Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af FCM2000 »

admin 3 skrev:
17. apr 2018, 08:50
FCM2000 skrev:
16. apr 2018, 23:10
Jeg prøver igen, og jeg beder dig Steffen Am om at lukke i.
FCM2000

Jeg vil ikke se kommentarer, som denne, dette er en advarsel.

Dette er et debatforum, og folk har ret til at argumenterer for deres mening
Ved du hvad hr. administrator

Nu har Kent og hans team bedt om oplæg, så synes jeg man skal lade dem afgøre om de vil bruge det eller ikke.

Har du noget imod det ?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCM2000 skrev:
Hvad så Kent ?

Er det noget I kan bruge ?

Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?

-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet

Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.
Vi talte jo lidt med Ankersen om ambitionen med de 10.000 tilskuere, men reelt er det nok andre, vi skal tale om det med (sandsynligvis folk fra den kommercielle afdeling). Det er ikke utænkeligt, at det er et spørgsmål, vi tager op ved lejlighed.
Stadionudvidelse kommer vi nok ikke til at vende. Det giver for mig at se ingen mening at tale om, da der jo ikke er noget behov. At vi i en enkelt eller to kampe på en sæson rammer kapaciteten, giver ikke belæg for at udvide.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
17. apr 2018, 12:38
FCM2000 skrev:
Hvad så Kent ?

Er det noget I kan bruge ?

Er det realistisk med 10000 i snit som er Ankersen/FCMs mål ?

-Når man har en kapacitet på 11400 ?
-Når 1500 af disse pladser går til udebaneholdet, hvem forventer at Helsingør fanklub stiller op med 1500 i Herning ?
-Når kampe mod Helsingør og andre bundskrabere næppe er det store trækplaster
- dårlig vejr
- dårlige resultater i en downperiode
- Sæsonkort er et tårn i øjet på snittet på de10000 når de ikke møder op
- Er det god service, at folk skal stå til 5 minutter ind i kampen for evt. at få fat i nogle af de pladser der er ledige, p.g.a. sæsonkort der ikke er mødt op
- Skaber det ikke uro, at folk begynder at sive ind på stadion 5-15 minutter i kampen, for at hæve snittet til 10000,
- Når man sælger sig som regionens hold, er det så god service, at nogle skal kører fra Lemvig til Herning uden at vide om de kan komme ind.
De skal stå i kø for at hæve tilskueretallet

Hvis man netop havde en kapacitet på 15000 som Ørgaard ønskede, så var der ligesom et buffer at trække på.
Vi talte jo lidt med Ankersen om ambitionen med de 10.000 tilskuere, men reelt er det nok andre, vi skal tale om det med (sandsynligvis folk fra den kommercielle afdeling). Det er ikke utænkeligt, at det er et spørgsmål, vi tager op ved lejlighed.
Stadionudvidelse kommer vi nok ikke til at vende. Det giver for mig at se ingen mening at tale om, da der jo ikke er noget behov. At vi i en enkelt eller to kampe på en sæson rammer kapaciteten, giver ikke belæg for at udvide.
fint Kent

Det var kun et forslag til debat, om Ankersens ambition på de 10000, og jeg har så lagt nogle pinde op, som kunne danne en diskussion om det er realistisk.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
17. apr 2018, 12:35
admin 3 skrev:
FCM2000 skrev:
FCM2000

Nu har Kent og hans team bedt om oplæg, så synes jeg man skal lade dem afgøre om de vil bruge det eller ikke.

Har du noget imod det ?
Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Ingen har noget imod du kommer med et oplæg; tværtimod. Dit problem er at du vil diktere om andre må kommentere på det eller ej.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:
17. apr 2018, 13:41
FCM2000 skrev:
admin 3 skrev:

FCM2000

Har du noget imod det ?
Hvad med om du læser det der bliver skrevet til dig i stedet for at misforstå alting ?
Ingen har noget imod du kommer med et oplæg; tværtimod. Dit problem er at du vil diktere om andre må kommentere på det eller ej.
Jeg opfatter podcast tråden som et sted hvor man kan lægge oplæg op, og at de ikke skal diskuteres her, men i podcast teamet.

