Transfer vinter 2018
Re: Transfer vinter 2018
Tror der er gået noget galt i oversættelsen fra AOH.
Sky sport skriver 76 + bonusser
Sky sport skriver 76 + bonusser
Interessant, mon ikke der kommer mere afklaring omkring prisen, hvis handlen bliver en realitet 
Artiklen fra Skysport er her: http://www.skysports.com/football/news/ ... eplacement
Mon et desperado move i sidste øjeblik kunne være at hive Uffe Bech ind på leje (vi har jagtet ham tidligere)?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -uffe-bech
Mon et desperado move i sidste øjeblik kunne være at hive Uffe Bech ind på leje (vi har jagtet ham tidligere)?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -uffe-bech
Jeg er mere til Martin Braithwaite på leje i 6 måneder.
Det vigtigste i det SKY skriver er, at handlen er betinget af, at FCM kan finde en erstatning.
Lykkes det ikke, så går handlen ikke igennem.
BT melder at det stadig 50/50 om handlen går igennem.
Lykkes det ikke, så går handlen ikke igennem.
BT melder at det stadig 50/50 om handlen går igennem.
-
Jesper BW1100
EB melder de 9 mio pund (76 mio) upfront. Der er så klausuler der kan få beløbet op på de 112 mio
Angående Fischer til FCK
Får FCM egentlig ikke en andel af transfersummen på 20 millioner?
Det er ikke fordi det er mange penge, men blot sjovt at vi får lidt for deres anstrengelser.
Får FCM egentlig ikke en andel af transfersummen på 20 millioner?
Det er ikke fordi det er mange penge, men blot sjovt at vi får lidt for deres anstrengelser.
Jeg tror ikke der er nogle der kender det rigtige beløb, de der journalister svinger rundt med beløb som det passer dem.Jesper BW1100 skrev: ↑31. jan 2018, 13:26EB melder de 9 mio pund (76 mio) upfront. Der er så klausuler der kan få beløbet op på de 112 mio
Ifølge HF blev NK solgt for 45 mill kr. mens andre taler om 36 mill kr., tror man skal være lidt forsigtig.
Det var Erik Sviatchenko vel også?
Ohi Anthony Omoijuanfo Stabæk IF ligger på en hylde der passer til FCM, pris på ham er vel max 6-8 mill kr. 17 mål for Stabæk i sidste sæson
Nu er der vel forskel på 2. bundesligaen og næstbedste hollandske og østrigske række. 2. bundesligaen er en god liga med en stærk økonomi.Holger skrev: ↑31. jan 2018, 12:50Jeg synes - hvis det er sandt - at det lugter af, at Benham er tro mod sit Smartoddskoncept, som netop bygger på at finde value for money i "undervurderede" rækker, som måske er sammenlignelige med superligaen. Lidt a la dengang vi hentede Tim Sparv i Greuter Fürth. En klub, som mange nok også i dag ville rynke på næsen af, hvis vi hentede spillere derfra.
Lad os nu se, hvor det ender - det er da en spændende dag![]()
[/quote]
Nu er der vel forskel på 2. bundesligaen og næstbedste hollandske og østrigske række. 2. bundesligaen er en god liga med en stærk økonomi.
[/quote]
Det vil jeg ikke anfægte. Men value for money kan vel ret beset findes i alle ligaer?
Nu er der vel forskel på 2. bundesligaen og næstbedste hollandske og østrigske række. 2. bundesligaen er en god liga med en stærk økonomi.
[/quote]
Det vil jeg ikke anfægte. Men value for money kan vel ret beset findes i alle ligaer?
Der siges at være noget på vej nu, men hvad ?
Braitwaite er landsholdspiller og VM aktuel. Det er Erik ikke.
Havde Erik ikke haft en gloværdig fortid hos os, så havde den transfer også været langt mindre sandsynligt, som jeg ser det. Erik får også en række personlige fordele ud af, at komme tættere på familien i Jylland, som han også vægter højt.
Tror det, der fylder hos Braitwaite er spilletid i en god liga, så han kan sikre sig en VM plads.
Jeg ser det som en meget urealistisk transfer, at han lander hos os på leje.