvor man kan lægge oplæg op, og at de ikke skal diskuteres her, men i podcast teamet.Jesper BW1100 skrev: ↑17. apr 2018, 13:41Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Dem der afgør det er vel Kent og teamet, og ikke steffen Am ?
Jeg reagere på den måde du tiltaler, en meddebattør på.
Jeg er ganske enig, god journalistik er hvor man tager et bredt syn på tingene, men de mennesker Kent har taget med i gruppen, de ligger vist ikke langt fra Kents synspunkter.
Jeg er ganske enig, god journalistik er hvor man tager et bredt syn på tingene, men de mennesker Kent har taget med i gruppen, de ligger vist ikke langt fra Kents synspunkter.
Tycker också att det ska vara svårt ibland att få biljetter till ett topplag.