Jeg vil meget gerne beholde Novak, men vi har længe lovet, at han kan skifte, så derfor kan vi hurtigt stå i en situation med en utilfreds nøglespiller, hvis vi spolerer et stort skifte for ham.mmgala skrev: ↑15. jan 2018, 20:23Med al respekt for Svia. Er dette på ingen måde en drømme signing for mig.
Han var en af de vigtigste brikker i vores mesteskab, men vi ved ikke hvad vi får hjem, ud over en spiller der har været ramt af en del småskader og en større knæskade samt storset ingen spilletid det sidste halve år.
Det ville overraske mig meget, hvis han kan komme ind på holdet og gøre den store forskel i det halve år (hvis det passer).Skulle jeg vælge mellem, at beholde Novak eller signe ham, ville jeg på nuværende tidspunkt til en hver tid vælge Novak.
De tidligere spillere vi har hentet hjem, har brugt mellem 0,5 - 1,5 år om at finde deres rette plads og form igen.
Jeg er ikke imponeret....men hvis det er det det bliver, så håber jeg min holdning bliver gjort til skamme.
Derfor er det rettidigt omhu, at hente Erik hjem. Han kender klubben, og vi kender ham. Han kommer til at levere fra dag 1, hvis han er i form. Derfor er det helt perfekt, at vi henter ham nu, så han får opstarten og træningslejren med. Det er ligeledes VM år, så jeg forventer vi får en sulten spiller, der vil hjem og vise, hvad han kan.
Det er stærkt arbejde af Svend!