Kent skrev: ↑24. dec 2017, 08:26
ben2han skrev: ↑23. dec 2017, 16:29
Det ser ikke ud til at J. Thorup får en forlængelse på den her side af julen, han gav jo udtryk for at han ikke gik på juleferie men var opsat på at finde ud af fremtiden, det ser ikke ud til at en forlængelse er en form sag.
Kan det være længden af en ny kontrakt der er problemet ?
Det vil være det rene vanvid at forlænge med Thorup for yderligere 2-3 år.
Er der andre problemer som gør at FCM tøver ?
Man kan sige at overgangen til 3-4-3 reddede Thorup fra en fyring her i efteråret, hvilket måske gør at FCM tøver ?
Jeg synes også, at det er overraskende, at forlængelsen ikke er faldet på plads. I slutningen af sæsonen lød det som en formalitet, der kunne ordnes i løbet af et enkelt møde. At man i første omgang er kommet så langt, at man står med en træner, der kun har 1/2 år tilbage af kontrakten, viser for mig at se, at man har været i tvivl. Ellers havde man forlænget i sommer. Man skal dog ikke forlænge med Thorup baseret på de sidste 3 mdr. Man skal forlænge med ham, hvis data fra hele hans periode viser, at de sidste 3 mdr ikke er en tilfældighed.
Naturligvis er det ikke ‘det rene vanvid’ at forlænge med 2-3 år. 2 år er det minimale, man kan forlænge. Hvis du forlænge med 1 år, skal du allerede forholde dig til en evt forlængelse igen til sommer. Det er hverken godt for FCM eller Thorup.
Nej det er hverken godt for fcm ELLER Thorup, måske det lige netop er det skisma FCM står i ?
De har set noget der gør at de tøver at binde sig for 3 år mere ?
Korrekt man skal ikke se på de sidste 3 mdr., det er måske det Thorup ønsker mens FCM har set noget de sidste 2 1/2 år, personligt bryder jeg mig ikke om den måde Thorup mandskabsbehandler på, vdv sagen kan ikke gavne Thorup, Olsson sagen kan ikke gavne Thorup, Pusis sagen kan ikke gavne Thorup og vi har senest set en Simon kroon udtale sig om vdv sagen i svensk presse.
På U 21 landsholdet så man også, at Thorup havde svært ved at performe stjerne og ja han lagde sig direkte ud med Fischer, Højbjerg m.fl.
vdv købet og den formentlige manglende afstemning gavner heller ikke Thorup, når man køber så dyr en spiller måtte man da gå ud fra, at spillet skulle bygges op om en stjerne til den pris.
Derudover så har Thorup jo ikke rigtig hentet nogle unge frem, NK måske men han var jo på vej.
Kan nu ikke se at 1 år gør noget, man forlænger jo også med spillere som Poulsen med 1 år og hvad med Sparv ? han har udløb til sommer.
Jo 2-3 år er vanvid, når man er i tvivl som du selv antyder.