Ahh ok. Tak for svaret.
Det er spændende med især de startende 3 i vores bagkæde i dag:

Ahh ok. Tak for svaret.

Hvad med Dal Hende og Drachmann?
Dal Hende hørte jeg var skadet, men ikke hvad. Intet om Drachmann
Manden tog afsted før FCM tog til Kaiserslautern, Manden har dermed ikke spillet et eneste minut for FCM endnu.mousebreaker skrev: ↑28. jan 2018, 08:53@FCM2000
Helt enig. Hvis klubben har den mindste mulighed for at sige nej til at han skal med på den liga landsholdstur, så skulle man tage den. Hamid skifter til et nyt kontinent, ny kultur. Så er det super vigtigt at have ham med i hele opstartsfasen og det tror jeg både den amerikanske landsholdsledelse og Hamid ville have forståelse for. Svært at tro på at JH er truet på posten som 1. Målmand set i det lys, på den korte bane.
Jeg håber virkelig ikke klubben vil spille med den besætning på højre back. Alt for risikabelt. Vi har ikke råd til at mangle kvalitet i den højreside hverken offensivt eller defensivt. Det kan godt være at vi efter sæsonen kigger tilbage og synes de to unge har gjort det fantastisk, det ville dog ikke ændre på at man her har taget en alt for stor risiko. Som man gjorde med midterforsvaret da alt for meget blev lagt på Kristian Riis’ skuldre.
På hvilken parametre mener du at træningskampene ikke har været vellykket???FCM2000 skrev: ↑28. jan 2018, 16:19mousebreaker skrev: ↑28. jan 2018, 08:53@FCM2000
Helt enig. Hvis klubben har den mindste mulighed for at sige nej til at han skal med på den liga landsholdstur, så skulle man tage den. Hamid skifter til et nyt kontinent, ny kultur. Så er det super vigtigt at have ham med i hele opstartsfasen og det tror jeg både den amerikanske landsholdsledelse og Hamid ville have forståelse for. Svært at tro på at JH er truet på posten som 1. Målmand set i det lys, på den korte bane.
Jeg håber virkelig ikke klubben vil spille med den besætning på højre back. Alt for risikabelt. Vi har ikke råd til at mangle kvalitet i den højreside hverken offensivt eller defensivt. Det kan godt være at vi efter sæsonen kigger tilbage og synes de to unge har gjort det fantastisk, det ville dog ikke ændre på at man her har taget en alt for stor risiko. Som man gjorde med midterforsvaret da alt for meget blev lagt på Kristian Riis’ skuldre.
OG træningskampene har ikke været vellykket
FCM-træner Jess Thorup var ikke tilfreds med sit holds præstation mod Vendsyssel
Jeg havde ikke læst artiklen.FCM2000 skrev: ↑28. jan 2018, 17:22FCM-træner Jess Thorup var ikke tilfreds med sit holds præstation mod Vendsyssel
https://www.aoh.dk/artikel/fcm-trner-vi ... ndividuelt
At vinde kampe giver selvtillid admin![]()
Provokere ? det er dig der ikke har læst artiklen og ikke har fulgt medadmin 3 skrev: ↑28. jan 2018, 18:08Jeg havde ikke læst artiklen.FCM2000 skrev: ↑28. jan 2018, 17:22FCM-træner Jess Thorup var ikke tilfreds med sit holds præstation mod Vendsyssel
https://www.aoh.dk/artikel/fcm-trner-vi ... ndividuelt
At vinde kampe giver selvtillid admin![]()
Men tror du selv at det giver dig respekt at provokere??
Det er sådan opførsel der gør at folk er efter dig