Dem der afgør det er vel Kent og teamet, og ikke steffen Am ?

Jesper BW1100

FCM2000 skrev:
17. apr 2018, 14:23
Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev:

Har du noget imod det ?
Jeg opfatter podcast tråden som et sted hvor man kan lægge oplæg op, og at de ikke skal diskuteres her, men i podcast teamet.

Selvfølgelig kan det diskuteres her. Det er et debatforum. Alt hvad der lægges op kan diskuteres på et sobert og fornuftigt niveau.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

FCM2000 skrev:
17. apr 2018, 14:23
Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev:

Har du noget imod det ?

Hvis der er noget du vil foreslå skal diskuteres i SortSnak og som du af en eller anden grund absolut ikke vil have diskuteret her på forum, så vil jeg foreslå at du skriver en PB til fx Kent.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

FCM2000 skrev:
admin 3 skrev:
FCM2000 skrev:
FCM2000

Har du noget imod det ?
Jeg reagere på den måde du tiltaler, en meddebattør på.

Hvis du ikke ønske at debattere dine forslag, så lad være med at svare på, det folk skriver til det.

Til slut vil jeg mene at Kent og andre selv er i stand til at vurdere, om de kan bruge et indlæg, uanset om folk svare på det.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ny omgang Sort snak med bl.a. Brøndby-optakt: https://soundcloud.com/user-336203398/f ... akt-180418

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg tænker lidt om i ikke kan have en "joker" med hver uge?

Det kunne være sjovt hvis det var standard jer 3, også 1 person herfra eller fra fan forumet.

Så kommer der også lidt flere forskellige vinkler og synspunkter :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
18. apr 2018, 14:21

Det kunne være sjovt hvis det var standard jer 3, også 1 person herfra eller fra fan forumet.

Jeg er ganske enig, god journalistik er hvor man tager et bredt syn på tingene, men de mennesker Kent har taget med i gruppen, de ligger vist ikke langt fra Kents synspunkter.

Men dyb respekt for det initiv man har gjort, man skal bare passe på, at det ikke bliver for enstrenget.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
18. apr 2018, 14:21

Jeg er ganske enig, god journalistik er hvor man tager et bredt syn på tingene, men de mennesker Kent har taget med i gruppen, de ligger vist ikke langt fra Kents synspunkter. 8-)

Men dyb respekt for det Initiativ man har gjort, bestemt dyb respekt, men man skal bare passe på, at det ikke bliver for enstrenget.

Der må godt være plads til nogle diskussioner, som man også har set på onside/tv3 i mange år og det får man ikke når der sidder 3, der ligger på samme linje.

Oplæg hvis de også kommer fra Kent gruppe ????

Eks. kunne være stadion størrelse, hvor Kent ikke mener der er brug for en udvidelse, men hvor Ankersen selv har meldt ud at målet er 10000 pr. kamp, og om det er realistisk ? her kunne der jo komme mange input. Personligt mener jeg det er en dårlig service for regionens hold, at folk skal stå i kø 5 minutter ind i kampen før de evt. kan købe billetter, og før de kommer ind på stadion der kan der gå 10-15 minutter, og der er ikke noget der er mere irriterende at folk kommer sivende ind og skaber uro og udsyn til banen generes, det er ligesom i en biograf, hvor folk kommer ind efter at filmen er startet.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis man ikke vil stå i kø for billetter, så kan man heldigvis købe et sæsonkort.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Lupus1999 skrev:
18. apr 2018, 22:08
Hvis man ikke vil stå i kø for billetter, så kan man heldigvis købe et sæsonkort.
Tycker också att det ska vara svårt ibland att få biljetter till ett topplag.
Om det var så att man ofta hade fullt (utan att ge bort en mängd fribiljetter) och kö på biljetter så vore en utbyggnad kanske att fundera på.
Men att se en nästan full arena ofta är väl det man vill när man hör till toppen.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Jesper BW1100

Nu er Sort Snak sq også blevet forsidestof på Ekstra Bladet. Jeg er overrasket over EB har tid til at lytte til vores fan podcast. Men det kan selvfølgelig være sket i en pause til researchen af 23 nye grunde til Brøndby bliver mestre ;-)

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7122393

Besvar